Ja dat snap ik ook niet. Ze kosten, afhankelijk van het type, tussen de 500 en 1500 EUR dus dat is het probleem niet. Dat die dingen niet verplicht lijken te zijn vind ik vreemd.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hmm. Als dat zo'n klein ding is, hoezo zou het er dan niet standaard inzitten??
Nja ik dacht iig dat de blackboxen een signaal hadden dat ze uitzonden. Dus dat het daarmee te traceren was.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Ze kosten, afhankelijk van het type, tussen de 500 en 1500 EUR dus dat is het probleem niet. Dat die dingen niet verplicht lijken te zijn vind ik vreemd.
Dat doen ze ook, alleen komt dat signaal maar max een paar kilometer ver. En onder water maar een paar 100 meter las ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja ik dacht iig dat de blackboxen een signaal hadden dat ze uitzonden. Dus dat het daarmee te traceren was.
Oh dat zou best kunnen maar ELT is slechts een lokalisatie-systeem. Het werkt omgekeerd als GPS.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja ik dacht iig dat de blackboxen een signaal hadden dat ze uitzonden. Dus dat het daarmee te traceren was.
Q: Why have authorities not picked up any signals?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef niels0 het volgende:
Toch wel raar dat ze geen Emergency Locator Transmitter aan boord hadden.
Ah, kijk eens aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Q: Why have authorities not picked up any signals?
Aircraft have an Emergency Locator Transmitter (ELT) which is designed mainly for when the plane crashes on land and pilots are still trying to control it. In the event of a major crash, it may not work.
"Basically what this beacon does is simply say 'I've been activated, find me!'" Soejatman said. "It is not fool-proof but it is the best thing that we have at the moment."
Ah, duidelijkquote:Op maandag 10 maart 2014 20:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Q: Why have authorities not picked up any signals?
Aircraft have an Emergency Locator Transmitter (ELT) which is designed mainly for when the plane crashes on land and pilots are still trying to control it. In the event of a major crash, it may not work.
"Basically what this beacon does is simply say 'I've been activated, find me!'" Soejatman said. "It is not fool-proof but it is the best thing that we have at the moment."
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:52 schreef TLC het volgende:
Volgens CNN is er een Iranier betrokken bij die gestolen paspoorten dus hij is ook verdacht ;
[ afbeelding ]
Wie is die freak?quote:
Ah dank. Och ja, als je tijd over hebt, best een geinige actie.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LEF / Oversight Hackt EU
LEF / Rijbewijs met hoed op en schmink + 5 delen
[ afbeelding ]
Ja was wel geslaagd an sich, en ik moest aan hem denken door al die foto's van mogelijke verdachtenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank. Och ja, als je tijd over hebt, best een geinige actie.
Wie zegt dat niet ook nazi's bij betrokken waren...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja was wel geslaagd an sich, en ik moest aan hem denken door al die foto's van mogelijke verdachten![]()
Of Mark Rutte.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie zegt dat niet ook nazi's bij betrokken waren...
3 en 2 uur.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
't is natuurlijk niet zo'n groot gebied als met de AF447 vlucht, maar dan nog steeds is het een flinke lap dat afgezocht moet worden. En we zijn nog maar 4 dagen bezig...
Het zal nog wel een paar dagen duren vrees ikquote:Op maandag 10 maart 2014 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 en 2 uur.
Het stuk tussen Maleisie en Vietnam/Cambodja is niet zo groot, als ze naar de Chinese Zee of Straat van Malakka zijn uitgeweken wordt het een ander verhaal...
In ieder geval één goede zwemmer dus aan boord.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Kijk die "onschuldige" boeventronies van twee andere passagiers dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een prettig stukje pianomuziek voor tijdens de finale als de boel naar de haaien gaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In ieder geval één goede zwemmer dus aan boord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |