quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik ook niks bijgedragen
Zit op 1,5 minuut.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hey Moody, om het goed te maken: Mijn song van 2014 voorlopig
Sporadisch.quote:
Cheater.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de YouTube-scrobbler wel ff afgesloten
quote:Nieuwe plaat U2 niet vertraagd
U2 loopt helemaal geen vertraging op bij het maken van zijn dertiende studioalbum. Vorige week doken geruchten op dat de cd pas volgend jaar zou uitkomen.
Volgens een woordvoerder ligt de band gewoon op schema en verschijnt de opvolger van No Line on the Horizon uit 2009 dit jaar nog.
"Het album van U2 is gepland voor dit jaar", zei de woordvoerder tegen de Britse krant The Guardian. "Over de toerplannen wordt nog gepraat."
Eerder werd gezegd dat de tournee die vermoedelijk dit jaar van start zou gaan ook was uitgesteld.
Danger Mouse neemt, afgaande op recente interviews met U2, het grootste deel van de productie van de plaat op zich. Ook Ryan Tedder en Paul Epworth dragen een steentje bij.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-niet-vertraagd.html
Ik heb zelfs het koningslied gescrobbeldquote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de YouTube-scrobbler wel ff afgesloten
Danger Mouse + U2 = ?quote:
Bob, ik zou je mond even houden als ik jou was. Je reputatie gaat steeds meer omlaag zo.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het koningslied gescrobbeld
En die gast van de gele zwembroek
Ditquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Danger Mouse + U2 = ?
3.8 voor Schoolboy Q trouwens gegeven, wat een kutzooi zeg.
Als Dangermouse het produceert kan er misschien best iets leuks uitkomen.quote:
Ik laat toch juist doorschemeren dat ik die muziek niet zo waardeer. Dat ik dan toch scrobbel is gewoon lovenswaardigquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bob, ik zou je mond even houden als ik jou was. Je reputatie gaat steeds meer omlaag zo.
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef DO2 het volgende:
Oh, ik dacht even dat kutzooi de nieuwe term voor goed was. Maar het is gewoon kutzooi, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |