Ik denk dat Yur dat in de loop van de tijd gewoon wil halen. PR's verbeteren kan hij nog jaren. Hij is nog lang niet op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef streamnl het volgende:
ooie HM tijd! EN wanneer ga je daar voor trainen? Je hebt (dacht ik) toch 2 M die je gaat lopen dit jaar? Of ga je dat dan combin
Ik ben nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat Yur dat in de loop van de tijd gewoon wil halen. PR's verbeteren kan hij nog jaren. Hij is nog lang niet op.
Misschien. Als ik meedoe, wil ik graag carpoolen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef Guard het volgende:
Gaan er dit jaar nog brabo's meedoen aan de Ekiden?
Om misschien een carpool op te zetten...
Zaterdag ook carpooltje doen? Of gaan jullie na de funrun nog elders heen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien. Als ik meedoe, wil ik graag carpoolen.
Als er meer Brabo's gaan vind ik het misschien ook wel leuk om mee te doen.. maar waar in Braboland zit jijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef Guard het volgende:
Top, thanks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef YUR het volgende:
Ik ga er voorlopig niet specifiek voor trainen. Ik merk dat ik door de marathontraining met stappen vooruit ga, zowel qua lopen als qua lichaamsgewicht.
In mijn marathontraining zitten ook genoeg intervaltrainingen, dus de snelheid ontwikkeld zich ook nog wel.
Ik moet alleen voorlopig ff niet aan nieuwe PR's op de 5km denken. Maar misschien komt dat ooit nog wel. Of niet, dat kan ook
Dit is nog zo ver weg....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef Guard het volgende:
Weet ik nog niet zeker. Kom ik op terugquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Zaterdag ook carpooltje doen? Of gaan jullie na de funrun nog elders heen?
Ah, oké. Dan houd ik het lekker bij gewoon strikken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn dat ik door de heel lock mijn veters niet hoef strak te trekken bovenop mijn voet. Dat is voor mij de winst.
Tilburgquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er meer Brabo's gaan vind ik het misschien ook wel leuk om mee te doen.. maar waar in Braboland zit jij?
Ooooh das niet ver wegquote:
Nee,quote:
Top!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee,4 mannen en 2 vrouwen, dus al 1 team
Zeker, ben benieuwd waar we dit jaar op uit gaan komenquote:
Ik heb makkelijk praten omdat ik niet in die team komt te zitten...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
Zeker, ben benieuwd waar we dit jaar op uit gaan komen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef Twinky het volgende:
[..]
Gisteren was mijn 75e keer hardlopen sinds ik vorig jaar ben begonnen. Dat zei ik tegen mijn vriend, die af en toe loopt (en dan hop 5km in één keer razendsnel loopt). Dus hij ook even kijken, was hij 'maar' 25 keer gegaan. Hij loopt dan 3 weken 3x pw (vaker dan ik) en dan weer een aantal maanden niet. Of dan blesseert hij zichzelf weer. Hij heeft echt duizend smoesjes om niet te hoeven gaan.
En toen dacht ik: ik ben een hardloper. Het is onderdeel van mijn leven, mijn identiteit. Ik ga gewoon, ik ga regelmatig, ik blijf maar doorgaan. Ook al ren ik even snel als dat hij wandelt, ik zet door en heb plezier in mijn eigen ontwikkeling. Hoe anders ben ik daarin dan hij, dat hij af en toe even 5km rentDat is gewoon niet met elkaar te vergelijken!
Die kans acht ik klein... we liepen vorig jaar 2:54 en de winnaars liepen 2:25...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk praten omdat ik niet in die team komt te zitten...
Maar het zou echt gaaf zijn als fokking fast ook echt de snelste team gaat worden die dag.
Dat is een grotere verschil dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
Die kans acht ik klein... we liepen vorig jaar 2:54 en de winnaars liepen 2:25...
De 5k lopers zouden dan rond de 17 min moeten lopen
De 10k lopers zouden dan ronde 34 min moeten lopen
De slotloper zou dan over die 7195 m onder de 25 min moeten duiken (wat sneller dan 3:30 min/km is)
Volgens mij hebben we dat hier niet rondposten...
Als we onder de 2:40 lopen doen we het al mega goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |