Het zou mij niks verbazen als die er wat mee te maken heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
is de theorie zelfmoord door de piloot al voorbij gekomen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:11 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als die er wat mee te maken heeft inderdaad.
Zelfmoord of kaping.
De captain had thuis een flightsimulator, nagebouwd als een boeing 777, las ik gisteren.
Wie weet met wat voor doel.
Gewichtloos niet maar je zal wel te maken krijgen met turbulentie. Aangezien turbulentie niet zo heel vreemd is in een vliegtuig heeft niemand in de gaten dat ze heel hard aan het dalen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Dan ben je gewichtloos. Zal je toch wel merken lijkt me
Lijkt mij dus ook dat dit van zaterdag moet zijn. Of het vliegtuig heeft ergens een tussenlanding moeten maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet dan wel een bericht zijn van zaterdag ofzo?
een vliegtuig kan toch onmogelijk zo lang van de rader(s) verdwenen zijn?
Nee, hij was 27 en net begonnen op de boeing.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:15 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die man zijn passie is vliegen en hij is al 30+ jaar piloot. Kom alsjeblieft met een fatsoenlijke redenatie of zeg gewoon helemaal niks, het is geen BNW hier.
Ik heb thuis Call of Duty, wie weet met wat voor doel..
De co-piloot ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, hij was 27 en net begonnen op de boeing.
Dat wilt niet zeggen dat hij lekker in zijn vel zat en niet aan zelfmoord of een kaping dacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:15 schreef Awsom het volgende:
Die man zijn passie is vliegen en hij is al 30+ jaar piloot. Kom alsjeblieft met een fatsoenlijke redenatie of zeg gewoon helemaal niks, het is geen BNW hier.
Ik had het wel aan m'n oren gemerkt denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:16 schreef eight het volgende:
[..]
Gewichtloos niet maar je zal wel te maken krijgen met turbulentie. Aangezien turbulentie niet zo heel vreemd is in een vliegtuig heeft niemand in de gaten dat ze heel hard aan het dalen zijn.
Sure, 27 en gezagvoerder op een 772. Doe mij zo'n loopbaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, hij was 27 en net begonnen op de boeing.
als je heel hard daalt ga je dat toch wel merken aan je oren..?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:16 schreef eight het volgende:
[..]
Gewichtloos niet maar je zal wel te maken krijgen met turbulentie. Aangezien turbulentie niet zo heel vreemd is in een vliegtuig heeft niemand in de gaten dat ze heel hard aan het dalen zijn.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef mschol het volgende:
als je heel hard daalt ga je dat toch wel merken aan je oren..?
Als die kist echt aan het neerstorten is, dan heeft de crew wel wat beters te doen dan aan de radio hangen. Vliegen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:17 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat hij lekker in zijn vel zat en niet aan zelfmoord of een kaping dacht.
Iedereen kan knappen in zijn hoofd.
Ook een piloot die heel veel plezier in zijn werk heeft.
Ik vind het waarschijnlijker dat hij er iets mee te maken heeft dan uit me een raket uit de lucht geschoten, explosie in de lucht, val uit de lucht.
Wat bij mij zwaar mee telt is dat er geen alarm is geslagen maar het vliegtuig dus na het laatste contactmoment wel nog is gezien.
Nope. En daarbij, alarm slaan heeft op zo een moment 0,0 zin. Daar moet je je niet eens mee willen bezighouden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef Draailamp het volgende:
Ik neem aan dat een alarm geslagen kan worden dmv een knop indrukken?
En die melden zich pas nu?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:18 schreef Loekie1 het volgende:
Two men from different locations in the Malaysian state of Kelantan have claimed to have spotted the aircraft plunging into the sea at approximately the same location and time.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)urity-breach-1439789
Link is goed, het staat helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die melden zich pas nu?
(Verkeerde linkje by the way).
Ah ok.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Link is goed, het staat helemaal onderaan.
Lijkt mij duidelijk dat dit gewoon ho's zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Co-piloot nodigde met enige regelmaat vrouwen uit in de cockpit. Hij was niet verlegen om zelfs tijdens een vlucht vrouwen te versieren.
[ afbeelding ]
http://www.heraldsun.com.(...)i0fiyv-1226851038856
Je vermoed een vrijpartij in de cockpit??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
Bij het laatste contact was toch wat gemompel gehoord en stemmen in de cockpit?
Misschien eens kijken welke leuke jonge dames er aan boord zaten van dat vliegtuig en familie vragen of ze die stem herkennen.
hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:36 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Je vermoed een vrijpartij in de cockpit??
In principe kunnen de PIC (pilot in command) en FO (first officer / co-piloot) de gehele vlucht slapen, sex hebben, masturberen, een handstand doen of pokeren, waar ze zin in hebben zolang ze wakker blijven voor het begin en het einde. Ze zitten in principe alleen handmatig aan de controls van het voertuig tijdens take-off en landing, de auto-piloot doet de rest van de vlucht het werk. Dat heet 'normal law' in luchtvaart-termen. Tenzij er een mechanische defect of een andere catastrofische incident heeft plaatsgevonden, dan neemt de cockpit crew weer de controle over van de auto-piloot.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
Bij het laatste contact was toch wat gemompel gehoord en stemmen in de cockpit?
Misschien eens kijken welke leuke jonge dames er aan boord zaten van dat vliegtuig en familie vragen of ze die stem herkennen.
Ik niet, ik vermoed dat juist niet.quote:
Waarom kan een vliegtuig niet worden na getrokken, is radar de enige manier om de positie van een vliegtuig te weten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
Juist dit wijst niet op een ongeluk vind ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
'ervaring' leert wel dat je maar beter wel de schermpjes / metertjes etc in de gaten kunt houden, voor het geval dat, heb je misschien net ff wat meer tijd te reageren dan wanneer het je compleet overvalt omdat je slaapt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In principe kunnen de PIC (pilot in command) en FO (first officer / co-piloot) de gehele vlucht slapen, sex hebben, masturberen, een handstand doen of pokeren, waar ze zin in hebben zolang ze wakker blijven voor het begin en het einde. Ze zitten in principe alleen handmatig aan de controls van het voertuig tijdens take-off en landing, de auto-piloot doet de rest van de vlucht het werk. Dat heet 'normal law' in luchtvaart-termen. Tenzij er een mechanische defect of een andere catastrofische incident heeft plaatsgevonden, dan neemt de cockpit crew weer de controle over van de auto-piloot.
Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en die vermaken elkaar maar of dat gepaard gaat met een vrijpartij, daar denk ik niet eens overna. Ik vraag of ze stemmen kunnen herkennen, geen andere geluiden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:42 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik niet, ik vermoed dat juist niet.
Maar ik dacht dat uit de teksten te halen omdat er de geruchten gaan dat hij vaker vrouwen in de cockpit krijgt.
Normal law / alternate law bestaat niet bij boeing. Dat is een Airbus term om aan te geven in hoeverre de inputs van de piloten gevalideerd worden. Heeft ook niks met de autopilot te maken, take/off etc gebeurd allemaal in Normal Law.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In principe kunnen de PIC (pilot in command) en FO (first officer / co-piloot) de gehele vlucht slapen, sex hebben, masturberen, een handstand doen of pokeren, waar ze zin in hebben zolang ze wakker blijven voor het begin en het einde. Ze zitten in principe alleen handmatig aan de controls van het voertuig tijdens take-off en landing, de auto-piloot doet de rest van de vlucht het werk. Dat heet 'normal law' in luchtvaart-termen. Tenzij er een mechanische defect of een andere catastrofische incident heeft plaatsgevonden, dan neemt de cockpit crew weer de controle over van de auto-piloot.
Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:47 schreef xzaz het volgende:
Kan je radar detectie uitzetten?Zonder stealth technologie aan boord nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een piloot de schuld geven is een hele serieuze accusatie; daarom wordt dat altijd als laatste ding beschouwd. Want als je 1 piloot niet kan vertrouwen, er vertrekken 100.000 vluchten dagelijks ter wereld, welke piloot valt dan wel te vertrouwen? En hoe ga je dat natrekken? Tenzij je op hele racistische/religieuze gronden gaat discrimineren gebaseerd op geen enkele bewijs. En er is een wezenlijk verschil tussen pilot error (een piloot die simpelweg in de hitte van het moment een inschattingsfout maakt) en pilot hijacking/suicide. En ik neem aan dat je naar het laatste verwijst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:44 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Juist dit wijst niet op een ongeluk vind ik.
Als je kan keren dan kun je ook nog alarm slaan.
Daarom hamer ik ook zo op die piloot.
Mijn inziens kun je een kaping ook zien aankomen, als het goed is zijn die niet zomaar binnen in de cockpit
Ik snap nog steeds niet hoe je in hemelsnaam een machine van 240 miljoen dollar kan kwijtraken. Die dingen zijn toch gewoon real-time te volgen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef Marrije het volgende:
Je zou toch denken dat als ze van het punt van laatste contact naar het punt waar ze op de radar voor het laatst zijn gezien (straat van mallaka) konden vliegen, ze ook konden landen.
Ik snap je punt. Maar ik vind ook dat niet moet worden gezegd dat het niet kan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Een piloot de schuld geven is een hele serieuze accusatie; daarom wordt dat altijd als laatste ding beschouwd. Want als je 1 piloot niet kan vertrouwen, er vertrekken 100.000 vluchten dagelijks ter wereld, welke piloot valt dan wel te vertrouwen? En hoe ga je dat natrekken? Tenzij je op hele racistische/religieuze gronden gaat discrimineren gebaseerd op geen enkele bewijs. En er is een wezenlijk verschil tussen pilot error (een piloot die simpelweg in de hitte van het moment een inschattingsfout maakt) en pilot hijacking/suicide. En ik neem aan dat je naar het laatste verwijst.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
Delaver Suyedmohammadreca 21-09-1984, Iraans Paspoort
Beide gestolen genoteerd
Deze dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
Pouri Nourmohamedi 30-04-1995, Iraans Paspoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |