https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
quote:
En datquote:Op maandag 10 maart 2014 01:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Denken dat mods edits niet kunnen lezen, 1 btc vragen
![]()
Maar niet vandaagquote:Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Al in 296 vd 300 topics gepost.
Ooit krijg ik een leven.
nee maar hoop doet levenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar niet vandaag
Of morgen
Of in de nabije toekomst.
Trustenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Nou m'n doel is weer bereikt vandaag.
Ik ga even slapen
Truste kinderen!
Wie noem jij hier een kindquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even slapen
Truste kinderen!
quote:
Ik ben de oudste hier, dus jullie allemaal!quote:Op maandag 10 maart 2014 01:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie noem jij hier een kind??!!!!?!?!?
Trustequote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga even slapen
Truste kinderen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 10 maart 2014 06:28 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???!?!?!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Flinke crash zegt iequote:Op maandag 10 maart 2014 12:11 schreef DaMart het volgende:
Flinke crash van de bitcoinkoers vanochtend!
quote:
Dat is niet eens een dipje.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnen een kwartier 25 dollar zakken noem ik een crash.
Niksenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Enwant het is te mooi om binnen te niksen
Hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
Soms baal ik dat ik niet in midden-NL woon
Kreeg telefoon. Of ik donderdag naar een plaats ver weg kon komen. Maar we kwamen er samen al snel uit dat dat gewoon veel te ver was voor zo vroeg in de ochtend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kreeg telefoon. Of ik donderdag naar een plaats ver weg kon komen. Maar we kwamen er samen al snel uit dat dat gewoon veel te ver was voor zo vroeg in de ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je niet ergens overnachten?Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Nee, dat wordt veel te duur johquote:
Hostelletje misschienquote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt veel te duur johvergoedingen zijn echt niet heel hoog. Maar zeer hard balen, echt.
Regel gewoon iemand met een auto en ga gewoon vroeg je nest uitquote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt veel te duur johvergoedingen zijn echt niet heel hoog. Maar zeer hard balen, echt.
Kan er ook niet uitquote:
Mijn vader moet werken en is de enige met een auto. Vrienden moeten ook werken en meeste hebben geen autoquote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Regel gewoon iemand met een auto en ga gewoon vroeg je nest uit
Laatste trein naar schiphol plaza, winkels en tentjes 24/7 open. Laptop mee en daar chillen, stroom is gratis. Wachten tot het tijd is, burger kingetje er in proppen en hup naar de set. Als ik iets heel graag wil vind ik wel een manier hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan er ook niet uit
[..]
Mijn vader moet werken en is de enige met een auto. Vrienden moeten ook werken en meeste hebben geen auto
Verder heb ik niemand die mee kan
het was toch 'totoquote:
True Detective al gezien?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Regel gewoon iemand met een auto en ga gewoon vroeg je nest uit
Nu.nl reacties weerquote:Bitcoin is zó ontzettend 2013. Ik wil hierbij de alfabet coin introduceren. 26 unieke coins (a t/m z) die kunnen worden gemined door zelfs kleuters met een leesplankje. Geen stroomvretende PC's meer nodig. Die 26 coins zijn natuurlijk niet genoeg voor de hele wereldbevolking maar geen nood, iedere letter kan oneindig worden gedeeld (0,1A - 0,001A enz.).
Zorg dat je één lettercoin bezit, en je wordt schathemelrijk! Alfabetcoin to the moon!!!!!!!!!
Gevoelstemperatuur van 4 gradenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:
Je zou godsamme op Texel wonen nu met een gevoelstemperatuur van 4 graden en mist
Stiekem is het ook nog winter natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van 4 graden
Dat lijkt wel winter joh
20 graden zegt Googlequote:Op maandag 10 maart 2014 16:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem is het ook nog winter natuurlijk![]()
Al zijn de verschillen enorm over een zeer kleine afstand. Langs de hele kust is het nergens boven de 10 graden. Bij ons wel he
Erg positief, maar 19,2 is het daar wel geweest vandaag als Maxtemp. Hier maar 18.2quote:
19.2 is ook prima, 0.8 graden verschil voel ik toch nietquote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Erg positief, maar 19,2 is het daar wel geweest vandaag als Maxtemp. Hier maar 18.2![]()
Gister nog wel 20+![]()
De winter komt eraan
Hier is het nog steeds iets van 18 graden geloof ik. Lekker tshirt weer dus nogquote:Op maandag 10 maart 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is hier al flink aan het afkoelen
16 -> 13 het afgelopen uur
Sterfquote:Op maandag 10 maart 2014 17:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
19.2 is ook prima, 0.8 graden verschil voel ik toch niet
[..]
Hier is het nog steeds iets van 18 graden geloof ik. Lekker tshirt weer dus nog
Hier nog 17.9, alles open, volle bak zonquote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
Hier de enkele cijfers al bereikt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
18.2quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier nog 17.9, alles open, volle bak zon
Dittwitter:lin5da twitterde op maandag 10-03-2014 om 17:07:25In Rotterdam scheen zo lekker de zon en nu in Leiden is het veel te koud en geen zon te vinden!
reageer retweet
Hier is het al een stuk frisser... paar uur geleden kwamen er wolken en een lichte nevel vanaf zee het land opquote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Erg positief, maar 19,2 is het daar wel geweest vandaag als Maxtemp. Hier maar 18.2![]()
Gister nog wel 20+![]()
De winter komt eraan
TR gemacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
Gezellig tussen de wespen en vliegenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef roislecxe het volgende:
Zometeen voor het eerst buiten eten ja of nee...
Ik weet zeker dat je nog geen wesp hebt gezien sinds deze weekquote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gezellig tussen de wespen en vliegen.
Inderdaad, als ik vroeger in de tuin zat in juli of augustus met een glas sinas kwamen wespen mij altijd terroriserenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog geen wesp hebt gezien sinds deze week
Wel hommels, van die hele dikke, maar die zijn wel lief. Vliegen heb ik ook nog amper gezien.
Beter nu dan in augustus buiten zitten hoor
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Ik heb eind november samen met een vriendin een halve Bitcoin gekocht. Ik ben daarna opzoek gegaan naar discussies over Bitcoins en kwam hier terecht. Ik wil jullie jubileum even aangrijpen om iedereen hier te bedanken voor jullie zin en onzin over Bitcoins. Ik heb zowaar nog een aantal dingen geleerd!
Wat ik hier verder nog geleerd heb:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Ik heb interne berichten gezien dat BIT gesloten wordt omdat Danny veel geld heeft verloren met BTC.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb interne berichten gezien dat BIT gesloten wordt omdat Danny veel geld heeft verloren met BTC.
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Ik heb eind november samen met een vriendin een halve Bitcoin gekocht. Ik ben daarna opzoek gegaan naar discussies over Bitcoins en kwam hier terecht. Ik wil jullie jubileum even aangrijpen om iedereen hier te bedanken voor jullie zin en onzin over Bitcoins. Ik heb zowaar nog een aantal dingen geleerd!
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Welkom!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Eindelijk, kan ik weer eens verder gaan met mijn leven.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb interne berichten gezien dat BIT gesloten wordt omdat Danny veel geld heeft verloren met BTC.
http://www.nu.nl/tech/372(...)el-van-betaling.htmlquote:Bitcoinbeurs Mt. Gox wil ook in VS uitstel van betaling
Mt. Gox, ooit 's wereld grootste bitcoinbeurs, heeft ook in de Verenigde Staten faillissementsbescherming aangevraagd bij de rechtbank in Dallas.
Foto: Getty Images
Dat maakte het bedrijf, die de handel in de digitale munt mogelijk maakte, maandag bekend. Eind vorige maand vroeg Mt. Gox ook in Japan al bescherming tegen schuldeisers aan.
De faillissementsaanvraag in de VS zou het gevolg zijn van een juridische klacht die bij een rechtbank in Chicago tegen Mt. Gox is zijn ingediend.
De klacht zou verband houden met de diefstal van honderden miljoenen dollars aan bitcoins bij het bedrijf. Mt. Gox maakte zelf in februari via een advocaat bekend dat er 750.00 bitcoins van gebruikers en 100.000 eigen 'munten' kwijt zouden zijn.
Japanse media wisten daarna te melden dat de schuldenlast van Mt. Gox hoger was dan de bezittingen van het bedrijf.
De bitcoin is een digitale munt die via wiskundige algoritmes tot stand komt. Met de munt kan op sommige plaatsen digitaal worden afgerekend. De bitcoin kwam onder meer in opspraak omdat er criminele transacties mee zouden worden gedaan.
Die zijn er allemaal al láng af, helaas niet bij de rechtmatige eigenaren.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand zn coins al van coinmarket gekregen?
Nope, heb mijn spul er nog steeds staan. Heb hier wel een paar keer gelezen dat je weer even had kunnen traden daar maar ik kan niet 24u per dag alles in de gaten houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand zn coins al van coinmarket gekregen?
Yay ik ben beroemd.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Albaholic het volgende:
Mobiep
Ryan (L)
Lapohunter
TR gemacht
Toto![]()
*een munt* to the moon!
Nu niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb ook nog fucking veel op coinmarket.io
Ik wil mijn USDe verkopen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |