Denken dat zulke programma's echt zijn en serieus geloven dat dat mongolen zijn ipv acteursquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef Michielos het volgende:
btw, From Russia with Love is ook zo een geniale TV, de tering wat een mongolen doen daar aan mee
Zelfs al zijn het acteurs, dan zijn het nog lelijke acteursquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Denken dat zulke programma's echt zijn en serieus geloven dat dat mongolen zijn ipv acteurs
Balen wel... Lijkt me echt geniaal om dit soort programma's te mogen makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn bedrijf vond dat ik niet in hun profiel paste, toen ik sollicteerde.
De arbeidsmarkt waar ik me op begeef is een grote hoop met gebaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Balen wel... Lijkt me echt geniaal om dit soort programma's te mogen maken
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De arbeidsmarkt waar ik me op begeef is een grote hoop met gebaal.
Zo lelijk is die kerel toch niet?quote:
Mark Rutte zou ook best mee kunnen doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Toch denk ik dat een seizoen met enkel FOK!ers een schot in de roos zou zijn
als je 2 minuten met 'm praat, weet je waarom ie nog maagd isquote:
Ik denk dat Mark iedere week een andere stagiaire aanduwt met zijn torentjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mark Rutte zou ook best mee kunnen doen
waarom zou je er ook zo de nadruk op leggenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar zou voor geen goud aan zo'n programma meedoen
jawel toch, ik heb verhalen gehoord over jouw sexcapadesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gedaan, maar zou voor geen goud aan zo'n programma meedoen
dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Denken dat zulke programma's echt zijn en serieus geloven dat dat mongolen zijn ipv acteurs
van voren of van achter?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark iedere week een andere stagiaire aanduwt met zijn torentje
Rutte is 47!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mark Rutte zou ook best mee kunnen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |