Ach, misschien kunnen ze nog wel een middenvelder (Clasie) en verdediger (De Vrij) gebruiken.quote:
Een buitenspeler is op zich ook wel handig. En een middenvelder ook wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef satecl het volgende:
Clasie, de Vrij, Indi, Schaken en Pelle weg zou het mooiste zijn. Genoeg geld en hoeft alleen een nieuwe spits gehaald te worden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef satecl het volgende:
Clasie, de Vrij, Indi, Schaken en Pelle weg zou het mooiste zijn. Genoeg geld en hoeft alleen een nieuwe spits gehaald te worden.
Daar staat Tiendalli in de basisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:40 schreef satecl het volgende:
Koeman dus misschien naar Swansea. Ik zie het nog wel voor me dat hij Janmaat mee gaat nemen.
Alleen zit er dan niemand op de bank. Nou ja, niemand noemenswaardig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:58 schreef satecl het volgende:
Er zal wel niks beters rondlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu snap ik ook wel dat ze die Laudrup er hebben uitgetrapt daar. Je gaat toch godverdomme niet vrijwillig figuren als Tiendalli opstellen.
Laudrup is eruit gegooid door onenigheid qua beleid, niet resultaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu snap ik ook wel dat ze die Laudrup er hebben uitgetrapt daar. Je gaat toch godverdomme niet vrijwillig figuren als Tiendalli opstellen.
Als ze geen betere back als Tiendalli kunnen vinden is het verstandiger dat ze maar weer in de League One gaan spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er zal wel niks beters rondlopen
Wat dat betreft kunnen ze Janmaat dus heel goed gebruiken.
We hebben het over de rb toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:13 schreef J.Pistone het volgende:
Tiendalli speelt daar helemaal niet zo vaak, Davies is de vaste lb.
Tiendalli kan beiden.quote:
Toen ik hem postte wist ik dat dit zou komenquote:
Is dat wat?quote:
Nogal een onbesuisde heet gebakerde Spanjaard, maar wel een enorm loopvermogen en altijd volle inzet.quote:
Dat was vorig seizoen. Ook dit jaar heeft hij alweer 8 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Even wikipedia er bij gepakt, 14 keer gespeeld daar.
En 2 keer bij Oranje.
Rangel toch? maar genoeg Swanseaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nogal een onbesuisde heet gebakerde Spanjaard, maar wel een enorm loopvermogen en altijd volle inzet.
Heeft daar heel wat meer gespeeld hoor, zeker met al die bekerpotjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef Typisch het volgende:
Even wikipedia er bij gepakt, 14 keer gespeeld daar.
En 2 keer bij Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |