Dat is op rekening, heel simpel met een pasje van het tankstation. Snap het ook niet helemaal, maar dat is wel vaker bij transportenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ok, dat is ook sinds een paar weken/maanden dan. Moet je dat voorschieten of is dat op rekening?
Vind het wel gek, deel van die auto's is toch ex-lease, waarom zouden ze daar een volle tank in willen hebben![]()
Neequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:59 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Dat is op rekening, heel simpel met een pasje van het tankstation. Snap het ook niet helemaal, maar dat is wel vaker bij transporten
Verwar je niet de snelweglocatie met de locatie iets verderop het industrieterrein?
Huh? Dat is bijzonder. Ik werk ook voor AR en krijg wel gewoon per uur betaald, ook als ik de bus net mis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Aftanken bij Meerkerk snelweg? Dat heb ik nog nooit gehad. Kijk het nog eens na, is dat niet als je een auto ophaalt daar?
[..]
Ik ben gisteren van Meerkerk naar postkantoor gelopen met een AR-er. Die liep ook al zo te klagen dat hij altijd maar uitgekafferd werd. En toen bleek dat we de bus op 5 minuten gemist hadden was hij ook niet vrolijk, hij kreeg niet betaald per tijdDus ik lekker in de zon een half uur gewacht en geld verdient en hij niet.
Onzin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Aftanken bij Meerkerk snelweg? Dat heb ik nog nooit gehad. Kijk het nog eens na, is dat niet als je een auto ophaalt daar?
[..]
Jij hebt wat fout gedaan toch
Ik ben gisteren van Meerkerk naar postkantoor gelopen met een AR-er. Die liep ook al zo te klagen dat hij altijd maar uitgekafferd werd. En toen bleek dat we de bus op 5 minuten gemist hadden was hij ook niet vrolijk, hij kreeg niet betaald per tijdDus ik lekker in de zon een half uur gewacht en geld verdient en hij niet.
Ja ik heb een fout gemaakt. Maar je hoeft niet universitair opgeleid te zijn om te begrijpen dat het transportformulier die ik al had ingevuld om deze rit ging. Daarnaast een beetje bijdehand lopen doen en zeggen dat je meerdere keren hebt gemaild, maar dat niet hebben gedaan.quote:
Shit, gister vergeten tankkosten te declareren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja ik heb een fout gemaakt. Maar je hoeft niet universitair opgeleid te zijn om te begrijpen dat het transportformulier die ik al had ingevuld om deze rit ging. Daarnaast een beetje bijdehand lopen doen en zeggen dat je meerdere keren hebt gemaild, maar dat niet hebben gedaan.
Dat ik hier zo slecht tegen kan komt omdat ik dit wel eens eerder heb gehad, maar dan stond er in de mail dat ze de tankkosten van 60 euro op mijn salaris gingen inhouden terwijl ik het gewoon had gedeclareerd. Die toon staat me niet aan.
Ben het wel met je eens hoor, die emails zijn altijd pijnlijk voor je ogen. Ook het contrast met telefoontjes vind ik zo groot, aan de telefoon zijn ze eigenlijk altijd vriendelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja ik heb een fout gemaakt. Maar je hoeft niet universitair opgeleid te zijn om te begrijpen dat het transportformulier die ik al had ingevuld om deze rit ging. Daarnaast een beetje bijdehand lopen doen en zeggen dat je meerdere keren hebt gemaild, maar dat niet hebben gedaan.
Dat ik hier zo slecht tegen kan komt omdat ik dit wel eens eerder heb gehad, maar dan stond er in de mail dat ze de tankkosten van 60 euro op mijn salaris gingen inhouden terwijl ik het gewoon had gedeclareerd. Die toon staat me niet aan.
Precies.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef Panthera. het volgende:
Maar ik krijg ook wel eens van die mailtjes als de fout volledig bij hen ligt, dat vind ik helemaal ergerlijk. En dan nooit excuses natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef trolley het volgende:
Godverdomme Amoeba, you made my day!![]()
![]()
KLB / Vriendin bellen.
lokquoteWat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat is het nut van het om de post kanker te gebruiken in je zin? Misschien ligt het aan mij, maar dat is nogal kinderachtig en laag.
(@Amoeba dan, hè.)
Hopelijk ben je met de tijd wijzer gewordenOm meer kracht bij te voegen met wat je zegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ook andere woorden voor. Heb het niet zo op die kindertjes die altijd maar met kk schelden. Niet dat het me kwetst ofzo, maar het is gewoon kinderachtig en raar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:07 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Om meer kracht bij te voegen met wat je zegt?
Eens! Ik kreeg ook een mail wat echt nergens op sloeg. Zou een transport formulier vergeten te zijn uploaden. Wanneer je dit niet VOOR 17:00 DOET. Worden de gemaakte kosten INGEHOUDEN op je EIGEN salaris. etc etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Klopt, was in a'dam waren wel meer mensen van hier geloof ik toen der tijd. Een of ander congres van eventmanagers werden naar een "geheime" party gebracht aan de andere kan van de stad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:05 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Chauffeurs project bij EW als hiker? Wie bitte?
Eens! Gewoon even normaal doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:09 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Daar zijn ook andere woorden voor. Heb het niet zo op die kindertjes die altijd maar met kk schelden. Niet dat het me kwetst ofzo, maar het is gewoon kinderachtig en raar.
Houd ons niet langer in spanning!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregenZit nog in de bus, dus stay tuned
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Het bloemenverhaal heeft een hele andere wending gekregenZit nog in de bus, dus stay tuned
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Spill it!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Viezze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |