Als geheel album wel mijn favoriet. Vespertine is ook fantastisch, maar ook een stuk subtieler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Voor mij staan de albums chronologisch ook vrijwel in de volgorde van goedheid.quote:
er zijn 3 Sugarcubes albums hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:05 schreef Gehenna het volgende:
Dat Sugarcubes album vind ik ook wel super schattig trouwens
Weet ik, maar ik vind het debuut er echt wel met kop en schouders bovenuit stekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef ranja het volgende:
[..]
er zijn 3 Sugarcubes albums hoorallemaal wel de moeite waard
ook daarvoor geldt dat de volgorde dezelfde is als chronologischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Weet ik, maar ik vind het debuut er echt wel met kop en schouders bovenuit steken
Ik ken ze allemaal niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:06 schreef methodmich het volgende:
Hier al mensen die liefhebber zijn van de nieuwste albums van The Go Find (dromerige 'indietronica'), Hitsville Drunks (nieuwe band rond Mauro Pawlowski, 'avant retro' powerpop las ik al ergens) of Eriksson Delcroix (het liefdespaar Bjorn Eriksson, bekend van Zita Swoon en Maxon Blewitt, en Nathalie Delcroix, bekend van Laïs, dat een heerlijke 'roots' plaat maakte) ?
Of nog niet?
Nice. Madvillainy wil ik ook nog, maar de laatste keer toen ik keek vond ik alleen de instrumentals.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel swag en liefde in mijn kamer nu. Inclusief subtiel randje van mbv.
Op zich wel, alleen weet ik niet of alles in jouw straatje past. Maar een luisterbeurt verdienen ze allemaal! En wellicht omarm je er dan wel 1, 2 of 3. Of 0.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef Norrage het volgende:
Nee. Allemaal onbekend. Allemaal aanraders?
Ik heb 'm maar via Amazon besteld, aangezien ik 'm nergens tegenkwam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nice. Madvillainy wil ik ook nog, maar de laatste keer toen ik keek vond ik alleen de instrumentals.
Weet ik niet. Hij is wel een paar keer niet helemaal officieel opnieuw uitgegeven maar die zijn blijkbaar allemaal van digitale masters en ook van hele slechte kwaliteit. Da's niks, dus. Ik wil zo graag een originele maar die liggen op dit moment echt vér buiten mijn budgetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Loveless niet opnieuw is gereleased op vinyl? Paar jaar geleden is er wel een remaster geweest op cd. Zal wel weer een achterlijke redenatie zijn van Shields.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |