Ik dacht dat de sociale media dit wel een beetje aan het inperken wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe achterlijk sommige mensen zich gedragen als de camera's op hen gericht zijn. Alles voor die vijftien minuutjes beroemdheid.
Ik zou bij 'r inbreken om de gordijnen dicht te maken zo goor is zequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat uiterlijk ala
Maar die stem en houding, godverdomme man
Ik zeg zoiets niet vaak maar daar trap ik serieus mn hond nog vanaf
Heb je haar al gezien zonder dat witte spul op haar gezicht?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou bij 'r inbreken om de gordijnen dicht te maken zo goor is ze![]()
nee, link maarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je haar al gezien zonder dat witte spul op haar gezicht?
watch outquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
HOINK = BACKquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben van mening dat Wouter Genemans schaamteloze human interest televisie maakt, met als enig doel sensatiezucht.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
watch outgoddamn :")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat die in het anime wereldje zit of die witte shit op r gezicht heeft begrijp ik volkomen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
spoiler die shit pleasequote:
Ik stop nu sowieso, mijn maag trekt dit nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
spoiler die shit please
edit: al gedaan, thanks
Nee, dit is geniaal. Die lui falen zo hard dat ik me kapot schaam tijdens het kijken... maar toch moet ik weer lachen. Dit maakt volledig tegenstrijdige gevoelens in me losquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben van mening dat Wouter Genemans schaamteloze human interest televisie maakt, met als enig doel sensatiezucht.
Dat heet sensatiezucht, niks mis mee verderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dit is geniaal. Die lui falen zo hard dat ik me kapot schaam tijdens het kijken... maar toch moet ik weer lachen. Dit maakt volledig tegenstrijdige gevoelens in me los
ik kijk nu zo een aflevering van From Russia with Love waar een mongool de godganse tijd een mop gaat uitleggen aan een Russische (komt een man bij de dokter)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heet sensatiezucht, niks mis mee verder
Ewout Genemansquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef hoink581 het volgende:
Sensatiezucht is 1, maar het is gewoon laf dat je een programma produceert over mensen die hun maagdelijkheid nog niet kwijt zijn, wat dan moet doorgaan voor "taboodoorbrekend", maar als je als
Ewout Genemans vervolgens zelf de vraag voorgeschoteld krijgt op welke leeftijd hij zijn maagdelijkheid is verloren, hij geen antwoord wil geven omdat dat "privé" is.
Wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Als die neus iets minder uhhh... aanwezig was, was het gewoon zo'n 6- buurmeisje, maar nu
ik geef r een -4857quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat?Nee, dan zou ze nog steeds niet boven de 2 uitkomen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:37 schreef eend112 het volgende:
KKff fappen op die eerste picaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks voor jou ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |