quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heb ik ook niks bijgedragen
Zit op 1,5 minuut.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hey Moody, om het goed te maken: Mijn song van 2014 voorlopig
Sporadisch.quote:
Cheater.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de YouTube-scrobbler wel ff afgesloten
quote:Nieuwe plaat U2 niet vertraagd
U2 loopt helemaal geen vertraging op bij het maken van zijn dertiende studioalbum. Vorige week doken geruchten op dat de cd pas volgend jaar zou uitkomen.
Volgens een woordvoerder ligt de band gewoon op schema en verschijnt de opvolger van No Line on the Horizon uit 2009 dit jaar nog.
"Het album van U2 is gepland voor dit jaar", zei de woordvoerder tegen de Britse krant The Guardian. "Over de toerplannen wordt nog gepraat."
Eerder werd gezegd dat de tournee die vermoedelijk dit jaar van start zou gaan ook was uitgesteld.
Danger Mouse neemt, afgaande op recente interviews met U2, het grootste deel van de productie van de plaat op zich. Ook Ryan Tedder en Paul Epworth dragen een steentje bij.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-niet-vertraagd.html
Ik heb zelfs het koningslied gescrobbeldquote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de YouTube-scrobbler wel ff afgesloten
Danger Mouse + U2 = ?quote:
Bob, ik zou je mond even houden als ik jou was. Je reputatie gaat steeds meer omlaag zo.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het koningslied gescrobbeld
En die gast van de gele zwembroek
Ditquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Danger Mouse + U2 = ?
3.8 voor Schoolboy Q trouwens gegeven, wat een kutzooi zeg.
Als Dangermouse het produceert kan er misschien best iets leuks uitkomen.quote:
Ik laat toch juist doorschemeren dat ik die muziek niet zo waardeer. Dat ik dan toch scrobbel is gewoon lovenswaardigquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bob, ik zou je mond even houden als ik jou was. Je reputatie gaat steeds meer omlaag zo.
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:25 schreef DO2 het volgende:
Oh, ik dacht even dat kutzooi de nieuwe term voor goed was. Maar het is gewoon kutzooi, dus.
Beter dan Osdorp Possequote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik was de eerste luisteraar op Last.fm van Kutzooi.
Om even op serieuze noot te komen, eentje van hen is Fresku en dat vind ik toch wel een erg goede rapper hoor.quote:
quote:De formatie "Kutzooi" bestaat uit Fresku, Teemong en Shock-N-Surprise. Ze werken hard aan hun debuutalbum dat volgens Fresku "bergen gaat verzetten", volgens Teemong "bergen gaat verzetten" en volgens Shock-N-Surprise "bergen gaat verzetten".
Elk mogelijk denkbaar muziekgenre zal op dit album vertegenwoordigd worden en onderwerpen als liefde, vreugde, verdriet, pijn, eenzaamheid, misère, politiek, vriendschap, vrouwen, urine, sperma, prostitutie, necrofielie, napalm en infecties zullen de revue passeren.
De laatste van dit rijtje wordt bezongen in het opzwepende "Worms inside my face", waarin de 3 heren een beschrijving geven van hun nare ervaringen met een parasiet die ze in de jungle van Cambodja hebben opgelopen. Bij dit lied is een bijpassende videoclip geschoten die u hier kunt bewonderen.
quote:Na hun eerste single ‘Worms Inside My Face’, keert de formatie Kutzooi (bestaande uit Fresku, Teemong en Shock-N-Surprise) terug met een nieuwe kraker genaamd ‘Baby’s’. Het nummer is afkomstig van hun nog te verschijnen album “Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden”.
In dit zwoel romantische lied, dat menig vrouwenhart sneller zal doen kloppen, bezingen de heren hun explosieve liefdesleven en hoe ze deze in stand houden. In de videoclip zie je onder meer gastoptredens van R. Kelly, Enrique Iglesias, Kim Kardashian en hoe onschuldige pasgeborenen worden geliquideerd. Deze muziekvideo is dan ook niet geschikt voor jeugdige kijkers, volgens de groep.
En zelfs dat trek ik niet zo goed eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 23:36 schreef Moody het volgende:
T/m Achtung Baby was het top, daarna werd het pop.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:36 schreef Moody het volgende:
T/m Achtung Baby was het top, daarna werd het pop.
Op War staat wel mijn favoriete U2 nummer: New Year's Day.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Album met de meeste hits, dat zeker. Sterk geheel.
Ik vind War hun beste. Die opener alleen al.
Hadden na 3 albums moeten nokkenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
U2, dat moeten we toch niet meer willen, jongens? Die janksmoel van Bono, 't is wel goed geweest.
Ach, als zij nog een paar miljoenen willen vangen met touren moeten ze hun gang gaan. Ik ga het niet luisteren, net zo min als ik die vorige plaat heb geluisterd.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
U2, dat moeten we toch niet meer willen, jongens? Die janksmoel van Bono, 't is wel goed geweest.
Ik hou het bij de eerste 3 platen en wat singletjes uit eind jaren 80/begin jaren 90quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, als zij nog een paar miljoenen willen vangen met touren moeten ze hun gang gaan. Ik ga het niet luisteren, net zo min als ik die vorige plaat heb geluisterd.
Ik vind dat elk album voor 2005 wel een of meerdere goede nummers heeft, maar ik zet het zelf zelden aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou het bij de eerste 3 platen en wat singletjes uit eind jaren 80/begin jaren 90
De coulance siert je, T, maar dit is een principekwestie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, als zij nog een paar miljoenen willen vangen met touren moeten ze hun gang gaan. Ik ga het niet luisteren, net zo min als ik die vorige plaat heb geluisterd.
PSV smijt ook met miljoenen maar dat is geen principekwestie zeker?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De coulance siert je, T, maar dit is een principekwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |