Tot wanneer is die actie? Wil eig eerst even kijken hoeveel smaken lekker zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:43 schreef ZetaOS het volgende:
Mannen de Variety boxen bij bodyenfitshop zijn weer op voorraad ¤7.25 (was ¤10,-)
En vul dan deze vergeten kortingscode in BODYENFITBEDANKT
Check werkt!
Je weet dat je inmiddels 324 sachets hebt gekocht oftewel 9.72 kilo? Hoezo abusequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:18 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Je weet dat je inmiddels 324 sachets hebt gekocht oftewel 9.72 kilo? Hoezo abuse
lololol hahaquote:
http://muscleandsportssci(...)its-your-macros-bro/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gewoon alles eten wat je tegenkomt, IIFYM,
Imo kan je direct na je training ipv een whey shake beter een snelle carbloader zoals vitargo of XXLs Advanced PWO nemen dan geen shake.quote:edit: Als tip: Niet teveel aandacht schenken aan supplementen. Heeft bij mij (ook) een tijdje geduurd voordat ik van het idee af was dat ik na de training meteen een shake moest nemen. De basis is goed/veel eten, goed/veel slapen en goed/veel trainen. Whey is in die zin een goedkope en handige aanvulling om je eiwitten te halen, niet heel veel meer dan dat.
ligt er echt aan broquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eerste twee hebben gewoon echt een goed fysiek, eerste helemaal.maar dit zijn wel de paar uitzonderingen die de regel bevestigen
het is maar net wat je als definitie voor IIFYM hebt ... alan aragon's definitie vind ik wel een goeie, 25% crap rest gewoon "normaal" eten. Gasten die alleen maar rommel eten maken misbruik van t concept lol.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://muscleandsportssci(...)its-your-macros-bro/
[..]
Imo kan je direct na je training ipv een whey shake beter een snelle carbloader zoals vitargo of XXLs Advanced PWO nemen dan geen shake.
Eens met basis van voeding, rust, training. Echter voegen supps wel degelijk wat toe.
PS: Voor havermout heb ik al een tijdje deze: https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-oats
Heb zoiets van voor deze prijs kun je het nooit meer kopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:18 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Je weet dat je inmiddels 324 sachets hebt gekocht oftewel 9.72 kilo? Hoezo abuse
Geen tijd om te lezen, moet naar de Mcdonalds.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://muscleandsportssci(...)its-your-macros-bro/
Jup, maar je zal zien dat er smaken tussen zitten die je niet kan uitstaan, en dan heb je er wel eventjes 27 sachets vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb zoiets van voor deze prijs kun je het nooit meer kopen.
Is gemalen tot poeder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:29 schreef dreamerbulk het volgende:
Waarom zou je 19,95 euro betalen voor 5000 gram havermout, als je voor 3 euro ook 5kg kunt halen?
edit: of is het super fijn gemalen?
McNuggets in de aanbieding vandaag, good 4 you!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen tijd om te lezen, moet naar de Mcdonalds.
okok, ja ik blend t zelf wel eens droog tot poeder ... maar dat zal niet zo fijn gemalen zijn als waar hun het laten doen denk ik ja ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Is gemalen tot poeder.Ik vind het zelf lekkerder dan havermout los.
Achja naturel kan ik mixen met andere dingen in de blender.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Jup, maar je zal zien dat er smaken tussen zitten die je niet kan uitstaan, en dan heb je er wel eventjes 27 sachets vanJe krijgt bijvoorbeeld gegarandeerd maandag 27 keer een naturel smaak sachet. Jippie ka yee motherf'er
rackpulls?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:39 schreef star_gazer het volgende:
Ik sla de deadlift een weekje of twee over ivm een blessure. Wat is een goede vervanging?
Good mornings lukken wel op zich; dat maar even doen dan?
lolquote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
rackpulls?
Alleen zonder te weten wat de blessure is lastig te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |