abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137623488
Boefje
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:45:06 #182
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137623494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Boefje
Wacht maar tot je m'n toeter hoort :')

Edit: Ditte dus, maar dan heb ik hem aangesloten op 1 vaste toon.
pi_137623499
Nou, ik heb min of meer helder wie er schijnbaar met mij samen heeft gewoond in 2011.

Waar ik toen zat was een tijdelijk contract omdat de eigenlijke bewoner een jaar in het buitenland heeft gezeten. Soort van onderhuur dus, maar wel geregeld via de huisbaas. Echter die andere huurder heeft zijn inschrijving en huurtoeslag daar gewoon door laten lopen :') Alleen wil die nu niet dat geld terugbetalen aan de belastingdienst, omdat zij zegt dat ik daar later gewoond heb dan haar en zij dus de eigenlijke bewoner is. Echter heb ik nu zwart op wit dat zij illegaal ingeschreven is blijven staan in dat appartement toen ze aan de andere kant van de wereld zat, dus ze heeft nog een week om toe te geven, en anders gaan we eens kijken wat de fiscus ervan vindt *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137623540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb min of meer helder wie er schijnbaar met mij samen heeft gewoond in 2011.

Waar ik toen zat was een tijdelijk contract omdat de eigenlijke bewoner een jaar in het buitenland heeft gezeten. Soort van onderhuur dus, maar wel geregeld via de huisbaas. Echter die andere huurder heeft zijn inschrijving en huurtoeslag daar gewoon door laten lopen :') Alleen wil die nu niet dat geld terugbetalen aan de belastingdienst, omdat zij zegt dat ik daar later gewoond heb dan haar en zij dus de eigenlijke bewoner is. Echter heb ik nu zwart op wit dat zij illegaal ingeschreven is blijven staan in dat appartement toen ze aan de andere kant van de wereld zat, dus ze heeft nog een week om toe te geven, en anders gaan we eens kijken wat de fiscus ervan vindt *O*
Klinkt al een stuk beter in ieder geval! :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_137623646
Geef het gewoon aan Joppie_Saus, kan ie meteen even de held spelen w/
Nee, toch niet
pi_137623663
Ik werd gebeld voor morgen, met het verzoek of ik een bosje bloemen wilde halen en voorschieten en die aan de klant geven want er was vandaag wat mis gegaan. Hiker had schade gereden aan de auto en dit niet gemeld, dus de klant was zacht gezegd not amused.

Dus morgen Hapert - Bloemenwinkel - Rotterdam - Hapert :+ Helaas pas 2 uur ophalen, dus niet zo'n lange dag.
pi_137624031
Die hiker zal wel geen rit meer mogen doen :+
Nee, toch niet
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:25:34 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137624718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef BlackLining het volgende:

Tss altijd lekker als andere over jou rug de fiscus proberen te naaien.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:11:28 #189
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137626357
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:32 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, 1 mistlamp zit weer met een zwarte binnenkant, de andere ligt nog in de verfschuur :')

[ afbeelding ]
Zit er nu een barst in je bumper? Ik bedoel links van je lampje, die scheuren
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef Viezze het volgende:
Ik werd gebeld voor morgen, met het verzoek of ik een bosje bloemen wilde halen en voorschieten en die aan de klant geven want er was vandaag wat mis gegaan. Hiker had schade gereden aan de auto en dit niet gemeld, dus de klant was zacht gezegd not amused.

Dus morgen Hapert - Bloemenwinkel - Rotterdam - Hapert :+ Helaas pas 2 uur ophalen, dus niet zo'n lange dag.
En natuurlijk gewoon even afdoen met een bloemetje, beetje mager vind ik het wel.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137626447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef Solidberg het volgende:
Die hiker zal wel geen rit meer mogen doen :+
Dat mag ik hopen ja.
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

En natuurlijk gewoon even afdoen met een bloemetje, beetje mager vind ik het wel.
Ik verwacht dan ook een boze klant morgen :+
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:16:31 #191
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137626625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Viezze het volgende:
Moet je de auto ophalen? Of kom je dan ook gelijk een andere brengen ?
pi_137626647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen ja.

[..]

Weet je wat voor schade?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:17:43 #193
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137626702
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weet je wat voor schade?
Hoorde iets met een kast ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137626737
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Moet je de auto ophalen? Of kom je dan ook gelijk een andere brengen ?
Ik kom een andere brengen

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weet je wat voor schade?
Nee ik weet het precieze verhaal niet, dit is het enige wat me werd verteld.
pi_137626895
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoorde iets met een kast ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{w

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

[..]

Ah zo. Morgen natuurlijk wel even die klant uithoren. ^O^
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:26:40 #196
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137627172
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Neuh, ik moest er ook even over nadenken. Dat is de reflectie van stoepkrijt van die krengen hier in de straat, heel m'n broek zat eronder nadat ik dat ding erin ging beunen.
Die 2 zwarte dingen is jammer genoeg wel schade, kut steenslag. Heb zitten nadenken om dat te laten repareren, maar lijkt me een duur grapje.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:29:27 #197
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137627306
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Neuh, ik moest er ook even over nadenken. Dat is de reflectie van stoepkrijt van die krengen hier in de straat, heel m'n broek zat eronder nadat ik dat ding erin ging beunen.
Die 2 zwarte dingen is jammer genoeg wel schade, kut steenslag. Heb zitten nadenken om dat te laten repareren, maar lijkt me een duur grapje.
Aah ik dacht al .
Die zwarte vlekjes is gewoon steenslag, daar moet je je bumper eens voor laten spuiten als je het netjes wil hebben

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

[..]

Ik had bijna verwacht dat je hem alleen op zou halen, dat zou wel de actie van de eeuw geweest zijn zeg.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:30:35 #198
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137627362
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Aah ik dacht al .
Die zwarte vlekjes is gewoon steenslag, daar moet je je bumper eens voor laten spuiten als je het netjes wil hebben
Het is niet alleen spuiten, het zijn pitjes, waarvan de linker zo'n 3 mm diep is. Dus opvullen en dan spotrepair, maar dat vind ik te duur voor zo'n detail.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:35:31 #199
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137627617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Het is niet alleen spuiten, het zijn pitjes, waarvan de linker zo'n 3 mm diep is. Dus opvullen en dan spotrepair, maar dat vind ik te duur voor zo'n detail.
Kun je zelf ook toch wel fixen? en dan gewoon netjes geschuurd bij de spuiter afleveren dan ben afhankelijk van de spuiter een eurootje of 150 kwijt. Of zelf hobbyen is ook goed te doen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:42:58 #200
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137628059
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Kun je zelf ook toch wel fixen? en dan gewoon netjes geschuurd bij de spuiter afleveren dan ben afhankelijk van de spuiter een eurootje of 150 kwijt. Of zelf hobbyen is ook goed te doen
Lijkt me niet verstandig, ik doe altijd wel iets verkeerd. :')
Heb nog nooit bodywork gedaan, dus dat werk geef ik dan (als het moet) liever uit handen :P
pi_137628971
Ach, zelf spuiten is wel te doen hoor. Het belangrijkste is dat je gewoon extreem veel geduld moet hebben. De neiging om alles meteen dekkend te doen is enorm groot. Terwijl, zéker als je met een spuitbus werkt met matige verstuiver, je juist heel veel zeer dunne lagen moet gebruiken. De eerste laag, moet je zelfs maar nauwelijks kunnen zien. En dat vergt veel discipline.

Ik heb vorige week het frame van mijn motor nog gespoten:
SPOILER
Ziet er in het echt prima uit, al zeg ik het zelf :)

Overigens zie ik weer steeds meer reclames van Subaru O+ op den Vaderlandsche tv. Dat doet mij goed, wordt tijd dat die bazenbakken terug komen _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137629037
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik had bijna verwacht dat je hem alleen op zou halen, dat zou wel de actie van de eeuw geweest zijn zeg.
Haha nee. Een Caddy brengen en een Up halen, ben benieuwd welke van de klant zelf is :P

Je zou haast de Up zeggen, want een Up als vervanging voor een Caddy is niet zo logisch.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:08:49 #203
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137629583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Ach, zelf spuiten is wel te doen hoor. Het belangrijkste is dat je gewoon extreem veel geduld moet hebben. De neiging om alles meteen dekkend te doen is enorm groot. Terwijl, zéker als je met een spuitbus werkt met matige verstuiver, je juist heel veel zeer dunne lagen moet gebruiken. De eerste laag, moet je zelfs maar nauwelijks kunnen zien. En dat vergt veel discipline.

SPOILER

Overigens zie ik weer steeds meer reclames van Subaru O+ op den Vaderlandsche tv. Dat doet mij goed, wordt tijd dat die bazenbakken terug komen _O_
Gaat me ook niet om het spuiten, daar heb ik ruimschoots ervaring mee. Het opvullen van de pitten is een andere zaak. Daarentegen kan ik alleen maar op straat spuiten, wat me niet echt handig lijkt aangezien er dan zo vuil en stof aan hecht.
Ziet er netjes uit trouwens ;)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:09:07 #204
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137629599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:

SPOILER

Ik heb daar het geduld niet voor en ben een ontzettende mierenneuker dus ik besteed dat uit, polyester hobbyen is echter niet zo moeilijk..

Netjes gespoten, is dat gewoon uit het spuitbusje zonder compressor?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Viezze het volgende:
Je zou haast de Up zeggen, want een Up als vervanging voor een Caddy is niet zo logisch.
Ik ben echt benieuwd naar het verhaal morgen :Y)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:09:52 #205
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137629641
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik hgeb

[..]

Ik heb daar het geduld niet voor en ben een ontzettende mierenneuker dus ik besteed dat uit, polyester hobbyen is echter niet zo moeilijk..

Netjes gespoten, is dat gewoon uit het spuitbusje zonder compressor?

[..]

Ik ben echt benieuwd naar het verhaal morgen :Y)
Als het quoten niet lukt mag je altijd even om hulp vragen :')

Edit: Van de zomer trouwens maar eens m'n velgen in de matzwarte plastidipshit zetten. Is een hele nieuwe belevenis voor mij, dat rubber/siliconespul
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:10:35 #206
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137629677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Als het quoten niet lukt mag je altijd even om hulp vragen :')
Muisje is een beetje dood, en dan heb je zo'n hip g700 geval...
pi_137630478
Geen ritjes voor morgen, dan maar hopen op een spoedje :)
pi_137637204
Morgen weer werken, en twee keer eindigen op Meerkerk Snelweg locatie.... WAAROM?.

Ander vraagje, er staat dat de auto afgetankt afgeleverd moet worden, maar er staat nergens dat het een huurauto is, mag ik dan toch nog bij dat ene tankstation een tankpas halen en daarmee tanken?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:32:32 #209
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137637628
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Drilboor het volgende:
Morgen weer werken, en twee keer eindigen op Meerkerk Snelweg locatie.... WAAROM?.

Ander vraagje, er staat dat de auto afgetankt afgeleverd moet worden, maar er staat nergens dat het een huurauto is, mag ik dan toch nog bij dat ene tankstation een tankpas halen en daarmee tanken?
Ik vind dat ze pendelbussen moeten laten rijden bij Meerkerk, speciaal voor de hikers :P
Geen idee hoe het zit met het aftanken, helaas.
pi_137638803
Ik kreeg vandaag ook nog een mailtje. Ik was vorige week al meerdere keren gemaild over het doorgeven van de kilometerstanden van een rit van vorige week woensdag. Nou heb ik geen e-mail van ze gehad maar goed, ik was er ook van overtuigd dat ik het gewoon had verstuurd. Nou heb ik dus 5/4 ipv 5/3 ingevuld, boehoe. Als je op 5/3 een mailtje krijgt en er staat 5/4 dan moet je tezamen met het kenteken toch snappen dat het om rit x gaat? :') Direct weer die toon alsof je een totale randdebiel bent maar zelf kijken doen ze ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')