Dus je gaat aan de Bloody Mary's?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
Mijn favoriete vruchtensapje is tomatensap
Sorry ik verveel me, het is niet veel aan zonder jou in het PenW topic.quote:
Ook lekker jaquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je gaat aan de Bloody Mary's?
Het is een beetje saai de laatste tijdquote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik verveel me, het is niet veel aan zonder jou in het PenW topic.
Ik snap niet zoveel wat dit met vruchtensapjes te maken heeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik verveel me, het is niet veel aan zonder jou in het PenW topic.
Volgens mij vind ik dat niet zo lekker, dat is toch dat bittere?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook lekker jaGrapefruitsap vind ik trouwens ook lekker.
Ja dat is vrij bitter. Ik houd niet zo erg van zoete sapjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik dat niet zo lekker, dat is toch dat bittere?
Tegen vers gemaakt perziksap zou jij geen nee zeggenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is vrij bitter. Ik houd niet zo erg van zoete sapjes.
Pino ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen vers gemaakt perziksap zou jij geen nee zeggen
Vers gemaakt heb ik nog nooit geproefd. Misschien dat ik dat wel lekker vind.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen vers gemaakt perziksap zou jij geen nee zeggen
Is dat nieuw? Daar heb ik nooit van gehoord. Plaatjes mogen.quote:
Maak je dit vers?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef happinessfordogs het volgende:
50% appelsap, 50% sinasappelsap.
Is er al heel lang hoor! Eerder frisdrank denk ik, vandaar dat ik vroeg of het mag. Zat iets van 15% vruchtensap in geloof ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Daar heb ik nooit van gehoord. Plaatjes mogen.
[..]
Maak je dit vers?
Nee. Ik heb het eens geprobeerd door de restjes uit 2 verpakkingen samen te voegen en tot mijn verbazing smaakte het nog best goed!quote:
Als het jouw favoriete vruchtensap is mag het van mij hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is er al heel lang hoor! Eerder frisdrank denk ik, vandaar dat ik vroeg of het mag. Zat iets van 15% vruchtensap in geloof ik...
[ afbeelding ]
Ja nou ik weet niet wat jouw definitie wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het jouw favoriete vruchtensap is mag het van mij hoor
Maar je hebt nooit perziksap gehad? Echt een aanrader hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja nou ik weet niet wat jouw definitie was
Moah wel eens mij mijn oma zo'n sinas/perzik dingen : P Maar ik vind dat vruchtvlees echt niet lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt nooit perziksap gehad? Echt een aanrader hoor.
Sinaasappelsap vind ik ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah wel eens mij mijn oma zo'n sinas/perzik dingen : P Maar ik vind dat vruchtvlees echt niet lekker.
Heb wel vaker versgeperst sinasappelsap. Soms zelf in de winkel geperst, soms thuis.
Hmm. Stiekem ben ik meer een man van de frisdrank. Lekker ongezond. En redelijk veel water. 50/50 eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinaasappelsap vind ik ook wel lekker hoorMaar perziksap blijft speciaal.
Dat aardbeiensap van CoolBest is hemels inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Cool Best is zo lekker hé.
Appelsap gaat er ook altijd wel in, vooral in de zomer.
KOEKOEK!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat aardbeiensap van CoolBest is hemels inderdaad
Maar hij gaat speciaal naar Brazilie voor de beste sinaasappelsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind coolbest nepperij, concentraat met water aangelengd en de illusie geven dat het vers is door het in de koeling te zetten
Ja, en dan niet vers, maar een paar jaar oud.quote:
Is dit nieuw?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:39 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Appelsientje Tomaat-Groente (met wat Tabasco erin).
Nee.quote:
Maaza is geen sap, maar een vruchtendrankquote:
En water, zoetstoffenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef AMangold het volgende:
ACE Drink (is sinaasappelsap, wortelsap en citroensap )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |