kan je grapjes over maken maar ik glij soms ook naar voren op mn zadel, met een gladde broek aan. Dus zou best handig zijn :pquote:
Gebruik je knieen eens, of zit je er als een zak hooi opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
kan je grapjes over maken maar ik glij soms ook naar voren op mn zadel, met een gladde broek aan. Dus zou best handig zijn :p
Sja als je niet beter weetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Tunafish het volgende:
Huhu, kreeg net een mailtje van Motorplaza Groningen, dat ze 15 maart het nieuwe seizoen beginnen. Ik weet niet hoeveel winter er in Groningen is geweest, maar het seizoen is hier uberhaupt niet afgelopen, laat staan dat het dit weekend pas eens gaan beginnen
joh ik zit op ijs :p zo glad is die broek (snowboardbroek die ik over mn motorbroek had)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gebruik je knieen eens, of zit je er als een zak hooi op
Pekel op je zadelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
joh ik zit op ijs :p zo glad is die broek (snowboardbroek die ik over mn motorbroek had)
denk dat er in Groningen wel een winterstop je is geweest daar heeft toch gewoon sneeuw gelegen Enzo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Tunafish het volgende:
Huhu, kreeg net een mailtje van Motorplaza Groningen, dat ze 15 maart het nieuwe seizoen beginnen. Ik weet niet hoeveel winter er in Groningen is geweest, maar het seizoen is hier uberhaupt niet afgelopen, laat staan dat het dit weekend pas eens gaan beginnen
In Groningen hebben ze in de winterstop een Yamaha dealer geopend, alles trilde los.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:18 schreef Salatrel het volgende:
denk dat er in Groningen wel een winterstop je is geweest daar heeft toch gewoon sneeuw gelegen Enzo?
Keer zo'n ding gehad op 25kw. Dat was echt om te janken zo traagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja en bovendien is dit precies het maximale wat ik mag rijden met A2 rijbewijs. 34KW en 184 kilo (en ik mag 35kw en >175kg) dus is perfect voor mij, goed om in te leren.
TZT (over een paar jaar) koop ik wel een snellere, met kappen enz, rijdt ook wat lekkerder op de snelweg volgens mij.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze in de winterstop een Yamaha dealer geopend, alles trilde los.
Ik ga m'n achterbrug verlengen, dan is'ie nog stoerder. Maak ik er meteen een SM van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij heeft deka wat issue's en is ie bang dat zijn brommer niet stoer genoeg is ofzo.
beetje mac vs pc houding...
gister nog een bussa geboekt op mijn fazerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij heeft deka wat issue's en is ie bang dat zijn brommer niet stoer genoeg is ofzo.
beetje mac vs pc houding...
Verlengde achterbrug mag alleen als je zo'n helm hebt:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga m'n achterbrug verlengen, dan is'ie nog stoerder. Maak ik er meteen een SM van.
Vergeet de Akrapovic niet hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Verlengde achterbrug mag alleen als je zo'n helm hebt:
[ afbeelding ]
Ho ho, wel ontopic blijven he...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een BMW kan ik wel waarderen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vergeet de Akrapovic niet hedie ga ik er zo opschroeven. Rondje makenrechtdoor door het centrum. En nog één. En nog één.
Overal ligt toch gewoon asfaltquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft Bozzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Verlengde achterbrug mag alleen als je zo'n helm hebt:
[ afbeelding ]
Wil graag valbeugels nog hebben, zeker als ik weer is van het asfalt af ga dan vind ik wel chill idee dat ik niet eventueel me kappen mol! die dingen zijn duuuuuuuuur!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Overal ligt toch gewoon asfaltovertrokken gedoe altijd. Valbeugels haal ik er ook maar af, die zijn voor posers.
Ja echt hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Wil graag valbeugels nog hebben, zeker als ik weer is van het asfalt af ga dan vind ik wel chill idee dat ik niet eventueel me kappen mol! die dingen zijn duuuuuuuuur!
Naked gaan rijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wil graag valbeugels nog hebben, zeker als ik weer is van het asfalt af ga dan vind ik wel chill idee dat ik niet eventueel me kappen mol! die dingen zijn duuuuuuuuur!
Eerder in je crankcase.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
Naked gaan rijdennooit barsten in je kuipdelen
Ja, maar die kostte maar ¤59 en neie oliequote:
Wat moest jij ook alweer allemaal fixen? oh nee wachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Naked gaan rijdennooit barsten in je kuipdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |