abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137628971
Ach, zelf spuiten is wel te doen hoor. Het belangrijkste is dat je gewoon extreem veel geduld moet hebben. De neiging om alles meteen dekkend te doen is enorm groot. Terwijl, zéker als je met een spuitbus werkt met matige verstuiver, je juist heel veel zeer dunne lagen moet gebruiken. De eerste laag, moet je zelfs maar nauwelijks kunnen zien. En dat vergt veel discipline.

Ik heb vorige week het frame van mijn motor nog gespoten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er in het echt prima uit, al zeg ik het zelf :)

Overigens zie ik weer steeds meer reclames van Subaru O+ op den Vaderlandsche tv. Dat doet mij goed, wordt tijd dat die bazenbakken terug komen _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137629037
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik had bijna verwacht dat je hem alleen op zou halen, dat zou wel de actie van de eeuw geweest zijn zeg.
Haha nee. Een Caddy brengen en een Up halen, ben benieuwd welke van de klant zelf is :P

Je zou haast de Up zeggen, want een Up als vervanging voor een Caddy is niet zo logisch.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:08:49 #203
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137629583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Ach, zelf spuiten is wel te doen hoor. Het belangrijkste is dat je gewoon extreem veel geduld moet hebben. De neiging om alles meteen dekkend te doen is enorm groot. Terwijl, zéker als je met een spuitbus werkt met matige verstuiver, je juist heel veel zeer dunne lagen moet gebruiken. De eerste laag, moet je zelfs maar nauwelijks kunnen zien. En dat vergt veel discipline.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Overigens zie ik weer steeds meer reclames van Subaru O+ op den Vaderlandsche tv. Dat doet mij goed, wordt tijd dat die bazenbakken terug komen _O_
Gaat me ook niet om het spuiten, daar heb ik ruimschoots ervaring mee. Het opvullen van de pitten is een andere zaak. Daarentegen kan ik alleen maar op straat spuiten, wat me niet echt handig lijkt aangezien er dan zo vuil en stof aan hecht.
Ziet er netjes uit trouwens ;)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:09:07 #204
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137629599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:

SPOILER

Ik heb daar het geduld niet voor en ben een ontzettende mierenneuker dus ik besteed dat uit, polyester hobbyen is echter niet zo moeilijk..

Netjes gespoten, is dat gewoon uit het spuitbusje zonder compressor?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Viezze het volgende:
Je zou haast de Up zeggen, want een Up als vervanging voor een Caddy is niet zo logisch.
Ik ben echt benieuwd naar het verhaal morgen :Y)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:09:52 #205
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137629641
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik hgeb

[..]

Ik heb daar het geduld niet voor en ben een ontzettende mierenneuker dus ik besteed dat uit, polyester hobbyen is echter niet zo moeilijk..

[..]

Als het quoten niet lukt mag je altijd even om hulp vragen :')

Edit: Van de zomer trouwens maar eens m'n velgen in de matzwarte plastidipshit zetten. Is een hele nieuwe belevenis voor mij, dat rubber/siliconespul
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:10:35 #206
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137629677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Als het quoten niet lukt mag je altijd even om hulp vragen :')
Muisje is een beetje dood, en dan heb je zo'n hip g700 geval...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137630478
Geen ritjes voor morgen, dan maar hopen op een spoedje :)
pi_137637204
Morgen weer werken, en twee keer eindigen op Meerkerk Snelweg locatie.... WAAROM?.

Ander vraagje, er staat dat de auto afgetankt afgeleverd moet worden, maar er staat nergens dat het een huurauto is, mag ik dan toch nog bij dat ene tankstation een tankpas halen en daarmee tanken?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:32:32 #209
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137637628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Drilboor het volgende:
Morgen weer werken, en twee keer eindigen op Meerkerk Snelweg locatie.... WAAROM?.

Ander vraagje, er staat dat de auto afgetankt afgeleverd moet worden, maar er staat nergens dat het een huurauto is, mag ik dan toch nog bij dat ene tankstation een tankpas halen en daarmee tanken?
Ik vind dat ze pendelbussen moeten laten rijden bij Meerkerk, speciaal voor de hikers :P
Geen idee hoe het zit met het aftanken, helaas.
pi_137638803
Ik kreeg vandaag ook nog een mailtje. Ik was vorige week al meerdere keren gemaild over het doorgeven van de kilometerstanden van een rit van vorige week woensdag. Nou heb ik geen e-mail van ze gehad maar goed, ik was er ook van overtuigd dat ik het gewoon had verstuurd. Nou heb ik dus 5/4 ipv 5/3 ingevuld, boehoe. Als je op 5/3 een mailtje krijgt en er staat 5/4 dan moet je tezamen met het kenteken toch snappen dat het om rit x gaat? :') Direct weer die toon alsof je een totale randdebiel bent maar zelf kijken doen ze ook niet.
pi_137639390
Weer geen werk voor morgen, vandaag ook al niet. :{ En vrijdag heb ik Honours sollicitatie dus dan kan ik ook niet, verdorie.
Your opinion of me is none of my business.
pi_137640009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Sarasi het volgende:
Weer geen werk voor morgen, vandaag ook al niet. :{ En vrijdag heb ik Honours sollicitatie dus dan kan ik ook niet, verdorie.
Zelf bellen. ;)
Ik zou morgen ook vrij zijn, maar vandaag even gevraagd of ze me ook nodig zijn; waarschijnlijk wel.

* Marco001 is trouwens heel geduldig, maar wanneer bellen ze nou van het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd?? (van het gesprek van maandag)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137640459
Ola!

Even een vraag, begreep dat EW de 'no-beard-rule' als eis hanteert voor privéchauffeurs. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn huid reageert nooit heel vrolijk op glad scheren... dus heb 't eigenlijk altijd kort getrimd en bijgehouden. Zou dit een probleem opleveren?
pi_137640490
Mja is het nu al wat laat voor en heb nu ook alweer andere dingen afgesproken. Maar wel een tip voor de volgende keer inderdaad. :)
pi_137640533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Sarasi het volgende:
Die sollicitatie duurt niet meer dan 15 minuten hoor ;) Of heb je pas om 3 uur oid?
Nee, toch niet
pi_137640806
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

Ja, uit het spuitbusje, buiten in een winderige carport. Zijn 8 lagen, lokaal misschien wel het dubbele omdat er zooi tegenaan waaide :( dan is het dus drogen, opschuren en opnieuw. Erg veel geduld voor nodig ja.

Persoonlijk ben ik er erg tevreden over _O_

Professioneel laten doen is beter natuurlijk, maar ik kan dat simpelweg niet meer betalen. reparatie aan die motor kost me nu al meer dan dat hij me twee jaar en 50k km geleden aan aanschaf kostte :X
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:28:12 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137640979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef PogoSticK het volgende:
Ola!

Even een vraag, begreep dat EW de 'no-beard-rule' als eis hanteert voor privéchauffeurs. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn huid reageert nooit heel vrolijk op glad scheren... dus heb 't eigenlijk altijd kort getrimd en bijgehouden. Zou dit een probleem opleveren?
Ja. Zie OP. Onderste spoiler.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137641013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Die sollicitatie duurt niet meer dan 15 minuten hoor ;) Of heb je pas om 3 uur oid?
Om 14h 20min gesprek en dan om 14h40 weer 20min gesprek. ;(
pi_137641026
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, uit het spuitbusje, buiten in een winderige carport. Zijn 8 lagen, lokaal misschien wel het dubbele omdat er zooi tegenaan waaide :( dan is het dus drogen, opschuren en opnieuw. Erg veel geduld voor nodig ja.

Persoonlijk ben ik er erg tevreden over _O_
Jeetje. Ik heb met 2,5 laag mijn grondlak iig dekkend op de bumper zitten, de kleur laat ik maar door de spuiter doen. 8 lagen = engelengeduld! Vorige probeersel had ik 4 of 5 lagen en toen vond ik mezelf al knap.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Niet gezien, excusez. 3 dagen is geen baard :+
pi_137641359
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wie heeft dat getypt? Catastrofale spelfout ;(
pi_137641619
Wordt jij? Tis nooit perfect ;-)
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:22:49 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137643294
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wie heeft dat getypt? Catastrofale spelfout ;(
Ik schatje, en inderdaad is grammatica niet m'n sterkte kant
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137644078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Drilboor het volgende:

Aftanken bij Meerkerk snelweg? Dat heb ik nog nooit gehad. Kijk het nog eens na, is dat niet als je een auto ophaalt daar?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Viezze het volgende:
Ik kreeg vandaag ook nog een mailtje. Ik was vorige week al meerdere keren gemaild over het doorgeven van de kilometerstanden van een rit van vorige week woensdag. Nou heb ik geen e-mail van ze gehad maar goed, ik was er ook van overtuigd dat ik het gewoon had verstuurd. Nou heb ik dus 5/4 ipv 5/3 ingevuld, boehoe. Als je op 5/3 een mailtje krijgt en er staat 5/4 dan moet je tezamen met het kenteken toch snappen dat het om rit x gaat? :') Direct weer die toon alsof je een totale randdebiel bent maar zelf kijken doen ze ook niet.
Jij hebt wat fout gedaan toch :P

Ik ben gisteren van Meerkerk naar postkantoor gelopen met een AR-er. Die liep ook al zo te klagen dat hij altijd maar uitgekafferd werd. En toen bleek dat we de bus op 5 minuten gemist hadden was hij ook niet vrolijk, hij kreeg niet betaald per tijd :o Dus ik lekker in de zon een half uur gewacht en geld verdient en hij niet.
  woensdag 12 maart 2014 @ 00:57:07 #224
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137644179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Aftanken bij Meerkerk snelweg? Dat heb ik nog nooit gehad. Kijk het nog eens na, is dat niet als je een auto ophaalt daar?
Nee dat klopt wel voor de snelweglocatie. Inderdaad tanken bij het tankstation bij de rotonde. Maar dat moet in je ritinfo staan denk ik?
pi_137644193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 00:57 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Nee dat klopt wel voor de snelweglocatie. Inderdaad tanken bij het tankstation bij de rotonde. Maar dat moet in je ritinfo staan denk ik?
Ok, dat is ook sinds een paar weken/maanden dan. Moet je dat voorschieten of is dat op rekening?

Vind het wel gek, deel van die auto's is toch ex-lease, waarom zouden ze daar een volle tank in willen hebben :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')