Om vervolgens naar een bank te gaan die dat ook gaat doen? Als er geld te halen valt dan gaan ze het allemaal doen, kwestie van tijd. Maar of die andere banken er ook zo eerlijk over zijn dat weet je natuurlijk nog niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd dus om massaal bij ING op te stappen
Het is te gek voor woorden eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd dus om massaal bij ING op te stappen
nou ik heb toch wel een aardig bedragje in een kluis in mijn huis liggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is te gek voor woorden eigenlijk.
Je betaalt om klant bij de ING te mogen zijn.
Je vertrouwt je tegoeden aan een bank. En zij besluiten ongevraagd even je uitgavepatroon door te spelen aan bedrijven en daar betaal je dan dus zelf voor.
Ik zou inderdaad naar een andere bank overstappen als ING klant. Maar stel dat het zo wordt doorgevoerd en andere banken dit ook gewoon gaan doen?
Je kunt niet zeggen ik gebruik voortaan een sok.
Je moet die dingen niet op internet schrijven. En dan hoop ik maar voor je dat je niet echt Bas van Dalen heet.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:10 schreef basvandalen het volgende:
[..]
dat doe ik sinds die grote bank storing van een paar jaar geleden.
mja geen rente he....
Lekker dom inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2014 09:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet die dingen niet op internet schrijven. En dan hoop ik maar voor je dat je niet echt Bas van Dalen heet.
geloof me die kluis kom je echt niet inquote:Op maandag 10 maart 2014 09:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet die dingen niet op internet schrijven. En dan hoop ik maar voor je dat je niet echt Bas van Dalen heet.
Dat heb ik ook. Zullen we er samen over praten? Bij jou thuis.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:10 schreef basvandalen het volgende:
[..]
nou ik heb toch wel een aardig bedragje in een kluis in mijn huis liggen.
dat doe ik sinds die grote bank storing van een paar jaar geleden.
mja geen rente he....
bij mij inbreken voor dat geld is niet de moeite.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zullen we er samen over praten? Bij jou thuis.
Ik breek dan niet in hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 09:16 schreef basvandalen het volgende:
[..]
bij mij inbreken voor dat geld is niet de moeite.
Waarom heb je het dan in een kluis liggen?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:16 schreef basvandalen het volgende:
[..]
bij mij inbreken voor dat geld is niet de moeite.
waar dan in een sok?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan in een kluis liggen?
Nee sorry, ik geloof je niet.
Je wordt pissig op de ING die je uitgaven op straat gooit maar zelf hang je op internet een welkomsbord op voor inbrekers.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:14 schreef basvandalen het volgende:
[..]
geloof me die kluis kom je echt niet in
en het is ook niet zo'n heel groot bedrag gewoon dat je nog boodschappen kan doen als je een maandje niet kan pinnen
Dit klinkt fair:quote:
Dit is de instinker:quote:De directeur Particulieren zegt zich bewust te zijn van het feit dat privacy een gevoelig onderwerp is. "Vandaar dat we benadrukken dat klanten zelf bepalen of ze meedoen of niet."
Nu blijft het onduidelijk hoe het na die proef verder gaat.quote:Deelname aan de proef is vrijwillig.
Voortaan gewoon bij een pinautomaat al je geld pinnen en dan contant uitgevenquote:Op maandag 10 maart 2014 09:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Je vertrouwt je tegoeden aan een bank. En zij besluiten ongevraagd even je uitgavepatroon door te spelen aan bedrijven en daar betaal je dan dus zelf voor.
Ik zou inderdaad naar een andere bank overstappen als ING klant. Maar stel dat het zo wordt doorgevoerd en andere banken dit ook gewoon gaan doen?
Je kunt niet zeggen ik gebruik voortaan een sok.
Uit het persbericht:quote:Op maandag 10 maart 2014 09:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie hier anders een duidelijke opt-in-mogelijkheid.quote:Daarbij zal nauwgezet aan alle privacyvoorwaarden worden voldaan en kunnen klanten alleen meedoen als ze expliciet toestemming geven voor het analyseren van hun betaalgegevens.
Deelname aan de proef is vrijwillig.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uit het persbericht:
[..]
Ik zie hier anders een duidelijke opt-in-mogelijkheid.
Aha. Maar nu kunnen onze FOK!kertjes niet huilen over hun privacy.quote:Daarbij zal nauwgezet aan alle privacyvoorwaarden worden voldaan en kunnen klanten alleen meedoen als ze expliciet toestemming geven voor het analyseren van hun betaalgegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |