https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
quote:
En datquote:Op maandag 10 maart 2014 01:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Denken dat mods edits niet kunnen lezen, 1 btc vragen
![]()
Maar niet vandaagquote:Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Al in 296 vd 300 topics gepost.
Ooit krijg ik een leven.
nee maar hoop doet levenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar niet vandaag
Of morgen
Of in de nabije toekomst.
Trustenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Nou m'n doel is weer bereikt vandaag.
Ik ga even slapen
Truste kinderen!
Wie noem jij hier een kindquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even slapen
Truste kinderen!
quote:
Ik ben de oudste hier, dus jullie allemaal!quote:Op maandag 10 maart 2014 01:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie noem jij hier een kind??!!!!?!?!?
Trustequote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even slapen
Truste kinderen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 10 maart 2014 06:28 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???!?!?!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Flinke crash zegt iequote:Op maandag 10 maart 2014 12:11 schreef DaMart het volgende:
Flinke crash van de bitcoinkoers vanochtend!
quote:
Dat is niet eens een dipje.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen een kwartier 25 dollar zakken noem ik een crash.
Niksenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Enwant het is te mooi om binnen te niksen
Hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
Soms baal ik dat ik niet in midden-NL woon
Kreeg telefoon. Of ik donderdag naar een plaats ver weg kon komen. Maar we kwamen er samen al snel uit dat dat gewoon veel te ver was voor zo vroeg in de ochtend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kreeg telefoon. Of ik donderdag naar een plaats ver weg kon komen. Maar we kwamen er samen al snel uit dat dat gewoon veel te ver was voor zo vroeg in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je niet ergens overnachten?Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, dat wordt veel te duur johquote:
Hostelletje misschienquote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt veel te duur johvergoedingen zijn echt niet heel hoog. Maar zeer hard balen, echt.
Regel gewoon iemand met een auto en ga gewoon vroeg je nest uitquote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt veel te duur johvergoedingen zijn echt niet heel hoog. Maar zeer hard balen, echt.
Kan er ook niet uitquote:
Mijn vader moet werken en is de enige met een auto. Vrienden moeten ook werken en meeste hebben geen autoquote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Regel gewoon iemand met een auto en ga gewoon vroeg je nest uit
Laatste trein naar schiphol plaza, winkels en tentjes 24/7 open. Laptop mee en daar chillen, stroom is gratis. Wachten tot het tijd is, burger kingetje er in proppen en hup naar de set. Als ik iets heel graag wil vind ik wel een manier hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan er ook niet uit
[..]
Mijn vader moet werken en is de enige met een auto. Vrienden moeten ook werken en meeste hebben geen auto
Verder heb ik niemand die mee kan
het was toch 'totoquote:
True Detective al gezien?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Regel gewoon iemand met een auto en ga gewoon vroeg je nest uit
Nu.nl reacties weerquote:Bitcoin is zó ontzettend 2013. Ik wil hierbij de alfabet coin introduceren. 26 unieke coins (a t/m z) die kunnen worden gemined door zelfs kleuters met een leesplankje. Geen stroomvretende PC's meer nodig. Die 26 coins zijn natuurlijk niet genoeg voor de hele wereldbevolking maar geen nood, iedere letter kan oneindig worden gedeeld (0,1A - 0,001A enz.).
Zorg dat je één lettercoin bezit, en je wordt schathemelrijk! Alfabetcoin to the moon!!!!!!!!!
Gevoelstemperatuur van 4 gradenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:
Je zou godsamme op Texel wonen nu met een gevoelstemperatuur van 4 graden en mist
Stiekem is het ook nog winter natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van 4 graden
Dat lijkt wel winter joh
20 graden zegt Googlequote:Op maandag 10 maart 2014 16:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem is het ook nog winter natuurlijk![]()
Al zijn de verschillen enorm over een zeer kleine afstand. Langs de hele kust is het nergens boven de 10 graden. Bij ons wel he
Erg positief, maar 19,2 is het daar wel geweest vandaag als Maxtemp. Hier maar 18.2quote:
19.2 is ook prima, 0.8 graden verschil voel ik toch nietquote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Erg positief, maar 19,2 is het daar wel geweest vandaag als Maxtemp. Hier maar 18.2![]()
Gister nog wel 20+![]()
De winter komt eraan
Hier is het nog steeds iets van 18 graden geloof ik. Lekker tshirt weer dus nogquote:Op maandag 10 maart 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is hier al flink aan het afkoelen
16 -> 13 het afgelopen uur
Sterfquote:Op maandag 10 maart 2014 17:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
19.2 is ook prima, 0.8 graden verschil voel ik toch niet
[..]
Hier is het nog steeds iets van 18 graden geloof ik. Lekker tshirt weer dus nog
Hier nog 17.9, alles open, volle bak zonquote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
Hier de enkele cijfers al bereikt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
18.2quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier nog 17.9, alles open, volle bak zon
Dittwitter:lin5da twitterde op maandag 10-03-2014 om 17:07:25In Rotterdam scheen zo lekker de zon en nu in Leiden is het veel te koud en geen zon te vinden!
reageer retweet
Hier is het al een stuk frisser... paar uur geleden kwamen er wolken en een lichte nevel vanaf zee het land opquote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Erg positief, maar 19,2 is het daar wel geweest vandaag als Maxtemp. Hier maar 18.2![]()
Gister nog wel 20+![]()
De winter komt eraan
TR gemacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
Gezellig tussen de wespen en vliegenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef roislecxe het volgende:
Zometeen voor het eerst buiten eten ja of nee...
Ik weet zeker dat je nog geen wesp hebt gezien sinds deze weekquote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gezellig tussen de wespen en vliegen.
Inderdaad, als ik vroeger in de tuin zat in juli of augustus met een glas sinas kwamen wespen mij altijd terroriserenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog geen wesp hebt gezien sinds deze week
Wel hommels, van die hele dikke, maar die zijn wel lief. Vliegen heb ik ook nog amper gezien.
Beter nu dan in augustus buiten zitten hoor
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Ik heb eind november samen met een vriendin een halve Bitcoin gekocht. Ik ben daarna opzoek gegaan naar discussies over Bitcoins en kwam hier terecht. Ik wil jullie jubileum even aangrijpen om iedereen hier te bedanken voor jullie zin en onzin over Bitcoins. Ik heb zowaar nog een aantal dingen geleerd!
Wat ik hier verder nog geleerd heb:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Ik heb interne berichten gezien dat BIT gesloten wordt omdat Danny veel geld heeft verloren met BTC.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb interne berichten gezien dat BIT gesloten wordt omdat Danny veel geld heeft verloren met BTC.
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Ik heb eind november samen met een vriendin een halve Bitcoin gekocht. Ik ben daarna opzoek gegaan naar discussies over Bitcoins en kwam hier terecht. Ik wil jullie jubileum even aangrijpen om iedereen hier te bedanken voor jullie zin en onzin over Bitcoins. Ik heb zowaar nog een aantal dingen geleerd!
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Welkom!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Eindelijk, kan ik weer eens verder gaan met mijn leven.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb interne berichten gezien dat BIT gesloten wordt omdat Danny veel geld heeft verloren met BTC.
http://www.nu.nl/tech/372(...)el-van-betaling.htmlquote:Bitcoinbeurs Mt. Gox wil ook in VS uitstel van betaling
Mt. Gox, ooit 's wereld grootste bitcoinbeurs, heeft ook in de Verenigde Staten faillissementsbescherming aangevraagd bij de rechtbank in Dallas.
Foto: Getty Images
Dat maakte het bedrijf, die de handel in de digitale munt mogelijk maakte, maandag bekend. Eind vorige maand vroeg Mt. Gox ook in Japan al bescherming tegen schuldeisers aan.
De faillissementsaanvraag in de VS zou het gevolg zijn van een juridische klacht die bij een rechtbank in Chicago tegen Mt. Gox is zijn ingediend.
De klacht zou verband houden met de diefstal van honderden miljoenen dollars aan bitcoins bij het bedrijf. Mt. Gox maakte zelf in februari via een advocaat bekend dat er 750.00 bitcoins van gebruikers en 100.000 eigen 'munten' kwijt zouden zijn.
Japanse media wisten daarna te melden dat de schuldenlast van Mt. Gox hoger was dan de bezittingen van het bedrijf.
De bitcoin is een digitale munt die via wiskundige algoritmes tot stand komt. Met de munt kan op sommige plaatsen digitaal worden afgerekend. De bitcoin kwam onder meer in opspraak omdat er criminele transacties mee zouden worden gedaan.
Die zijn er allemaal al láng af, helaas niet bij de rechtmatige eigenaren.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand zn coins al van coinmarket gekregen?
Nope, heb mijn spul er nog steeds staan. Heb hier wel een paar keer gelezen dat je weer even had kunnen traden daar maar ik kan niet 24u per dag alles in de gaten houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand zn coins al van coinmarket gekregen?
Yay ik ben beroemd.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Nu niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb ook nog fucking veel op coinmarket.io
Ik wil mijn USDe verkopen!!!
Coinmarket.io lijkt mij zo goed als dood en de coins weg, maar misschien valt het allemaal wel meequote:
Vet, welke exchange? Heb er ook nog 108,581quote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Eindelijk, na wekenlang Foxcoin minen staat het op coinmarketcap, en wat een pump, jammer dat ik niet eerder keek vandaag, anders was ik nu best rijk.
https://poloniex.com/exchange/btc_foxquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vet, welke exchange? Heb er ook nog 108,581
En poloniex, die heeft wat meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vet, welke exchange? Heb er ook nog 108,581
edit: SwisscexAlleen geen volume...
Hmm, hou ze nog maar ff.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En poloniex, die heeft wat meer.
Zat zelf ook op Swiss, maar Polo is beter blijkaar.
Ryan (L)quote:Op maandag 10 maart 2014 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En poloniex, die heeft wat meer.
Zat zelf ook op Swiss, maar Polo is beter blijkaar.
Via JNG geloof ikquote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af, hoe zijn die twee ooit begonnen?
JNG SCquote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af, hoe zijn die twee ooit begonnen?
Moet haast wel.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moet haast wel.
Ze zijn allebei 15 toch?
Ik weet van niks!?!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet nog, dat mooie moment, dat Ryan en ik samen in het zwembad een drol hebben gelegd, hihi.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als Ryan (L) er is kan Totoniet ver weg zijn
Zo raar gedacht was het niet dusquote:
Stuur je private key naar een normale wallet die niet hoeft te syncen danquote:Op maandag 10 maart 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
USDe op 144 WAT?
Ik wil verkopen, maar mn wallet synchroniseert al de hele dag zowat
En er zijn geen coins in te zien. Dom.
Wallets
Mja nu is het al ver klaar volgens mij. Hopelijk krijg ik mn coins een keer te zien als het klaar isquote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stuur je private key naar een normale wallet die niet hoeft te syncen dan
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Eindelijk, na wekenlang Foxcoin minen staat het op coinmarketcap, en wat een pump, jammer dat ik niet eerder keek vandaag, anders was ik nu best rijk.
Nee, straks in bed kijken en weer lekker alle clues missenquote:
Hoe is het op je stagequote:
Laatste aflevering hč, er zitten niet zoveel clues meer inquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, straks in bed kijken en weer lekker alle clues missen
Welkomquote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Oh serieusquote:Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Laatste aflevering hč, er zitten niet zoveel clues meer in.
Geniet er in ieder geval van, het is een mooie afsluiter van het seizoen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh serieus. Ik hoop dat ze volgend seizoen Kevin Spacey strikken, of Tom Hanks.
Tom Hanks. Heb je Captain Phillips gezien met dat nieuwe programma dat ik hier niet mag noemen?
Kun je je alvast voorbereiden op het leven als ICT'erquote:
Ik vroeg je watquote:Op maandag 10 maart 2014 22:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Geniet er in ieder geval van, het is een mooie afsluiter van het seizoen.
Nee, mijn computer liep vast door dat programmaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh serieus. Ik hoop dat ze volgend seizoen Kevin Spacey strikken, of Tom Hanks.
Tom Hanks. Heb je Captain Phillips gezien met dat nieuwe programma dat ik hier niet mag noemen?
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun je je alvast voorbereiden op het leven als ICT'er.
Wtf, het is zo handigquote:Op maandag 10 maart 2014 22:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, mijn computer liep vast door dat programma.
Hou je waffel Roisquote:Op maandag 10 maart 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Trollen die vragen, worden overgeslagen.
Net de trailer gezien, ga hem nu kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wtf, het is zo handig. Maar die film is wel een aanrader
.
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Net de trailer gezien, ga hem nu kijken.
Ik heb trouwens echt het idee dat anime niets voor mij is. Heb de eerste 20 afleveringen van Death Note gekeken, maar werd het toen een beetje zat. Neon Genesis Evangelion vond ik ook niets, vond die jongen maar een zeikwijfquote:
Blockchain gecheckt?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Ah, leuk grapje. 100 uur die grafwallet lopen synchroniseren. Zitten er geen coins in
Waar kunnen ze zijn gebleven?
Ik heb ze eind februari erin gegooid vanaf coinmarket.io en die overdracht was toen geslaagd.
Ik snap er weer niks van.
![]()
quote:
Wel Toto noemen en niet met trots vertellen, dat je TIPS hebt gekochtquote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
En?quote:
Dan moet ik daar het adres invoeren waar het vanaf is gestuurd denk ik he?quote:
en wat?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
Oh gelukkig ligt coinmarket er weer uit zoals gewoonlijk. Dat schiet ook weer op.
Ik zie je UI-swap met trolletje nu pasquote:
TDquote:
Ik heb deze UI voor het geval ik weer verbannen wordquote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie je UI-swap met trolletje nu pas![]()
Welcome back!
* edcetera Gaat maar niet vragen hoe de copyrights zijn afgehandeld tijdens de bezoekuren
Sterktequote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb deze UI voor het geval ik weer verbannen word.
Gewoon normaal gedragenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb deze UI voor het geval ik weer verbannen word.
JA IK HEB OOK NOG EEN LEVEN HE.quote:
Hij heeft het gestolen, maar ik zie het door de vingers.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie je UI-swap met trolletje nu pas![]()
Welcome back!
* edcetera Gaat maar niet vragen hoe de copyrights zijn afgehandeld tijdens de bezoekuren
Ga maar gelijk in bed liggen, straks krijg je nog rimpels door al dat slaapgebrekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA IK HEB OOK NOG EEN LEVEN HE.
Ik moest werken, ben net anderhalf uur thuis. Nog eten maken, eten, studeren voor morgen en dan gaat de wekker alweer om half 7.
Ik kijk het straks in bed
Je bent zelf een rimpelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga maar gelijk in bed liggen, straks krijg je nog rimpels door al dat slaapgebrek....
quote:
Grapjequote:
Of waar het naartoe ging, of transaction ID.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan moet ik daar het adres invoeren waar het vanaf is gestuurd denk ik he?
Normaal gaat alles gewoon zoals het hoort, heb dit nog nooit hoeven doen
Mijn wallet vindt dat er geen transacties zijn plaatsgevonden, en coinmarket is plat offcourse.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of waar het naartoe ging, of transaction ID.
Maar niet daar maar bij de blockchain Explorer van de coin waar het om gaat natuurlijk
Zoals ik al eerder zei is het echt een goede aflevering en een goede afsluiter van het seizoen. Geniet ervanquote:
Of door de tralies?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeft het gestolen, maar ik zie het door de vingers.
Volgens mij mist hier een stuk contextquote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:31 schreef Hermen6 het volgende:
En zo blijkt maar weer dat deze currency nog maar in haar kinderschoenen staat en een lange weg te gaan heeft voordat het een stabiele munt is die ook voor de normale mens te gebruiken is zonder extreme fluctuaties en aanvallen van cybercriminelen.
Hoezo dat? Je doet toch niet meer dan eerst?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu moet ik nog meer op mijn datagebruik letten
Het gaat sneller, dus doe je meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je doet toch niet meer dan eerst?
Misschien de eerste 2 weken, maar daarna niet meer hoor (of heb je al die tijd op gprs gezeten?).quote:
Meestal hspa, sinds vorige maand hspa+ en toen nam het gebruik al toe. Nu dus nog sneller.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien de eerste 2 weken, maar daarna niet meer hoor (of heb je al die tijd op gprs gezeten?).
Tijd om het beest te begraven. Hij was ook al oud.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:39 schreef RoelerMF het volgende:
Doge, waarom graaf je zo diep de grond in
Zeg, zal ik jou eens begravenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tijd om het beest te begraven. Hij was ook al oud.
Het is: Je bent zelf begravenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Waarom is het maar 12 graden. Ik moet eigenlijk iets nuttigs doen, en ik was van plan te gaan lopen en in het plan zat al helemaal geen jas verwerkt. maar dit schiet niet echt op.
Zo dan ga ik zometeen eerst maar eens een keer stofzuigen.quote:
Ik heb 2x 'ik' gebruikt dus doe eens niet klagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Waarom is het maar 12 graden. Ik moet eigenlijk iets nuttigs doen, en ik was van plan te gaan lopen en in het plan zat al helemaal geen jas verwerkt. maar dit schiet niet echt op.
Groetjes van Rois
Jawel, want je snapt het probleem nog steeds nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 2x 'ik' gebruikt dus doe eens niet klagen.
Je bent zelf een probleem.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jawel, want je snapt het probleem nog steeds niet.
Weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Weet ik.
Captain Philips was een goede filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TR gemacht.quote:
Waarom snapt rois het probleem nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jawel, want je snapt het probleem nog steeds niet.
Ja hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Captain Philips was een goede film.
Volgens mij zijn er ook maar weinig films gemaakt met dit soort thema's, dus dat was ook wel een pluspunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Omdat hij het niet wil snappen denk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom snapt rois het probleem niet?
Tja, zal wel dialect zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat hij het niet wil snappen denk.
Hij snapt niet dat daar "ik" achter hoort te staan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook maar weinig films gemaakt met dit soort thema's, dus dat was ook wel een pluspunt.Ja en dat kan hij als geen anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het mooie is dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd. Het is in 2009 echt gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik miste helemaal geen 'ik' meer in m'n geschreven stuk daarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat hij het niet wil snappen denk.
Hij snapt niet dat daar "ik" achter hoort te staan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja en dat kan hij als geen ander. Het mooie is dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd. Het is in 2009 echt gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik miste helemaal geen 'ik' meer in m'n geschreven stuk daar
Roisje is boos, wat schattigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik miste helemaal geen 'ik' meer in m'n geschreven stuk daar
Wat vond je van True Detective?quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De echte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ikwiltrolletje op 11-03-2014 14:48:21 ]Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef Maxbet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Nog niet gezien, ik was gisteren in slaap gevallen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog niet gezien, ik was gisteren in slaap gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
SPOILER: Deze lange tekst, welke waarschijnlijk niet helemaal gelezen gaat worden, is het verhaal over een Doge die de droom had om astronout te worden. Het begon allemaal op een zaterdag; heel het land was in rep en roer wegens de eerste maanlanding van één van hun landgenoten: BTC. Doge kon zijn ogen niet van de grafieken afhouden, zo fantasisch vond hij het. Uiteindelijk studeerde hij af aan de astronoutenacedemie en begon hij te trainen voor zijn eigen maanreis. Echter, vlak voordat zijn droom werkelijkheid werd, werd zijn reis afgelast: maanlander BTC was onderweg verongelukt en viel terug naar Earth, deze arme coin raakte zwaargewond en zou nooit meer herstellen. Doge daarentegen bleef stug volhouden en bouwde in het geheim zijn eigen raket. Zo kreeg Doge het voor elkaar om toch naar de maan te gaan. En dus, elke keer wanneer BTC terugkeert naar Aarde, reist Doge af naar de maan.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:43 schreef Nattekat het volgende:
SPOILER: Deze lange tekst, welke waarschijnlijk niet helemaal gelezen gaat worden, is het verhaal over een Doge die de droom had om astronout te worden. Het begon allemaal op een zaterdag; heel het land was in rep en roer wegens de eerste maanlanding van één van hun landgenoten: BTC. Doge kon zijn ogen niet van de grafieken afhouden, zo fantasisch vond hij het. Uiteindelijk studeerde hij af aan de astronoutenacedemie en begon hij te trainen voor zijn eigen maanreis. Echter, vlak voordat zijn droom werkelijkheid werd, werd zijn reis afgelast: maanlander BTC was onderweg verongelukt en viel terug naar Earth, deze arme coin raakte zwaargewond en zou nooit meer herstellen. Doge daarentegen bleef stug volhouden en bouwde in het geheim zijn eigen raket. Zo kreeg Doge het voor elkaar om toch naar de maan te gaan. En dus, elke keer wanneer BTC terugkeert naar Aarde, reist Doge af naar de maan.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poëzie, pure poëzieSPOILER: Deze lange tekst, welke waarschijnlijk niet helemaal gelezen gaat worden, is het verhaal over een Doge die de droom had om astronout te worden. Het begon allemaal op een zaterdag; heel het land was in rep en roer wegens de eerste maanlanding van één van hun landgenoten: BTC. Doge kon zijn ogen niet van de grafieken afhouden, zo fantasisch vond hij het. Uiteindelijk studeerde hij af aan de astronoutenacedemie en begon hij te trainen voor zijn eigen maanreis. Echter, vlak voordat zijn droom werkelijkheid werd, werd zijn reis afgelast: maanlander BTC was onderweg verongelukt en viel terug naar Earth, deze arme coin raakte zwaargewond en zou nooit meer herstellen. Doge daarentegen bleef stug volhouden en bouwde in het geheim zijn eigen raket. Zo kreeg Doge het voor elkaar om toch naar de maan te gaan. En dus, elke keer wanneer BTC terugkeert naar Aarde, reist Doge af naar de maan.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zet maar in de OP danquote:.
SPOILER: Deze lange tekst, welke waarschijnlijk niet helemaal gelezen gaat worden, is het verhaal over een Doge die de droom had om astronout te worden. Het begon allemaal op een zaterdag; heel het land was in rep en roer wegens de eerste maanlanding van één van hun landgenoten: BTC. Doge kon zijn ogen niet van de grafieken afhouden, zo fantasisch vond hij het. Uiteindelijk studeerde hij af aan de astronoutenacedemie en begon hij te trainen voor zijn eigen maanreis. Echter, vlak voordat zijn droom werkelijkheid werd, werd zijn reis afgelast: maanlander BTC was onderweg verongelukt en viel terug naar Earth, deze arme coin raakte zwaargewond en zou nooit meer herstellen. Doge daarentegen bleef stug volhouden en bouwde in het geheim zijn eigen raket. Zo kreeg Doge het voor elkaar om toch naar de maan te gaan. En dus, elke keer wanneer BTC terugkeert naar Aarde, reist Doge af naar de maan.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Heb je nog andere tips voor films?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
BTCquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Ja eh hoi, tijd voor BTC om naar 1000$ te gaan ok thx.
LTCquote:
*Totoquote:
Goedzoquote:.
Ik ga Dallas Buyers Club ( Matthew ) nog kijken, maar ik weet dus nog niet wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je nog andere tips voor films?
American Hustle kijkt wel lekker weg maar viel een beetje tegen. Ik had vaak het gevoel dat Christian Bale de hele tijd een Al Pacino imitatie probeerde te doen. Die komt dus niet in het epic rijtje van Goodfellas, Casino, Catch me if you can, The Departed, L.A. Confidential, American Gangster en Donnie Brasco.
De laatste tijd ben ik begonnen aan wat animefilms en -series, maar ik vond het allemaal zo stereotypischquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga Dallas Buyers Club ( Matthew ) nog kijken, maar ik weet dus nog niet wat ik er van vind.
American Hustle kijkt wel lekker weg maar viel een beetje tegen. Ik had vaak het gevoel dat Christian Bale de hele tijd een Al Pacino imitatie probeerde te doen. Die komt dus niet in het epic rijtje van Goodfellas, Casino, Catch me if you can, The Departed, L.A. Confidential, American Gangster en Donnie Brasco.
.
Daar heb ik niks mee, tenzij mijn neefjes bij me logeren ofzo. Ik bedoel er niks mee, maar dat kijk ik zelf nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik begonnen aan wat animefilms en -series, maar ik vond het allemaal zo stereotypisch.
.
Is dat ding nog niet terecht nee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, stil hier hč? Ik zit lekker in het Boeing topic.Forcefield City Bewoner![]()
De kranten weten ook niet meer wat ze moeten plaatsen. Die plaatsen vrijwel ieder uur een tegenstrijdig berichtquote:![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De kranten weten ook niet meer wat ze moeten plaatsen. Die plaatsen vrijwel ieder uur een tegenstrijdig bericht![]()
![]()
Hmm... random site:
Uitgelogd: You must register to access this page
Ingelogd: You must be logged out to access this page
-.-100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
Wie trouwens die gek die 1 BTC betaald heeft voor 1 USDe
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Het enige waar je bij mintpal een beetje simpel van wordt is dat je op een dag wel 20x moet inloggen
Forcefield City Bewoner![]()
Je meent het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:
Het enige waar je bij mintpal een beetje simpel van wordt is dat je op een dag wel 20x moet inloggenOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Coinmarket.io ik begin mijn vertrouwen te verliezen
Daar stond het grootste deel van mijn geld
Spatieboos![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
Daar stond het grootste deel van mijn geld![]()
Balen man. Ik had er ook nog NOBLE. Maar niet veel.![]()
duizenden euro's kwijt, niet omdat ik slecht investeer maar omdat ik retarded ben en een exchange blindelings vertrouw
Spatieboos![]()
Oh man..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
duizenden euro's kwijt, niet omdat ik slecht investeer maar omdat ik retarded ben en een exchange blindelings vertrouw
Sorry dat ik het zeg. Maar zoveel geld zou ik echt nooit op exchanges laten staan. Dat je dat überhaupt durft vind ik al best heftig.![]()
![]()
Ja optimistisch bekeken ben ik wel heel stoerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man..
Sorry dat ik het zeg. Maar zoveel geld zou ik echt nooit op exchanges laten staan. Dat je dat überhaupt durft vind ik al best heftig.
Ik
OptimismeAltijd blijven lachen zelfs als je duizenden euro's kwijt bent, dat is toch een kunst
Spatieboos![]()
Waarom niet in wallets?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
Daar stond het grootste deel van mijn geld![]()
Geen idee, ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus je bent gepakt door een mini goxhoeveel heb je nu nog over?
Maar ach, ik heb geen geld geinvesteerd dat ik niet kwijt mocht raken. En de levensles is natuurlijk veel meer waard.Spatieboos![]()
Ryanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil het niet eens weten
Maar ach, ik heb geen geld geinvesteerd dat ik niet kwijt mocht raken. En de levensles is natuurlijk veel meer waard.
Jij gaat veel te makkelijk met geld omquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ach, ik heb geen geld geinvesteerd dat ik niet kwijt mocht raken. En de levensles is natuurlijk veel meer waard.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij gaat veel te makkelijk met geld om![]()
![]()
Ach ja. Je kunt nog hopen op het beste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ach, ik heb geen geld geinvesteerd dat ik niet kwijt mocht raken. En de levensles is natuurlijk veel meer waard.![]()
Komt omdat ik er niet voor gewerkt heb en gewoon gekregenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij gaat veel te makkelijk met geld om![]()
Maar ja postief bekeken, als het op is moet ik gaan werken voor geld en dan leer ik de waarde van geld kennen
Spatieboos![]()
Ryanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik er niet voor gewerkt heb en gewoon gekregen
Maar ja postief bekeken, als het op is moet ik gaan werken voor geld en dan leer ik de waarde van geld kennen
Om dat leerproces te versnellen mag je de rest wel naar mij sturen hoor. Altijd fijn om mensen te helpen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat ik er niet voor gewerkt heb en gewoon gekregen
Maar ja postief bekeken, als het op is moet ik gaan werken voor geld en dan leer ik de waarde van geld kennen![]()
Nee bedankt, ik wil nog kijken of ik alles terug kan verdienenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Om dat leerproces te versnellen mag je de rest wel naar mij sturen hoor. Altijd fijn om mensen te helpen.
Spatieboos![]()
A wild mod appeared!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Leafeon672 used ULTRA BALL!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Gotcha! µ was caught!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Spatieloos fainted.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Robin used waste on Spatieloos his money.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Robin used waste on Spatieloos his money.![]()
![]()
Sowieso vreemd om met een zakelijke bankrekening BTC te kopen. Als hij daar ook zijn leningen heeft lopen snap ik de Rabobank wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef µ het volgende:
Wie maakte deze post:
AEX / Bitcoin en andere cryptocurrencies #57 | Bitcoin Millionaires
kloon?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Dat banken transacties weigeren als je "in de min" staat of er nog een andere lening bij hebt. Zowel prive als bedrijf. Logische policy. Helaas waren banken niet zo consequent in de hoogtijden, toen ze zelf teveel risico namen, kapitalen verdienden en nu nog steeds (ow wacht, verlies ook gedekt door de belastingbetaler).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om met een zakelijke bankrekening BTC te kopen. Als hij daar ook zijn leningen heeft lopen snap ik de Rabobank wel.
20 jaar terug was "lenen" een vies woord in Nederland. Zou nu weer moeten zijn, maar de banken hebben de geloofwaardigheid compleet verloren en misbruiken dat als excuus selectief nu door de schuld af te schuiven enkel op de klant.The best firms advertise the least...![]()
Bijna....Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog 4...Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog 2...Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende: