SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Chill maar heb niks in huis daarvoor en heb geen zin om naar de winkel te gaanquote:
Dan kies ik liever voor de snackbarquote:
Mc donaldsquote:
Meer door het falen vanquote:
En toen trooste jij haar met je genotsknots?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:52 schreef Roburtt het volgende:
De stagiaire op m'n werk moest huilen vandaag.
Nee ik vond het storendquote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen trooste jij haar met je genotsknots?
Hoax! Dat was vorig jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Wordt me net gezegd dat we volgende week sneeuw krijgen!
stond idd ook op het adquote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Wordt me net gezegd dat we volgende week sneeuw krijgen!
En, wat is het geworden?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik waterijsjes kopen. Peer of aardbei?
Welke?quote:
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij nietquote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, je mocht alleen kiezen uit peer of aardbei.
Maak jij er 1 aan of ik?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij niet
Maar ik gaf een afscheidskus want ik moest weer aan het werkquote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij niet
oh zo die kus, dat is wel lief danquote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar ik gaf een afscheidskus want ik moest weer aan het werk
Dankjewelquote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goede keuze trouwens, bosvruchten.
wannemagool.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
ONZ / Wat is de langste afstand dat je moest (noodgedwongen) lopen?
TS
Rez als je toch bezig bentquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Radzenia, zou jij mijn studieschuld over willen nemen?
rez mijne ookquote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb geen monnies, G.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
Beter gaan we weer handelen met hoeden en schapen koeijer koeijer communie jurken koe een koeien he he eindelijk g********** wolf f****** spraakherkenning fall fall paul je hebt gefaaldquote:
Waarom denken jullie dat ik veel geld heb?quote:
Wow, LH in ONZ, dat ik deze dag nog mee mag maken.quote:
Kus mijn voeten slaaf.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, LH in ONZ, dat ik deze dag nog mee mag maken.
Prima, ziek druk met werk, maar das oke. Ik bemoei me ook niet meer met de FP dus meer tijd voor ONZquote:
Nice nice, ik zag het al aan je kleurtjequote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima, ziek druk met werk, maar das oke. Ik bemoei me ook niet meer met de FP dus meer tijd voor ONZ
Ach, geen spijt, zal de lui daar wel missen maar de druk is van de ketel, dat is ook wel lekkerderderder FOK!kenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice nice, ik zag het al aan je kleurtje
En een zwijgplicht.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, die heeft enkel het aanrecht.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, geen spijt, zal de lui daar wel missen maar de druk is van de ketel, dat is ook wel lekkerderderder FOK!ken
Vrijwillig er voor kiezen om te genietenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk naar RTL 5 het komende uur als je wil genieten
Mijn leven is een en al genietenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwillig er voor kiezen om te genieten
Ik ben oprecht trots op je, tis je gegund dit dat.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Binnen ~2 jaar hele leven omver gegooid en opnieuw begonnen. Gaat super lekker
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Binnen ~2 jaar hele leven omver gegooid en opnieuw begonnen. Gaat super lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |