Volgens Willy hebben we nog kans op plek 1, dus gaat allemaal volgens plan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV smijt ook met miljoenen maar dat is geen principekwestie zeker?
Hoezo smijten ze met miljoenen? Ik vind die FUCKING TWEEËNZESTIGDUIZEND VIJFHONDERD EURO PER WEDSTRIJD voor Ruiz wel goed besteed, hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV smijt ook met miljoenen maar dat is geen principekwestie zeker?
Party Groovequote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik was de eerste luisteraar op Last.fm van Kutzooi.
Die is nog senieler dan Sinead 'o Connor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens Willy hebben we nog kans op plek 1, dus gaat allemaal volgens plan.
Harry van Raaij en Willy van de Kerkhof aan één tafel, dat zou nog eens pijnlijke televisie opleveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nog senieler dan Sinead 'o Connor.
Plaatsvervangende schaamte, manmanmanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Harry van Raaij en Willy van de Kerkhof aan één tafel, dat zou nog eens pijnlijke televisie opleveren.
Kut. Nu kunnen we ze hier niet meer bespreken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:32 schreef DO2 het volgende:
Ik hoor zowel Panda Bear als The Haxan Cloak voorbijkomen in montagefilmpjes bij DWDD.
Ik denk dat ze deze reeks volgen, om inspiratie op te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut. Nu kunnen we ze hier niet meer bespreken.
Lijkt me sterk, hoor daar nooit Japanse dingen noch Peter Adams.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze reeks volgen, om inspiratie op te doen.
Laat bands eens langer spelen dan die trieste minuut die ze nu krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze reeks volgen, om inspiratie op te doen.
Zelfs Queens of the Stone Age kreeg maar 1 minuut.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat bands eens langer spelen dan die trieste minuut die ze nu krijgen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut. Nu kunnen we ze hier niet meer bespreken.
Meh we zitten wel boven het 3fm niveau mag ik hopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou 3fm hier ook inspiratie opdoen?
Ik hoor er nu wel The Smiths.
Die komen niet verder dan keelbastilles.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh we zitten wel boven het 3fm niveau mag ik hopen.
Volgens mij mogen Ilse de Lange en Waylon wel hun volledige ESF liedje spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zelfs Queens of the Stone Age kreeg maar 1 minuut.
Anders kan dat sensatiepubliek dat kijkt het niet volhouden he.
Dan vraag ik me af hoe lang ze erover gaan lullen, want bij Qotsa was het 10 minuten lullen en 1 minuut spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij mogen Ilse de Lange en Waylon wel hun volledige ESF liedje spelen.
Dat was nog het triestste inderdaad. Eric Corton is een geweldige gozer, maar er is weinig wat je over QOTSA kunt zeggen wat niet beter door de muziek gezegd kan worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe lang ze erover gaan lullen, want bij Qotsa was het 10 minuten lullen en 1 minuut spelen.
Nou, bij zat bands die er staan vind ik die minuut al te lang. En als ik die minuut goed vind ga ik zelf wel op zoek naar de rest. Wat mij betreft is het zo prima hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |