Ben jij 12 of zo? Jeetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:12 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die Horde spelen![]()
9 van de 10 zijn dik, lelijk 40 jaar en echte die hard wow spelers.
Heerlijk om die level 56'ers te ganken in Blasted Lands, FUCK THE HORDE
Opnieuw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:02 schreef Katth het volgende:
Moet je opnieuw 3 games winnen of telt beta ook?
Jij bent vroeger duidelijk nooit op onze guildmeets geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:12 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die Horde spelen![]()
9 van de 10 zijn dik, lelijk 40 jaar en echte die hard wow spelers.
true, bij ons waren de meesten zo rond de 18.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:17 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Jij bent vroeger duidelijk nooit op onze guildmeets geweest.
Oke, zo maar ff doen dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Opnieuw.
Ik heb em net gehaald, casual games tellen ook.
3 vrij makkelijke overwinningen met een rush dek
#JBGSquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:57 schreef Pino0 het volgende:
Heerlijk gravecampen, na een level 56 ongeveer 10 keer gekilled te hebben logde hij in op een andere char en begon te spammen
Hier doen we het allemaal voor;
[ afbeelding ]
Fuck the horde
Ach we weten allemaal dat de alliance de zwakkere factie isquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:57 schreef Pino0 het volgende:
Heerlijk gravecampen, na een level 56 ongeveer 10 keer gekilled te hebben logde hij in op een andere char en begon te spammen
Hier doen we het allemaal voor;
[ afbeelding ]
Fuck the horde
Omdat horde meestal die hard spelerts zijn, 40 jarige dikzakken die full time werken en elke avond thuis brengen achter hun computertje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach we weten allemaal dat de alliance de zwakkere factie is
Vooroordeel much?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat horde meestal die hard spelerts zijn, 40 jarige dikzakken die full time werken en elke avond thuis brengen achter hun computertje.
Meer qua lore.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat horde meestal die hard spelerts zijn, 40 jarige dikzakken die full time werken en elke avond thuis brengen achter hun computertje.
Hoe gefrustreerd kan je zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Pino0 het volgende:
Probeer het, zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef Munchlax het volgende:
Ik heb de starter edition, kan ik dan wel de hearthseed krijgen.
Oja, ik ben een gnome mage. awesome huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |