SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Chill maar heb niks in huis daarvoor en heb geen zin om naar de winkel te gaanquote:
Dan kies ik liever voor de snackbarquote:
Mc donaldsquote:
Meer door het falen vanquote:
En toen trooste jij haar met je genotsknots?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:52 schreef Roburtt het volgende:
De stagiaire op m'n werk moest huilen vandaag.
Nee ik vond het storendquote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen trooste jij haar met je genotsknots?
Hoax! Dat was vorig jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Wordt me net gezegd dat we volgende week sneeuw krijgen!
stond idd ook op het adquote:Op maandag 10 maart 2014 18:04 schreef Amarantha het volgende:
Wordt me net gezegd dat we volgende week sneeuw krijgen!
En, wat is het geworden?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik waterijsjes kopen. Peer of aardbei?
Welke?quote:
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij nietquote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, je mocht alleen kiezen uit peer of aardbei.
Maak jij er 1 aan of ik?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij niet
Maar ik gaf een afscheidskus want ik moest weer aan het werkquote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Flippiee het volgende:
Hahaha, maar ik wilde dat jij mij hielp bij de keuze, en dat deed jij niet
oh zo die kus, dat is wel lief danquote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar ik gaf een afscheidskus want ik moest weer aan het werk
Dankjewelquote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goede keuze trouwens, bosvruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |