abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:59:45 #226
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137644230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:57 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ok, dat is ook sinds een paar weken/maanden dan. Moet je dat voorschieten of is dat op rekening?

Vind het wel gek, deel van die auto's is toch ex-lease, waarom zouden ze daar een volle tank in willen hebben :?
Dat is op rekening, heel simpel met een pasje van het tankstation. Snap het ook niet helemaal, maar dat is wel vaker bij transporten :9

Verwar je niet de snelweglocatie met de locatie iets verderop het industrieterrein?
pi_137644303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:59 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Dat is op rekening, heel simpel met een pasje van het tankstation. Snap het ook niet helemaal, maar dat is wel vaker bij transporten :9

Verwar je niet de snelweglocatie met de locatie iets verderop het industrieterrein?
Nee :P Ben denk ik een maandje of twee niet meer bij snelweg geweest maar toen was dat nog niet. Soms moet je daar huurauto's brengen (1 sleutel etc), maar soms ook ex-lease (150k kilometers), vandaar mijn vraag.

En dat sommige transporten raar zijn, dat klopt :Y
pi_137647966
Woensdagochtend :r

:')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137647999
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Aftanken bij Meerkerk snelweg? Dat heb ik nog nooit gehad. Kijk het nog eens na, is dat niet als je een auto ophaalt daar?

[..]

Ik ben gisteren van Meerkerk naar postkantoor gelopen met een AR-er. Die liep ook al zo te klagen dat hij altijd maar uitgekafferd werd. En toen bleek dat we de bus op 5 minuten gemist hadden was hij ook niet vrolijk, hij kreeg niet betaald per tijd :o Dus ik lekker in de zon een half uur gewacht en geld verdient en hij niet.
Huh? Dat is bijzonder. Ik werk ook voor AR en krijg wel gewoon per uur betaald, ook als ik de bus net mis.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_137648203
quote:

[..]

Aftanken bij Meerkerk snelweg? Dat heb ik nog nooit gehad. Kijk het nog eens na, is dat niet als je een auto ophaalt daar?

[..]

Jij hebt wat fout gedaan toch :P

Ik ben gisteren van Meerkerk naar postkantoor gelopen met een AR-er. Die liep ook al zo te klagen dat hij altijd maar uitgekafferd werd. En toen bleek dat we de bus op 5 minuten gemist hadden was hij ook niet vrolijk, hij kreeg niet betaald per tijd :o Dus ik lekker in de zon een half uur gewacht en geld verdient en hij niet.
Onzin.
pi_137648585
quote:

Jij hebt wat fout gedaan toch :P

Ja ik heb een fout gemaakt. Maar je hoeft niet universitair opgeleid te zijn om te begrijpen dat het transportformulier die ik al had ingevuld om deze rit ging. Daarnaast een beetje bijdehand lopen doen en zeggen dat je meerdere keren hebt gemaild, maar dat niet hebben gedaan.

Dat ik hier zo slecht tegen kan komt omdat ik dit wel eens eerder heb gehad, maar dan stond er in de mail dat ze de tankkosten van 60 euro op mijn salaris gingen inhouden terwijl ik het gewoon had gedeclareerd. Die toon staat me niet aan.
pi_137649910
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja ik heb een fout gemaakt. Maar je hoeft niet universitair opgeleid te zijn om te begrijpen dat het transportformulier die ik al had ingevuld om deze rit ging. Daarnaast een beetje bijdehand lopen doen en zeggen dat je meerdere keren hebt gemaild, maar dat niet hebben gedaan.

Dat ik hier zo slecht tegen kan komt omdat ik dit wel eens eerder heb gehad, maar dan stond er in de mail dat ze de tankkosten van 60 euro op mijn salaris gingen inhouden terwijl ik het gewoon had gedeclareerd. Die toon staat me niet aan.
Shit, gister vergeten tankkosten te declareren. :X
Nee, toch niet
pi_137650343
Ai, ik zou het maar snel doen :+
pi_137651317
Zo, net even de uren erin geklopt (met tankbonnen :+) en dan nu genieten van mijn vrije dag :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137653528
quote:

[..]

Ben het wel met je eens hoor, die emails zijn altijd pijnlijk voor je ogen. Ook het contrast met telefoontjes vind ik zo groot, aan de telefoon zijn ze eigenlijk altijd vriendelijk.

Maar ik krijg ook wel eens van die mailtjes als de fout volledig bij hen ligt, dat vind ik helemaal ergerlijk. En dan nooit excuses natuurlijk.
pi_137654507
Die kerstgroet dan :')
Nee, toch niet
pi_137655428
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef Panthera. het volgende:
Maar ik krijg ook wel eens van die mailtjes als de fout volledig bij hen ligt, dat vind ik helemaal ergerlijk. En dan nooit excuses natuurlijk.
Precies.

Zo kreeg ik ooit eens een mailtje van de administratie van hun, dat ik gefraudeerd zou hebben op drie ritten destijds. Alle drie de ritten waren in de herfstvakantie van afgelopen jaar, toen het spoor er tussen Steenwijk - Heerenveen er de hele week uit lag. Aangezien ik altijd eindig op station Heerenveen, moest ik die week dus drie keer het laatste stuk met vervangend busvervoer, waardoor ik al met al een halfuur langer dan gebruikelijk onderweg was.

Direct een mailtje over dat ik fraudeerde met m'n uren en dergelijke, zonder ook maar eerst enige vorm van hoor- en wederhoor toe te passen, nee gelijk schuldig! Dus toen een mailtje op dezelfde toon terug gestuurd, over hoe dat kon. Na vier dagen nog geen reactie gehad te hebben, heb ik ze nogmaals een mail gestuurd dat ik not amused was over het feit dat ze me onterecht beschuldigd hadden, en vervolgens geen eens daarvoor hun excuus maakten.

Binnen het uur een mailtje terug met een flauwe smoes dat het druk op de afdeling administratie was i.v.m. maandwissel en lonen uitbetalen en dergelijke, en een moeizame sorry eruit gekregen. :N
pi_137658065
Godverdomme Amoeba, you made my day! :') :') :')

KLB / Vriendin bellen.

lokquote
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:36:46 #239
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137658704
Haha held! _O_
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:50:37 #240
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137661009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef trolley het volgende:
Godverdomme Amoeba, you made my day! :') :') :')

KLB / Vriendin bellen.

lokquote
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer geworden :D

SPOILER
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:07:59 #241
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_137661554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer geworden :D

SPOILER
Om meer kracht bij te voegen met wat je zegt?
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:09:33 #242
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137661589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:07 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Om meer kracht bij te voegen met wat je zegt?
Daar zijn ook andere woorden voor. Heb het niet zo op die kindertjes die altijd maar met kk schelden. Niet dat het me kwetst ofzo, maar het is gewoon kinderachtig en raar.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:18:59 #243
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137661908
quote:

[..]

Eens! Ik kreeg ook een mail wat echt nergens op sloeg. Zou een transport formulier vergeten te zijn uploaden. Wanneer je dit niet VOOR 17:00 DOET. Worden de gemaakte kosten INGEHOUDEN op je EIGEN salaris. etc etc.
Ik was nogal druk die dag, dus dacht dat ik het zelf vergeten was. Stond niets over in m'n rit omschrijving. Dus ik dood leuk terug gemaild, dat het niet nodig was en toch het formulier maar in de bijlage gepleurd. Nooit meer reactie op gehad. Ze worden wel arrogant daar zeg, volgens mij zit er een ander iemand op. Had die naam nog nooit gezien in ieder geval

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:05 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Chauffeurs project bij EW als hiker? Wie bitte?
Klopt, was in a'dam waren wel meer mensen van hier geloof ik toen der tijd. Een of ander congres van eventmanagers werden naar een "geheime" party gebracht aan de andere kan van de stad.

En verder heb ik in Breda ook 5 dagen rond gecrossed in de nieuwste Range Rovers bij een Internationaal tennis event. Beetje spelers en bobo's rond rijden door Breda en overal heen brengen. Prima vertoeven :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Daar zijn ook andere woorden voor. Heb het niet zo op die kindertjes die altijd maar met kk schelden. Niet dat het me kwetst ofzo, maar het is gewoon kinderachtig en raar.
Eens! Gewoon even normaal doen :)
pi_137663593
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregen :+ Zit nog in de bus, dus stay tuned :P
pi_137663696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregen :+ Zit nog in de bus, dus stay tuned :P
Houd ons niet langer in spanning! :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:23:31 #246
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137663731
quote:
:D
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:24:44 #247
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137663766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:23 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

:D
Iets met een stripper?
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:33:25 #248
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137664026
quote:
*O*
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:40:53 #249
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_137664264
Haha, ik vind het nu al mooi c_/
pi_137665070
quote:
Spill it! :D
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')