Alle experts zijn skeptisch, Kowloon. Niet dingen wíllen zien...quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Als het terrorisme is, heb je dikke kans dat het boze Chinese moslims uit Xinjiang zijn.
Chinezen aka Hui moslims?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Als het terrorisme is, heb je dikke kans dat het boze Chinese moslims uit Xinjiang zijn.
Daarom staat als ook cursief, hè.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Alle experts zijn skeptisch, Kowloon. Niet dingen wíllen zien...
Juist.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jullie moeten niet vergeten dat dit niet het doel van terroristen hoefde te zijn he..... Als die opweg waren naar wat anders, dan is dit gewoon een fuck-up van hun kant.
Tsja, dat is natuurlijk waar, de Chinese overheid heeft de teugels daar stevig in handen. Maar een vliegtuig vol Chinezen op weg naar Beijing lijkt mij voor hen toch wel een soort hoofdprijs. Maar inderdaad die aanval op dat treinstation was ook met messen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef expans het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd te ingewikkeld voor Uygurs, gezien zij vaker ''lokaal'' aanvallen met messen, omdat wapens krijgen ook nogal moeilijk is in China blijkbaar.
ja, het kan, zoals ik al zei, dan zal het de faalhaas (mv) allertijden zijn geweest. Ik zie nog steeds een AF447 of gebeurtenis van die strekking.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist.
Een mislukte kaping of een bomaanslag op 1 persoon uit het vliegtuig (is de volledige lijst met passagiers al bekend?) kan prima
Het moeten en zullen toch niet MOLIMS zijn, niet?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:03 schreef Kowloon het volgende:
Hey, jullie speculeren volop, en ik moet mij zeker op de vlakte houden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het moeten en zullen toch niet MOLIMS zijn, niet?
geintje van een ander forum. Je kent het wel, PVV-tuig dat alles aan MOLIMS!!1!! wil linken om de discussie dood te slaan. Een soort linksen met hun "rasiesme".quote:
Ik heb niks tegen moslims hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:
Het moeten en zullen toch niet MOLIMS zijn, niet?
Dat weet ik.quote:
http://news.xinhuanet.com(...)3/10/c_133175753.htmquote:Vietnam says large fragments spotted at sea by HK aircraft
HANOI, March 10 (Xinhua) -- Vietnam said several large fragments were spotted in waters off southern Ba Ria Vung Tau province late Monday, as the search for a missing Malaysian jet continued.
Dit bericht was vanmiddag toch al voorbij gekomen?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:23 schreef Speculant. het volgende:
[..]
http://news.xinhuanet.com(...)3/10/c_133175753.htm
Dat is zuid-oost Vietnam
Kan, maar heel dit topic staat vol onzin dus ik heb niet alles nagelezen. Dit is iig het laatste nieuws hieromtrentquote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit bericht was vanmiddag toch al voorbij gekomen?
Maar nog steeds niks zekers dusquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Kan, maar heel dit topic staat vol onzin dus ik heb niet alles nagelezen. Dit is iig het laatste nieuws hieromtrent
Op weg naar China vol met Chinezen ?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:58 schreef kawotski het volgende:
Het zijn geen terroristen. En als het wel zo was moeten het de grootste debielen allertijden zijn geweest. Laten we een toestel uit een land waar heel veel moslims wonen s'nachts zonder ook maar 1 doel ergens in zee neer laten storten. Operatie geslaagd jongens.. Next... morons..
Gaat de OP in. Wel alleen link, want te lang.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef El_Matador het volgende:
Passagierslijst:
http://www.malaysiaairlin(...)enger%20Manifest.pdf
De Franse inzittenden:
163
WATTRELOS/AMBRE
FRA
14
164
WATTRELOS/HADRIEN
FRA
17
165
WATTRELOS/LAURENCE
FRA
52
wat is er bijzonder aan de franse inzittende (afgzien van het feit dat het familie lijkt te zijn?)quote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef El_Matador het volgende:
Passagierslijst:
http://www.malaysiaairlin(...)enger%20Manifest.pdf
De Franse inzittenden:
163
WATTRELOS/AMBRE
FRA
14
164
WATTRELOS/HADRIEN
FRA
17
165
WATTRELOS/LAURENCE
FRA
52
Zo ongeveer de enige niet-spleetogen op de vlucht.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er bijzonder aan de franse inzittende (afgzien van het feit dat het familie lijkt te zijn?)
Op een gestolen paspoort, ja?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef HiZ het volgende:
Ik vind 'enkele reis tickets' weinig zeggend. Ik heb in Indonesie aan de lopende band enkeltjes gekocht voor vluchten.
dit dus, je kan zomaar gewoon op rondreis zijn en zelf kijken waar je uitkomt..quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef HiZ het volgende:
Ik vind 'enkele reis tickets' weinig zeggend. Ik heb in Indonesie aan de lopende band enkeltjes gekocht voor vluchten.
ik volg het niet helemaal, maar dat waren toch een italiaan, oosterijker en een chinees? dan heb je toch geen fransen aanboord?quote:
HUH?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dit dus, je kan zomaar gewoon op rondreis zijn en zelf kijken waar je uitkomt..
[..]
ik volg het niet helemaal, maar dat waren toch een italiaan, oosterijker en een chinees? dan heb je toch geen fransen aanboord?
Er was sprake van een italiaans en een oostenrijks paspoort. Wat is de connectie met 4 franse passagiers?quote:
Die zaten ook op de vlucht, wat doe je moeilijk? De hele lijst is te raadplegen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er was sprake van een italiaans en een oostenrijks paspoort. Wat is de connectie met 4 franse passagiers?
Jij zet de naam van vier Fransen neer alsof er wat mee aan de hand is.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zaten ook op de vlucht, wat doe je moeilijk? De hele lijst is te raadplegen.
Juist wel, daar vragen ze om bij aankomst. Behalve natuurlijk als je een Ita/Oos paspoort hebt, dan ga je "naar huis".quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef matthijst het volgende:
Als je illegaal Europa in wilt boek je doorgaans geen retourvlucht op je valse paspoort?
ah, en wat hadden ze voor paspoort?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist wel, daar vragen ze om bij aankomst. Behalve natuurlijk als je een Ita/Oos paspoort hebt, dan ga je "naar huis".
Simpel, als er geen signaal meer wordt uitgezonden, kan ook niemand het opvangen...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef Loekie1 het volgende:
So when flight MH370 disappeared from plane tracking websites, it could mean the signals from the plane's transponder were stopped deliberately (by pilots or others),
waarom is dit mogelijk?
quote:phones will still ring if dead or broken.
the ringing is the switch from the carrier company you are connecting to, it's not the actual ring of the phone on the other end.
if the service was interrupted or turned off, it would not ring, but that would need to happen at the carrier level.
- Als ATC het vraagtquote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom zou een piloot de signalen moeten kunnen uitschakelen.
mja, een simkaart zonder telefoon (of in een dooie telefoon) gaat hier echt niet over hoor.. ga je gelijk naar de voicemail (of "kan x niet bereiken)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |