Jep, kom ik nog wel 'ns op terug.quote:
Tip; neem mij alles behalve serieus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:56 schreef H.FR het volgende:
[..]Geloven in die propaganda.
VVF heeft er geen enkel belang bij als er weer zo snel aandelen terug gekocht worden.
Er kan gewoon een % geherinvesteerd worden (gaf Van Geel ook al aan) en dat is heus wel meer dan 10%. Als we wat grote klappers maken zullen er misschien wel wat aandelen teruggekocht worden, maar hier hangen verder niet echt verplichtingen aan vast. Ze kunnen er hoogstens op aan dringen. Maar, nogmaals, daar hebben ze helemaal geen belang bij.
RDK heeft volgens mij ook optioneel een dak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:42 schreef Helpmefok het volgende:
Wut? Elk plan behalve RDK heeft een ingepland dak hoor.
BAM in de vorm van een schuifzeildak naar de videobox die in het midden hangt.
VW is het """optioneel""" om zich mooier voor te doen bij de supporters, terwijl ze dondersgoed weten dat het er toch wel komt.
Pompstation was het dak vrij obvious aanwezig.
Is goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tip; neem mij alles behalve serieus.
Want?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor ons als voetbalsupporters is zo'n dak niet zo belangrijk inderdaad, maar als het stadion meer inkomsten wil verwerven dan alleen die 17 keer per jaar dat Feyenoord daar een thuiswedstrijd speelt dan is een dak vrijwel onmisbaar.
Ja maar daar hebben ze ook geen Toppers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Want?
Voor die paar concerten die er eventueel gehouden gaan worden? Das in landen om ons heen ook geen probleem hoor.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze ook geen Toppers.
Oprottenquote:Feyenoord lijkt rekening te moeten houden met een zomers vertrek van Jean-Paul Boėtius. Meerdere clubs zouden de negentienjarige speler graag willen overnemen van de Rotterdammers, meldt Direct News. Naast dat Borussia Dortmund geļnteresseerd zou zijn in de kersverse international van het Nederlands elftal, is ook Arsenal zeer gecharmeerd van de jongeling. Scouts van The Gunners zouden al op de tribune hebben gezeten om de aanvaller van dichtbij in actie te zien.
Een bron die dichtbij Arsenal staat, laat weten dat Arsenal veel concurrentie verwacht in de strijd om Boėtius. "Hij is een toptalent en zal nog wel meer aanbiedingen krijgen in de toekomst. Wij hopen dat hij Arsenal ziet als een goede plaats om zich verder te ontwikkelen", aldus de bron.
Hoop dat ze hem verkopen (8). Gaat nooit zo goed worden als iedereen denkt.quote:
Ja, voor zulke bedragen is het natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem verkopen (8). Gaat nooit zo goed worden als iedereen denkt.
Laat gelijk Pelle (10), BMI (7) en Janmaat (8) ook maar ophoepelen. Clasie nog een goed WK nu Strootman vertyft is, helemaal prima. 35 miljoen in je zak (== GEEN SCHULDEN meer) en niet meer omkijken.
Al is dit een droomscenario wat ik niet uit zie komen.
quote:
Waarschijnlijk zat je grote neus voor je toch niet al te kleine monitor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
Al is dit een droomscenario wat ik niet uit zie komen.
Pelle ook. Heeft hij al min of meer uitgesproken (als in: hij zei dat hij hem meer dan geschikt vindt voor een buitenlandse competitie).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:40 schreef satecl het volgende:
Koeman dus misschien naar Swansea. Ik zie het nog wel voor me dat hij Janmaat mee gaat nemen.
Swansea heeft Michu en Bony al. Die hoeven geen Italiaan als 3e spits, die zich structureel misdraagt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle ook. Heeft hij al min of meer uitgesproken (als in: hij zei dat hij hem meer dan geschikt vindt voor een buitenlandse competitie).
Zou prima zijn. Even 20 miljoen pakken.. Koemannetje die even flink loopt te mekkeren. Heurlijk.
En toen werd ik wakker.
Maar... koeman.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Swansea heeft Michu en Bony al. Die hoeven geen Italiaan als 3e spits, die zich structureel misdraagt.
Ach, misschien kunnen ze nog wel een middenvelder (Clasie) en verdediger (De Vrij) gebruiken.quote:
Een buitenspeler is op zich ook wel handig. En een middenvelder ook wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef satecl het volgende:
Clasie, de Vrij, Indi, Schaken en Pelle weg zou het mooiste zijn. Genoeg geld en hoeft alleen een nieuwe spits gehaald te worden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef satecl het volgende:
Clasie, de Vrij, Indi, Schaken en Pelle weg zou het mooiste zijn. Genoeg geld en hoeft alleen een nieuwe spits gehaald te worden.
Daar staat Tiendalli in de basisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:40 schreef satecl het volgende:
Koeman dus misschien naar Swansea. Ik zie het nog wel voor me dat hij Janmaat mee gaat nemen.
Alleen zit er dan niemand op de bank. Nou ja, niemand noemenswaardig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef satecl het volgende:
Er zal wel niks beters rondlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu snap ik ook wel dat ze die Laudrup er hebben uitgetrapt daar. Je gaat toch godverdomme niet vrijwillig figuren als Tiendalli opstellen.
Laudrup is eruit gegooid door onenigheid qua beleid, niet resultaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu snap ik ook wel dat ze die Laudrup er hebben uitgetrapt daar. Je gaat toch godverdomme niet vrijwillig figuren als Tiendalli opstellen.
Als ze geen betere back als Tiendalli kunnen vinden is het verstandiger dat ze maar weer in de League One gaan spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er zal wel niks beters rondlopen
Wat dat betreft kunnen ze Janmaat dus heel goed gebruiken.
We hebben het over de rb toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:13 schreef J.Pistone het volgende:
Tiendalli speelt daar helemaal niet zo vaak, Davies is de vaste lb.
Tiendalli kan beiden.quote:
Toen ik hem postte wist ik dat dit zou komenquote:
Is dat wat?quote:
Nogal een onbesuisde heet gebakerde Spanjaard, maar wel een enorm loopvermogen en altijd volle inzet.quote:
Dat was vorig seizoen. Ook dit jaar heeft hij alweer 8 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Even wikipedia er bij gepakt, 14 keer gespeeld daar.
En 2 keer bij Oranje.
Rangel toch? maar genoeg Swanseaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nogal een onbesuisde heet gebakerde Spanjaard, maar wel een enorm loopvermogen en altijd volle inzet.
Heeft daar heel wat meer gespeeld hoor, zeker met al die bekerpotjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Even wikipedia er bij gepakt, 14 keer gespeeld daar.
En 2 keer bij Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |