SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Chill maar heb niks in huis daarvoor en heb geen zin om naar de winkel te gaanquote:
Dan kies ik liever voor de snackbarquote:
Mc donaldsquote:
Meer door het falen vanquote:
En toen trooste jij haar met je genotsknots?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:52 schreef Roburtt het volgende:
De stagiaire op m'n werk moest huilen vandaag.
Nee ik vond het storendquote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen trooste jij haar met je genotsknots?
Hoax! Dat was vorig jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Wordt me net gezegd dat we volgende week sneeuw krijgen!
stond idd ook op het adquote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Wordt me net gezegd dat we volgende week sneeuw krijgen!
En, wat is het geworden?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik waterijsjes kopen. Peer of aardbei?
Welke?quote:
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij nietquote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, je mocht alleen kiezen uit peer of aardbei.
Maak jij er 1 aan of ik?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij niet
Maar ik gaf een afscheidskus want ik moest weer aan het werkquote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij niet
oh zo die kus, dat is wel lief danquote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar ik gaf een afscheidskus want ik moest weer aan het werk
Dankjewelquote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goede keuze trouwens, bosvruchten.
wannemagool.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Wat is de langste afstand dat je moest (noodgedwongen) lopen?
TS
Rez als je toch bezig bentquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Radzenia, zou jij mijn studieschuld over willen nemen?
rez mijne ookquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb geen monnies, G.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Beter gaan we weer handelen met hoeden en schapen koeijer koeijer communie jurken koe een koeien he he eindelijk g********** wolf f****** spraakherkenning fall fall paul je hebt gefaaldquote:
Waarom denken jullie dat ik veel geld heb?quote:
Wow, LH in ONZ, dat ik deze dag nog mee mag maken.quote:
Kus mijn voeten slaaf.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, LH in ONZ, dat ik deze dag nog mee mag maken.
Prima, ziek druk met werk, maar das oke. Ik bemoei me ook niet meer met de FP dus meer tijd voor ONZquote:
Nice nice, ik zag het al aan je kleurtjequote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima, ziek druk met werk, maar das oke. Ik bemoei me ook niet meer met de FP dus meer tijd voor ONZ
Ach, geen spijt, zal de lui daar wel missen maar de druk is van de ketel, dat is ook wel lekkerderderder FOK!kenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice nice, ik zag het al aan je kleurtje
En een zwijgplicht.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, die heeft enkel het aanrecht.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, geen spijt, zal de lui daar wel missen maar de druk is van de ketel, dat is ook wel lekkerderderder FOK!ken
Vrijwillig er voor kiezen om te genietenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk naar RTL 5 het komende uur als je wil genieten
Mijn leven is een en al genietenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwillig er voor kiezen om te genieten
Ik ben oprecht trots op je, tis je gegund dit dat.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Binnen ~2 jaar hele leven omver gegooid en opnieuw begonnen. Gaat super lekker
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Binnen ~2 jaar hele leven omver gegooid en opnieuw begonnen. Gaat super lekker
Thanks Flips! Je weet nog wel hoe ik was toenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben oprecht trots op je, tis je gegund dit dat.
Haha was ik al van plan terug te kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:10 schreef klawie het volgende:
[..]
ik jeb het nog nooit gedaan
e cht fucking rare mensen
FOK! de seriequote:Op maandag 10 maart 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha was ik al van plan terug te kijken
Kan toch ook zonder jointquote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik mis stonerszou bijna een jiintje opsteken om daar weer tr kunnen posten
Hoezo kan je daar niet posten?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik mis stonerszou bijna een jiintje opsteken om daar weer tr kunnen posten
Hoe denk je dat ik mij voel.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin om met een kussen te gooien, mogelijk zelfs een ander object.
Bloempottenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin om met een kussen te gooien, mogelijk zelfs een ander object.
Dit doet pijnquote:
Je hebt het nu professioneel aangepakt, gewoon 5 tegelijkertijd tegen betaling?quote:
Nee maar het is het zelfde als voor een knuffel naar de hoerenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar móét je blowen om daar echt te posten?
Je moet niksquote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar móét je blowen om daar echt te posten?
Oke ik moest wel lachenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijnIk zou je bijna een versleten tandenborstel toewensen maar zover zou ik nooit gaan.
[..]
Je hebt het nu professioneel aangepakt, gewoon 5 tegelijkertijd tegen betaling?
Hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar het is het zelfde als voor een knuffel naar de hoeren
Gelukkig, anders kreeg ik smetvrees.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet pijnIk zou je bijna een versleten tandenborstel toewensen maar zover zou ik nooit gaan.
[..]
Je hebt het nu professioneel aangepakt, gewoon 5 tegelijkertijd tegen betaling?
Ah zo heb ik het nooit ervaren toen ik daar posttequote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar het is het zelfde als voor een knuffel naar de hoeren
Wat voor tel heb je ?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is sneller dan mijn computer![]()
Als in dat ik het slijtproces ongewenst opgang zou hebben geholpen?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kreeg ik smetvrees.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Flippiee het volgende:
Die Humberto Tan spreekt een partijtje Frans
Mijn laptop is wel echt snel. De rest is huilen met de pet opquote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is sneller dan mijn computer![]()
Natuurlijk slijtproces klinkt ook niet aantrekkelijk. Hoe dan ook waardeer ik het dat het bijna was, en toch niet helemaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in dat ik het slijtproces ongewenst opgang zou hebben geholpen?
Geen zorgen. Ik doelde enkel op het natuurlijke slijtproces.
Ik vind hem vaak wel sympathiek. Ik vond P&W altijd zo links, dat gevoel heb ik nu minderquote:[..]Ik mag hem ook wel. Hij is alleen zo ontzettend hypocriet op sommige gebieden.
Hij is/was voornamelijk goed in het spelen van de racismekaart, maar zijn Latenight show doet hij gewoon leuk en is ook echt de gastheer/presentator. Hierdoor is hij toch een stuk minder afhankelijk van de gasten zoals bij P&W het geval is.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk slijtproces klinkt ook niet aantrekkelijk. Hoe dan ook waardeer ik het dat het bijna was, en toch niet helemaal.
[..]
Ik vind hem vaak wel sympathiek. Ik vond P&W altijd zo links, dat gevoel heb ik nu minder
Om een mening over hypocrisie te hebben bekijk ik hem te weinig, of let ik niet goed genoeg op.
Nee. Deze telefoon is prima voor mijquote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Had gewacht tot volgende maand dan komt de s5
Dat kan ookquote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Deze telefoon is prima voor mij
Ah zo, dat is niet heel verstandig van hemquote:Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is/was voornamelijk goed in het spelen van de racismekaart, maar zijn Latenight show doet hij gewoon leuk en is ook echt de gastheer/presentator. Hierdoor is hij toch een stuk minder afhankelijk van de gasten zoals bij P&W het geval is.
En geen dank. Wat lossen we dit onderlinge geschil toch buitengewoon volwassen op
Die wil ik ook weer nemenquote:
Eensquote:Op maandag 10 maart 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo, dat is niet heel verstandig van hemPrecies, en juist door die houding als gastheer oogt Late night frisser.
Haha, niks mis mee.
Spijtig. Ik had je graag mijn Lumia800 van 3 jaar oud doorverkocht.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Deze telefoon is prima voor mij
Hij heeft geld voor dit soort cursussen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Flippiee het volgende:
Die Humberto Tan spreekt een partijtje Frans
Ik volg op de tv alleen Hart of Dixie, studio sport en The Blacklist frequent. Voor de rest neem ik niet echt de tijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EensAl kijk ik eigenlijk zelden meer. Vandaag 'zelfs' VI weer overgeslagen. Enkel voor Top Gear ga ik echt zitten.
Ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele fijne telefoon
Jaloers, ik wil dit ook. Zoek nou eens een vermogende man voor mij.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij heeft geld voor dit soort cursussen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
toch knap hoe die humberto zich heeft opgewerkt van simpele (sport)nieuwslezer naar talkshowhost
Hij leeft 100% voor zijn vak zoals dit filmpje ook wel weer aantoont. Best respectvol. Al blijf ik hem een ongelooflijke lul vindenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij heeft geld voor dit soort cursussen.
Ik mag pas iets anders kijken als ik Battlestar Galactica heb gekeken. Ik durf Typisch niet openbaar teleur te stellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg op de tv alleen Hart of Dixie, studio sport en The Blacklist frequent. Voor de rest neem ik niet echt de tijd.
Sowieso vind ik deze vet snelquote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik ookIk vind het zonde om duurder te gaan zitten terwijl alleen de MP's en processors veranderen
ggmm en smoofie zijn het hier mee eensquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij leeft 100% voor zijn vak zoals dit filmpje ook wel weer aantoont. Best respectvol. Al blijf ik hem een ongelooflijke lul vinden
[..]
Ik mag pas iets anders kijken als ik Battlestar Galactica heb gekeken. Ik durf Typisch niet openbaar teleur te stellen.
Wat is de reden dat je dat dan nog niet hebt bekekenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij leeft 100% voor zijn vak zoals dit filmpje ook wel weer aantoont. Best respectvol. Al blijf ik hem een ongelooflijke lul vinden
[..]
Ik mag pas iets anders kijken als ik Battlestar Galactica heb gekeken. Ik durf Typisch niet openbaar teleur te stellen.
Dat is hij op zich wel. Er zijn ook wel wat mankementen, maar hey.quote:
LR doet aan sog'en.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je dat dan nog niet hebt bekekenJe hebt namelijk ook tijd om te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
LR doet aan sog'en.Zonde, hij kan daardoor zoveel 'missen'. Heb je hem al Fringe aangeraden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vast wel een keerquote:Op maandag 10 maart 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonde, hij kan daardoor zoveel 'missen'. Heb je hem al Fringe aangeraden?
anderhalf uur per aflevering, anderhalf uur...quote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je dat dan nog niet hebt bekekenJe hebt namelijk ook tijd om te posten.
Oh en hoe ver was jij met Fringe?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen ga ik aflevering 2 kijken. Ik voel de druk toch wel flink toenemen ineens. Dat wordt weinig slapen vannacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
vast wel een keer
maar hij wil maar niet luisteren
misschien kan jij daar wat aan doen
Ik sta echt al bijna 2 weken amper meer in de dagcijfers. Sta jij nog steeds zo hoog elke keer?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
anderhalf uur per aflevering, anderhalf uur...Ik kom al niet door series met afleveringen van 50 minuten in mijn eentje.
Al is het meer een gevoel van geen zin hebben om te beginnen dan een echt concentratie probleem.
En posten op FOK! is gewoon een zeer belangrijke bezigheid. Al mijn wijsheden voor mijzelf houden zou enkel egoïstisch zijn.
Kijk 1 nog maar eens zonder extra scherm!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Morgen ga ik aflevering 2 kijken. Ik voel de druk toch wel flink toenemen ineens. Dat wordt weinig slapen vannacht.
Gezien hij voor jou vreest, dan heb jij meer invloed dan ik denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
vast wel een keer
maar hij wil maar niet luisteren
misschien kan jij daar wat aan doen
Dan vraag je of Typisch met je mee gaat kijken. Bieren, en serie kijken. Wat wil een mens nog meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
anderhalf uur per aflevering, anderhalf uur...Ik kom al niet door series met afleveringen van 50 minuten in mijn eentje.
Al is het meer een gevoel van geen zin hebben om te beginnen dan een echt concentratie probleem.
En posten op FOK! is gewoon een zeer belangrijke bezigheid. Al mijn wijsheden voor mijzelf houden zou enkel egoïstisch zijn.
Ik volg atm 8 series, laat mij met rust.quote:
Dat heeft met mijn hooliganisme te maken natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien hij voor jou vreest, dan heb jij meer invloed dan ik denk ik
Ik heb jou niet nodig als wingwoman, maar toch bedankt.quote:[..]
Dan vraag je of Typisch met je mee gaat kijken. Bieren, en serie kijken. Wat wil een mens nog meer.
Daar zit wat in, zeker met de idioterie af en toe in grtd, dan moeten jouw posts zeker een verademing zijn.
Tuurlijk, en anders heb je nog al je hooli vriendenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heeft met mijn hooliganisme te maken natuurlijk
Ik zal het niet meer doen.quote:[..]
Ik heb jou niet nodig als wingwoman, maar toch bedankt.
Tochtje door die buurt maken. Eerst door Rodawa zijn haar woelen om af te sluiten met een nacht lang BSG.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vraag je of Typisch met je mee gaat kijken. Bieren, en serie kijken. Wat wil een mens nog meer.
Daar zit wat in, zeker met de idioterie af en toe in grtd, dan moeten jouw posts zeker een verademing zijn.
Flipje had het bij mij over een prethoofd. Ze noemde mij nog net niet schattigquote:Op maandag 10 maart 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heeft met mijn hooliganisme te maken natuurlijk
Welke nu allemaal ook alweer?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg atm 8 series, laat mij met rust.
Jeetje, jaren posten in één moment compleet onbelangrijk gemaakt. Flips heeft mij gamba's zien pellen, dus mijn reputatie is nog wel in tact.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flipje had het bij mij over een prethoofd. Ze noemde mij nog net niet schattig
POEF en weg was mijn stoere VBL-reputatie enkel door een dronken kop.
Komt Typisch nog als tweede ook, arme jongen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tochtje door die buurt maken. Eerst door Rodawa zijn haar woelen om af te sluiten met een nacht lang BSG.
En ja, eens. Al heb ik dat wel opgegeven. Een post beargumenteren in meerdere alinea's geeft toch weinig voldoening als de one-liners de smileys krijgen. Mijn ego
Schattig vind ik altijd zo zielig voor jongensquote:[..]
Flipje had het bij mij over een prethoofd. Ze noemde mij nog net niet schattig
POEF en weg was mijn stoere VBL-reputatie enkel door een dronken kop.
Hart of Dixie, Revenge, The Vampire Diaries, the Walking Dead, Once Upon A Time, Game of Thrones. Blacklist. The Mentalist, Vikings.quote:
True, dat is wel mannelijk, ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jeetje, jaren posten in één moment compleet onbelangrijk gemaakt. Flips heeft mij gamba's zien pellen, dus mijn reputatie is nog wel in tact.
Dat was voor mij al voorbij toen mijn Herman Finkers reputatie in duigen viel. Kapiteintje had er zo zijn best voor gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jeetje, jaren posten in één moment compleet onbelangrijk gemaakt. Flips heeft mij gamba's zien pellen, dus mijn reputatie is nog wel in tact.
Hoezo. Ik kom altijd als tweede.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt Typisch nog als tweede ook, arme jongen.
Ja, dat was voor mij toch ook wel een bittere pil.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was voor mij al voorbij toen mijn Herman Finkers reputatie in duigen viel. Kapiteintje had er zo zijn best voor gedaan.
Hier staat eigenlijk "Ik wilde schattig zeggen maar dat vond ik zielig"quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schattig vind ik altijd zo zielig voor jongens
Hij wil eerst nog langs Rodawa.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo. Ik kom altijd als tweede.
[..]
Ja, dat was voor mij toch ook wel een bittere pil.
Het is dat ik zojuist heb gezegd dat reageren met een smiley geen inhoud toont. Dus als ik had willen zeggen dat je schattig bent dan had ik dat wel gezegdquote:Op maandag 10 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier staat eigenlijk "Ik wilde schattig zeggen maar dat vond ik zielig"
Je bent zelf schattig. Met je hoofd
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wil eerst nog langs Rodawa.
[..]
Het is dat ik zojuist heb gezegd dat reageren met een smiley geen inhoud toont. Dus als ik had willen zeggen dat je schattig bent dan had ik dat wel gezegd
Ik ben echt niet schattig. Ik ben hoogstens lief.
ja, dat snap ikquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij wil eerst nog langs Rodawa.
[..]
Het is dat ik zojuist heb gezegd dat reageren met een smiley geen inhoud toont. Dus als ik had willen zeggen dat je schattig bent dan had ik dat wel gezegd
Ik ben echt niet schattig. Ik ben hoogstens lief.
Een slechte poging dus om te doen alsof ik niet schattig ben. Nu kan ik LR niet meer overtuigen.quote:
daarom ook gewoon geen tv meer kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:55 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, de laatste 10 jaar is er geen reet meer op tv, het is alleen maar bagger.
Netflixquote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom ook gewoon geen tv meer kijken
tenzij voetbal
Nouja als ik savonds in bed lig heb ik hem lekker aan staan om in slaap te vallenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:55 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, de laatste 10 jaar is er geen reet meer op tv, het is alleen maar bagger.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
ik heb honger
maar ik heb een bekend probleem
[ afbeelding ]
zet dan gewoon een serie opquote:Op maandag 10 maart 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja als ik savonds in bed lig heb ik hem lekker aan staan om in slaap te vallen
Oh nee dat niet hoor. Eigenlijk alleen voetbal/sport. En dan savonds discovery/nat geo ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zet dan gewoon een serie op
ipv die troep op tv
ik snap echt niet dat anno 2014 er nog mensen zijn die bijvoorbeeld films of series op tv kijken
Dat doe ik meer uit sociaal oogpunt dan omdat ik liever series op tv kijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zet dan gewoon een serie op
ipv die troep op tv
ik snap echt niet dat anno 2014 er nog mensen zijn die bijvoorbeeld films of series op tv kijken
Oh, ik fap altijd voor het slapen.....quote:Op maandag 10 maart 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja als ik savonds in bed lig heb ik hem lekker aan staan om in slaap te vallen
Maar niet op de tvquote:Op maandag 10 maart 2014 23:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oh, ik fap altijd voor het slapen.....
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
ik heb honger
maar ik heb een bekend probleem
[ afbeelding ]
flipsquote:
HeaNquote:
Zolang je pen0r maar niet slap wordt is het goed, toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik direct een slappe zak.....
Ohja, met paps en of mams op de bank tv kijken kan ik nog wel inkomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik meer uit sociaal oogpunt dan omdat ik liever series op tv kijk.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek nou eens een vermogende man voor mij.
quote:
Gelukkig 14.gifquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, met paps en of mams op de bank tv kijken kan ik nog wel inkomen.
Blokhoofd. Lang niet gezien. Leeft hij nog?quote:
Ohquote:
Ja, maar hij is geschorst vanwege verhoogde testosteronwaarden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blokhoofd. Lang niet gezien. Leeft hij nog?
Typisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, met paps en of mams op de bank tv kijken kan ik nog wel inkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Immers deze creatie op prijs stellen denk je?
quote:
Wat gay van hem. Ik hoor het alweer, ik kan blijven verder zoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, maar hij is geschorst vanwege verhoogde testosteronwaarden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Immers deze creatie op prijs stellen denk je?
kut glitters
Ik vind dit wel een mooie foto maar voor blokhoofd was het een mindere ervaring.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..].
Leuk gedefinieerd wel.
[..]
Wat gay van hem. Ik hoor het alweer, ik kan blijven verder zoeken.
Wow.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie foto maar voor blokhoofd was het een mindere ervaring.
[ afbeelding ]
Leuke jongen. Jammer dat dit soort macho's nooit homo zijn.quote:
Lekker droog zoals je dat zegtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie foto maar voor blokhoofd was het een mindere ervaring.
[ afbeelding ]
wauwquote:
Hij maakte daar ook al zulke spannende videos?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
wauw
ik ken deze dude van een game forum![]()
Ik wist alleen dat hij een youtube account had, nooit een filmpje van hem bekeken. Nu blijkt dat ik toen de juiste keuze heb gemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakte daar ook al zulke spannende videos?
Laat de handtekening overigens maar zitten.
HELEMAAL NIET!!1 KIJK IK SCHREEUW, WAT GEZELLIG HEIR OMG LOLquote:
Eeyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET!!1 KIJK IK SCHREEUW, WAT GEZELLIG HEIR OMG LOL
Ik verveel mij.
Nee, 'k heb zo 'n Engels toets en geen pausequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed op deze mooie lente dag?
Succes met je toetsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:36 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, 'k heb zo 'n Engels toets en geen pause
JA GOEIEDAG EEMquote:
Flipselsquote:
Alsof FOK! kers buiten komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sgt!![]()
Al van het weer kunnen genieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alsof FOK! kers buiten komenOhja omg hoe kon ik dat vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja omg hoe kon ik dat vergeten?Ja zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wss haal ik niet genoeg studiepunten om het eerste jaar door te komen
Als ik mijn hertentamen van maandag niet doorkom is het feestje voorbij
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Emmen is ook saai, terechte klacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil wel in de zon zitten maar alleen is dat zo saai!
Jepquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Emmen is ook saai, terechte klacht.
Vind je de studie wel leuk? En wat is de reden dat je het nog niet gehaald hebt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja zeker
Welke studie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja zeker
Ga maar gillenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je de studie wel leuk? En wat is de reden dat je het nog niet gehaald hebt?( voor ik gil dat ik je een luie donder vind
![]()
)
Commerciële Economiequote:
En je hebt als beginnend student ook zoveel afleidingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga maar gillenWeet niet waardoor het komt, ik doe wel m'n best, maar mischien dat ik nog niet genoeg gedisciplineerd kan werken
Studie vind ik hartstikke leuk
Maar ik ben nog 17 dus zo'n ramp is het nu ook weer niet
Mja ach, gelukkig heb ik zelf nog wel wat geld achter de hand, en anders moet ik maar geld gaan lenenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je hebt als beginnend student ook zoveel afleidingen
Wel positief dat je het leuk vindt. En inderdaad je bent nog jong, en je kan heel je leven nog werken/studeren. Alleen je prestatiebeurs wordt wat vervelend mettertijd.
Professioneel FOK!ker. Ik ben ook goed op weg. Spoedig staat mijn rekeningnummer in mijn signature.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja ach, gelukkig heb ik zelf nog wel wat geld achter de hand, en anders moet ik maar geld gaan lenen
Dan spring ik nog liever van een flat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Professioneel FOK!ker. Ik ben ook goed op weg. Spoedig staat mijn rekeningnummer in mijn signature.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan spring ik nog liever van een flat.
Zal vast wel goedkomen joh. Nou hup ga hw maken, leren. Ik wil niet de oorzaak van iemand anders zijn falen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja ach, gelukkig heb ik zelf nog wel wat geld achter de hand, en anders moet ik maar geld gaan lenen
Ach de kansen dat ik dit jaar nog ga halen zijn nu sowieso nihil, het enige wat ik nog kan doen is studiepunten halen zodat ik vrijstelling krijg voor bepaalde vakken op evt een andere opleidingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal vast wel goedkomen joh. Nou hup ga hw maken, leren. Ik wil niet de oorzaak van iemand anders zijn falen zijn.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan spring ik nog liever van een flat.
Ohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gemiste kans. Er stond je een donatie van 50 cent te wachten.
Verstandig. Al gekeken naar andere opleidingen? Weer richting de economie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach de kansen dat ik dit jaar nog ga halen zijn nu sowieso nihil, het enige wat ik nog kan doen is studiepunten halen zodat ik vrijstelling krijg voor bepaalde vakken op evt een andere opleiding
Nog niet, maar wil wel iets gaan doen richting de economiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig. Al gekeken naar andere opleidingen? Weer richting de economie?
Lastg, lastig zulke keuzes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog niet, maar wil wel iets gaan doen richting de economie
Het liefste zou ik deze opleiding doen, maar vanwege bepaalde regeltjes mag ik volgend jaar (september dus) niet meer beginnen op dezelfde school. Dezelfde opleiding dan. Dan zou ik dus naar Zwolle of Groningen moeten wat allemaal leerfabrieken zijn als ik mijn (ex) klasgenoten hoor.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat is mijn leven saai. Beter is de zomervakantie snel geweest, kan ik eindelijk naar school
Haha mbo tuigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha mbo tuig
Wat voor opleiding?Zorg & WelzijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leukquote:
Zullen we?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)et-elkaar-te-zoenen/
Dit projectJe zal het maar bedacht hebben
Wel grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)et-elkaar-te-zoenen/
Dit projectJe zal het maar bedacht hebben
Maar zovaak zoenen we ook weer nietquote:
Ik heb nu alweer weekendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
Nog maar een paar daagjes en dan weekend!#optimist-tot-in-de-kist
quote:
HAHAHA Mooie usernamequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent de vrouw van Kees Kankerkachel?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent de vrouw van Kees Kankerkachel?
quote:
Is die username al bezet?quote:
Flipselsquote:
Helaasquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heuj sgt.Heb jij soms last van topicdiarree?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is die username al bezet?
Ik weet wel van het bestaan af van ene ''Generaal Grafkanker''
Die had een mooi topicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is die username al bezet?
Ik weet wel van het bestaan af van ene ''Generaal Grafkanker''
Misschien wat Norit tablettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |