Wacht maar tot je m'n toeter hoortquote:
Klinkt al een stuk beter in ieder geval!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb min of meer helder wie er schijnbaar met mij samen heeft gewoond in 2011.
Waar ik toen zat was een tijdelijk contract omdat de eigenlijke bewoner een jaar in het buitenland heeft gezeten. Soort van onderhuur dus, maar wel geregeld via de huisbaas. Echter die andere huurder heeft zijn inschrijving en huurtoeslag daar gewoon door laten lopenAlleen wil die nu niet dat geld terugbetalen aan de belastingdienst, omdat zij zegt dat ik daar later gewoond heb dan haar en zij dus de eigenlijke bewoner is. Echter heb ik nu zwart op wit dat zij illegaal ingeschreven is blijven staan in dat appartement toen ze aan de andere kant van de wereld zat, dus ze heeft nog een week om toe te geven, en anders gaan we eens kijken wat de fiscus ervan vindt
Tss altijd lekker als andere over jou rug de fiscus proberen te naaien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb min of meer helder wie er schijnbaar met mij samen heeft gewoond in 2011.
Waar ik toen zat was een tijdelijk contract omdat de eigenlijke bewoner een jaar in het buitenland heeft gezeten. Soort van onderhuur dus, maar wel geregeld via de huisbaas. Echter die andere huurder heeft zijn inschrijving en huurtoeslag daar gewoon door laten lopenAlleen wil die nu niet dat geld terugbetalen aan de belastingdienst, omdat zij zegt dat ik daar later gewoond heb dan haar en zij dus de eigenlijke bewoner is. Echter heb ik nu zwart op wit dat zij illegaal ingeschreven is blijven staan in dat appartement toen ze aan de andere kant van de wereld zat, dus ze heeft nog een week om toe te geven, en anders gaan we eens kijken wat de fiscus ervan vindt
Zit er nu een barst in je bumper? Ik bedoel links van je lampje, die scheurenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:32 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, 1 mistlamp zit weer met een zwarte binnenkant, de andere ligt nog in de verfschuur
[ afbeelding ]
En natuurlijk gewoon even afdoen met een bloemetje, beetje mager vind ik het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef Viezze het volgende:
Ik werd gebeld voor morgen, met het verzoek of ik een bosje bloemen wilde halen en voorschieten en die aan de klant geven want er was vandaag wat mis gegaan. Hiker had schade gereden aan de auto en dit niet gemeld, dus de klant was zacht gezegd not amused.
Dus morgen Hapert - Bloemenwinkel - Rotterdam - HapertHelaas pas 2 uur ophalen, dus niet zo'n lange dag.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef Solidberg het volgende:
Die hiker zal wel geen rit meer mogen doen
Ik verwacht dan ook een boze klant morgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zit er nu een barst in je bumper? Ik bedoel links van je lampje, die scheuren
[..]
En natuurlijk gewoon even afdoen met een bloemetje, beetje mager vind ik het wel.
Moet je de auto ophalen? Of kom je dan ook gelijk een andere brengen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Viezze het volgende:
Ik verwacht dan ook een boze klant morgen![]()
Weet je wat voor schade?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.
[..]
Ik verwacht dan ook een boze klant morgen
Hoorde iets met een kast ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik kom een andere brengenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Moet je de auto ophalen? Of kom je dan ook gelijk een andere brengen ?
Nee ik weet het precieze verhaal niet, dit is het enige wat me werd verteld.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoorde iets met een kast ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo. Morgen natuurlijk wel even die klant uithoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kom een andere brengen
[..]
Nee ik weet het precieze verhaal niet, dit is het enige wat me werd verteld.![]()
Neuh, ik moest er ook even over nadenken. Dat is de reflectie van stoepkrijt van die krengen hier in de straat, heel m'n broek zat eronder nadat ik dat ding erin ging beunen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zit er nu een barst in je bumper? Ik bedoel links van je lampje, die scheuren
Aah ik dacht al .quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Neuh, ik moest er ook even over nadenken. Dat is de reflectie van stoepkrijt van die krengen hier in de straat, heel m'n broek zat eronder nadat ik dat ding erin ging beunen.
Die 2 zwarte dingen is jammer genoeg wel schade, kut steenslag. Heb zitten nadenken om dat te laten repareren, maar lijkt me een duur grapje.
Ik had bijna verwacht dat je hem alleen op zou halen, dat zou wel de actie van de eeuw geweest zijn zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kom een andere brengen
[..]
Nee ik weet het precieze verhaal niet, dit is het enige wat me werd verteld.
Het is niet alleen spuiten, het zijn pitjes, waarvan de linker zo'n 3 mm diep is. Dus opvullen en dan spotrepair, maar dat vind ik te duur voor zo'n detail.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Aah ik dacht al .
Die zwarte vlekjes is gewoon steenslag, daar moet je je bumper eens voor laten spuiten als je het netjes wil hebben
Kun je zelf ook toch wel fixen? en dan gewoon netjes geschuurd bij de spuiter afleveren dan ben afhankelijk van de spuiter een eurootje of 150 kwijt. Of zelf hobbyen is ook goed te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het is niet alleen spuiten, het zijn pitjes, waarvan de linker zo'n 3 mm diep is. Dus opvullen en dan spotrepair, maar dat vind ik te duur voor zo'n detail.
Lijkt me niet verstandig, ik doe altijd wel iets verkeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kun je zelf ook toch wel fixen? en dan gewoon netjes geschuurd bij de spuiter afleveren dan ben afhankelijk van de spuiter een eurootje of 150 kwijt. Of zelf hobbyen is ook goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er in het echt prima uit, al zeg ik het zelf
Overigens zie ik weer steeds meer reclames van Subaruop den Vaderlandsche tv. Dat doet mij goed, wordt tijd dat die bazenbakken terug komen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Haha nee. Een Caddy brengen en een Up halen, ben benieuwd welke van de klant zelf isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had bijna verwacht dat je hem alleen op zou halen, dat zou wel de actie van de eeuw geweest zijn zeg.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Ach, zelf spuiten is wel te doen hoor. Het belangrijkste is dat je gewoon extreem veel geduld moet hebben. De neiging om alles meteen dekkend te doen is enorm groot. Terwijl, zéker als je met een spuitbus werkt met matige verstuiver, je juist heel veel zeer dunne lagen moet gebruiken. De eerste laag, moet je zelfs maar nauwelijks kunnen zien. En dat vergt veel discipline.
Ik heb vorige week het frame van mijn motor nog gespoten:Gaat me ook niet om het spuiten, daar heb ik ruimschoots ervaring mee. Het opvullen van de pitten is een andere zaak. Daarentegen kan ik alleen maar op straat spuiten, wat me niet echt handig lijkt aangezien er dan zo vuil en stof aan hecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er in het echt prima uit, al zeg ik het zelf
Overigens zie ik weer steeds meer reclames van Subaruop den Vaderlandsche tv. Dat doet mij goed, wordt tijd dat die bazenbakken terug komen
Ziet er netjes uit trouwens![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Ach, zelf spuiten is wel te doen hoor. Het belangrijkste is dat je gewoon extreem veel geduld moet hebben. De neiging om alles meteen dekkend te doen is enorm groot. Terwijl, zéker als je met een spuitbus werkt met matige verstuiver, je juist heel veel zeer dunne lagen moet gebruiken. De eerste laag, moet je zelfs maar nauwelijks kunnen zien. En dat vergt veel discipline.
Ik heb vorige week het frame van mijn motor nog gespoten:Ik heb daar het geduld niet voor en ben een ontzettende mierenneuker dus ik besteed dat uit, polyester hobbyen is echter niet zo moeilijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er in het echt prima uit, al zeg ik het zelf
Netjes gespoten, is dat gewoon uit het spuitbusje zonder compressor?Ik ben echt benieuwd naar het verhaal morgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Viezze het volgende:
Je zou haast de Up zeggen, want een Up als vervanging voor een Caddy is niet zo logisch.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Als het quoten niet lukt mag je altijd even om hulp vragenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hgeb
[..]
Ik heb daar het geduld niet voor en ben een ontzettende mierenneuker dus ik besteed dat uit, polyester hobbyen is echter niet zo moeilijk..
Netjes gespoten, is dat gewoon uit het spuitbusje zonder compressor?
[..]
Ik ben echt benieuwd naar het verhaal morgen
Muisje is een beetje dood, en dan heb je zo'n hip g700 geval...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als het quoten niet lukt mag je altijd even om hulp vragen
Ik vind dat ze pendelbussen moeten laten rijden bij Meerkerk, speciaal voor de hikersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Drilboor het volgende:
Morgen weer werken, en twee keer eindigen op Meerkerk Snelweg locatie.... WAAROM?.
Ander vraagje, er staat dat de auto afgetankt afgeleverd moet worden, maar er staat nergens dat het een huurauto is, mag ik dan toch nog bij dat ene tankstation een tankpas halen en daarmee tanken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |