abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:35:34 #226
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137615201
Hoe de neuq kan je in 2014 een vliegtuig kwijtraken
pi_137615207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Co-piloot nodigde met enige regelmaat vrouwen uit in de cockpit. Hij was niet verlegen om zelfs tijdens een vlucht vrouwen te versieren.

[ afbeelding ]

http://www.heraldsun.com.(...)i0fiyv-1226851038856
Lijkt mij duidelijk dat dit gewoon ho's zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137615212
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
Bij het laatste contact was toch wat gemompel gehoord en stemmen in de cockpit?
Misschien eens kijken welke leuke jonge dames er aan boord zaten van dat vliegtuig en familie vragen of ze die stem herkennen.
Je vermoed een vrijpartij in de cockpit??
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:38:34 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137615276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:36 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Je vermoed een vrijpartij in de cockpit??
hoe kom je daar nou bij?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:41:57 #230
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137615382
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef Marrije het volgende:
Bij het laatste contact was toch wat gemompel gehoord en stemmen in de cockpit?
Misschien eens kijken welke leuke jonge dames er aan boord zaten van dat vliegtuig en familie vragen of ze die stem herkennen.
In principe kunnen de PIC (pilot in command) en FO (first officer / co-piloot) de gehele vlucht slapen, sex hebben, masturberen, een handstand doen of pokeren, waar ze zin in hebben zolang ze wakker blijven voor het begin en het einde. Ze zitten in principe alleen handmatig aan de controls van het voertuig tijdens take-off en landing, de auto-piloot doet de rest van de vlucht het werk. Dat heet 'normal law' in luchtvaart-termen. Tenzij er een mechanische defect of een andere catastrofische incident heeft plaatsgevonden, dan neemt de cockpit crew weer de controle over van de auto-piloot.

Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137615386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:38 schreef Marrije het volgende:
hoe kom je daar nou bij?
Ik niet, ik vermoed dat juist niet.
Maar ik dacht dat uit de teksten te halen omdat er de geruchten gaan dat hij vaker vrouwen in de cockpit krijgt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:43:52 #232
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137615446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
Waarom kan een vliegtuig niet worden na getrokken, is radar de enige manier om de positie van een vliegtuig te weten?
pi_137615452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
Juist dit wijst niet op een ongeluk vind ik.
Als je kan keren dan kun je ook nog alarm slaan.
Daarom hamer ik ook zo op die piloot.
Mijn inziens kun je een kaping ook zien aankomen, als het goed is zijn die niet zomaar binnen in de cockpit
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:45:20 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137615482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

In principe kunnen de PIC (pilot in command) en FO (first officer / co-piloot) de gehele vlucht slapen, sex hebben, masturberen, een handstand doen of pokeren, waar ze zin in hebben zolang ze wakker blijven voor het begin en het einde. Ze zitten in principe alleen handmatig aan de controls van het voertuig tijdens take-off en landing, de auto-piloot doet de rest van de vlucht het werk. Dat heet 'normal law' in luchtvaart-termen. Tenzij er een mechanische defect of een andere catastrofische incident heeft plaatsgevonden, dan neemt de cockpit crew weer de controle over van de auto-piloot.

Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
'ervaring' leert wel dat je maar beter wel de schermpjes / metertjes etc in de gaten kunt houden, voor het geval dat, heb je misschien net ff wat meer tijd te reageren dan wanneer het je compleet overvalt omdat je slaapt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:47:01 #235
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137615519
Kan je radar detectie uitzetten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:47:15 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137615526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:42 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Ik niet, ik vermoed dat juist niet.
Maar ik dacht dat uit de teksten te halen omdat er de geruchten gaan dat hij vaker vrouwen in de cockpit krijgt.
ja en die vermaken elkaar maar of dat gepaard gaat met een vrijpartij, daar denk ik niet eens overna. Ik vraag of ze stemmen kunnen herkennen, geen andere geluiden.
pi_137615559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

In principe kunnen de PIC (pilot in command) en FO (first officer / co-piloot) de gehele vlucht slapen, sex hebben, masturberen, een handstand doen of pokeren, waar ze zin in hebben zolang ze wakker blijven voor het begin en het einde. Ze zitten in principe alleen handmatig aan de controls van het voertuig tijdens take-off en landing, de auto-piloot doet de rest van de vlucht het werk. Dat heet 'normal law' in luchtvaart-termen. Tenzij er een mechanische defect of een andere catastrofische incident heeft plaatsgevonden, dan neemt de cockpit crew weer de controle over van de auto-piloot.

Wat er ook gebeurt is, moet dus in een bliksemslag gebeurt zijn en ze hebben geen tijd gehad om te anticiperen. Hoewel berichten dat ze gekeerd zijn van hun vluchtroute, dit weer tegenspreekt. Dit is allemaal heel heel bizar.
Normal law / alternate law bestaat niet bij boeing. Dat is een Airbus term om aan te geven in hoeverre de inputs van de piloten gevalideerd worden. Heeft ook niks met de autopilot te maken, take/off etc gebeurd allemaal in Normal Law.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137615606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:47 schreef xzaz het volgende:
Kan je radar detectie uitzetten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder stealth technologie aan boord niet :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:13 #239
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137615623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:44 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Juist dit wijst niet op een ongeluk vind ik.
Als je kan keren dan kun je ook nog alarm slaan.
Daarom hamer ik ook zo op die piloot.
Mijn inziens kun je een kaping ook zien aankomen, als het goed is zijn die niet zomaar binnen in de cockpit
Een piloot de schuld geven is een hele serieuze accusatie; daarom wordt dat altijd als laatste ding beschouwd. Want als je 1 piloot niet kan vertrouwen, er vertrekken 100.000 vluchten dagelijks ter wereld, welke piloot valt dan wel te vertrouwen? En hoe ga je dat natrekken? Tenzij je op hele racistische/religieuze gronden gaat discrimineren gebaseerd op geen enkele bewijs. En er is een wezenlijk verschil tussen pilot error (een piloot die simpelweg in de hitte van het moment een inschattingsfout maakt) en pilot hijacking/suicide. En ik neem aan dat je naar het laatste verwijst.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137615625
Als een vliegtuig heel laag vliegt is hij toch niet te zien op de radar?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:12 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137615682
Je zou toch denken dat als ze van het punt van laatste contact naar het punt waar ze op de radar voor het laatst zijn gezien (straat van mallaka) konden vliegen, ze ook konden landen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:53:24 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137615722
aangezien ze nog geen debris hebben gevonden kun je er wel vanuit gaan dat hij in zijn geheel is neergestort?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:53:56 #243
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137615739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef Marrije het volgende:
Je zou toch denken dat als ze van het punt van laatste contact naar het punt waar ze op de radar voor het laatst zijn gezien (straat van mallaka) konden vliegen, ze ook konden landen.
Ik snap nog steeds niet hoe je in hemelsnaam een machine van 240 miljoen dollar kan kwijtraken. Die dingen zijn toch gewoon real-time te volgen?
pi_137615760
Misschien ligt het vliegtuig in z'n geheel op de bodem en hebben de passagiers een soort airpocket binnenin het vliegtuig waardoor ze kunnen overleven.

Zoiets als dit:

  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:56:23 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137615798
En nog geen spoor van het vliegtuig.. Blijft vreemd :o
Your beauty never ever scared me.
pi_137615813
Pouri Nourmohamedi 30-04-1995, Iraans Paspoort
pi_137615863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Een piloot de schuld geven is een hele serieuze accusatie; daarom wordt dat altijd als laatste ding beschouwd. Want als je 1 piloot niet kan vertrouwen, er vertrekken 100.000 vluchten dagelijks ter wereld, welke piloot valt dan wel te vertrouwen? En hoe ga je dat natrekken? Tenzij je op hele racistische/religieuze gronden gaat discrimineren gebaseerd op geen enkele bewijs. En er is een wezenlijk verschil tussen pilot error (een piloot die simpelweg in de hitte van het moment een inschattingsfout maakt) en pilot hijacking/suicide. En ik neem aan dat je naar het laatste verwijst.
Ik snap je punt. Maar ik vind ook dat niet moet worden gezegd dat het niet kan.
Het verleden heeft uitgewezen da thet wel kan.
Ik begrijp wel dat je eerst andere dingen moet onderzoeken
pi_137615872
Delaver Suyedmohammadreca 21-09-1984, Iraans Paspoort

Beide gestolen genoteerd
pi_137615876
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
Delaver Suyedmohammadreca 21-09-1984, Iraans Paspoort

Beide gestolen genoteerd
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
Pouri Nourmohamedi 30-04-1995, Iraans Paspoort
Deze dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')