SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Rez's schuldquote:Op maandag 10 maart 2014 00:33 schreef Flippiee het volgende:
Weer een homotopic. Dit is echt de homo sc geworden.
Joee, zeker.quote:
Goede leven is goed dus. Mooie berichten.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee, zeker.Prachtig weertje vandaag, AZ gisteren met 4-0 gewonnen, gisteren nog op het strand geweest
wat wil ik nog meer?
. ik kan nog wel wat dingem bedenken maar hey
![]()
En daarrr?
Ook jouw leven klinkt goedquote:Op maandag 10 maart 2014 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede leven is goed dus. Mooie berichten.
Hier prima, net vrij, biertje. Zo nog douchen en eten maken en dan nog batsen. Morgen drukke dag en dan flink aan het bier omdat vrij
Nee moet nog twee weken werken en dan een hele week vrijquote:Op maandag 10 maart 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook jouw leven klinkt goed
Vrij als in vakantie?
Nou nou nouquote:Op maandag 10 maart 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Al is het ook niet eerlijk om andere met mijzelf te vergelijken.
Time flieeeesquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee moet nog twee weken werken en dan een hele week vrijDaarna 3 weken en dan heb ik al zomervakantie
_!
Als alles mee zit ben ik net verhuist. Beetje bier drinken en halverwege de zomervakantie ben ik het zat denk ik. Dan ga ik maar gewoon weer werken. Toch geen flikker te doen en kan het extra geld goed gebruiken.,quote:Op maandag 10 maart 2014 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Time flieeees.
Al plannen voor de zomervakantie?
Al had ik een relatie dan zou dat mij niet remmen, maar zelfs dat heb ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer neem je een relatie met hem? Of ben je al bezet?
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al had ik een relatie dan zou dat mij niet remmen maar zelfs dat heb ik niet.
Spoedig. Het uit de kast komen is toch een lastig proces woonachtig in de Biblebelt genaamd Haaglanden
Mm verstandige jongeman ben je ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als alles mee zit ben ik net verhuist. Beetje bier drinken en halverwege de zomervakantie ben ik het zat denk ik. Dan ga ik maar gewoon weer werken. Toch geen flikker te doen en kan het extra geld goed gebruiken.,
Nee eigenlijk niet.Op mijn relatiestatus na dan.quote:
Zijn geaardheid bleef wel tot het einde spannend en eenmaal duidelijk eindigde het zeker niet in een anti-climax.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Om een of andrr debiel reden vond ik dit topic grappig.:
KLB / Mijn uithoudingsvermogen
Nou grgr
Ik vermoedde het halverwege al. Al vond ik stiekem het ook wel 'naar' om 'mijn piemel' te lezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geaardheid bleef wel tot het einde spannend en eenmaal duidelijk eindigde het zeker niet in een anti-climax.
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde het halverwege al. Al vond ik stiekem het ook wel 'naar' om 'mijn piemel' te lezen.![]()
Anti-climax vond ik wel dat hij naar de badkamer rende en dat hij het mondje van zijn vriend niet even vol spoot. Maar dit gaat wellicht te ver.
Ben je op zoek naar een wederhelft?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.Op mijn relatiestatus na dan.
Geen onzin bezigen op FOK! is soms zo lastig.
Wordt wel eens tijd. Al ben ik verre van actief bezig ermee. Dus tja...quote:Op maandag 10 maart 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een wederhelft?
Ik heb daar ook wel moeite mee, zeker in klbquote:Op maandag 10 maart 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al maakte dit slot het verhaal wel een keer zowaar geloofwaardig. Dat heb ik niet vaak op FOK!.
Maar het had nog wel iets spannender gekund ja. De broek bleef aan bij mij.
Snow biedt zich aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een wederhelft?
Ik ging ditmaal voor een serieus antwoord zonder inkoppertjes. Ik heb nog altijd een hoop goed te maken na het haar infantiel noemen debacle.quote:
Ik wil je er wel mee helpen hoor. Ik ken wel een paar single ladiesquote:Op maandag 10 maart 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd. Al ben ik verre van actief bezig ermee. Dus tja...
Wat goed van je, en zeer terecht wel. Je kan Snow niet zomaar infantiel noemen zonder daar langdurige gevolgen van te krijgen. We hebben het immers over Snow.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging ditmaal voor een serieus antwoord zonder inkoppertjes. Ik heb nog altijd een hoop goed te maken na het haar infantiel noemen debacle.![]()
jeetje, LR is ook snel goed genoeg voor je vriendinnenquote:Op maandag 10 maart 2014 01:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil je er wel mee helpen hoor. Ik ken wel een paar single ladies![]()
Het heeft mij mentaal gebroken. Elke ochtend kijk ik in de spiegel en word ik eraan herinnerd hoe infantiel ik wel niet ben.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat goed van je, en zeer terecht wel. Je kan Snow niet zomaar infantiel noemen zonder daar langdurige gevolgen van te krijgen. We hebben het immers over Snow.
Jij hebt jouw slettenreputatie en van LR is dat nog onbekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje, LR is ook snel goed genoeg voor je vriendinnen
doe ik toch wat verkeerd
Lekker voor je.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het heeft mij mentaal gebroken. Elke ochtend kijk ik in de spiegel en word ik eraan herinnerd hoe infantiel ik wel niet ben.
Wellicht moet je anti-depressiva slikken. En dan de kosten aan LR doorspelen. Dat is wel het minste wat hij kan doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het heeft mij mentaal gebroken. Elke ochtend kijk ik in de spiegel en word ik eraan herinnerd hoe infantiel ik wel niet ben.
O shiiiiii-quote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt jouw slettenreputatie en van LR is dat nog onbekend.
Ze verdiende wel een corrigerende tik, maar overgaan op een dusdanig lage en persoonlijke aanval ging veelte ver. Gelukkig heb ik dit na lang peinzen ook zelf ingezien en is het lijmproces nu in volle gangquote:Op maandag 10 maart 2014 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat goed van je, en zeer terecht wel. Je kan Snow niet zomaar infantiel noemen zonder daar langdurige gevolgen van te krijgen. We hebben het immers over Snow.
Oh. Ik dacht dat het midgetgolfen eindelijk door zou gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil je er wel mee helpen hoor. Ik ken wel een paar single ladies![]()
Je kan niks van curve fever. Curve fever zegt veel over je kwaliteiten als man.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje, LR is ook snel goed genoeg voor je vriendinnen
doe ik toch wat verkeerd
je bent zelf een slettenreputatiequote:Op maandag 10 maart 2014 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt jouw slettenreputatie en van LR is dat nog onbekend.
Pls.quote:
Heel verstandig dit. Zoals het een nadenkend heer betaamt.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze verdiende wel een corrigerende tik, maar overgaan op een dusdanig lage en persoonlijke aanval ging veelte ver. Gelukkig heb ik dit na lang peinzen ook zelf ingezien en is het lijmproces nu in volle gang
[..]
Oh. Ik dacht dat het midgetgolfen eindelijk door zou gaan.
[..]
Je kan niks van curve fever. Curve fever zegt veel over je kwaliteiten als man.
Kom dan 1 op 1.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan niks van curve fever. Curve fever zegt veel over je kwaliteiten als man.
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennen we al de inzet, of is Snow haar hart stiekem zelf de prijs?
Ik zit klaar hoor.
Wat nou is van steenquote:Op maandag 10 maart 2014 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
En Snow haar hart hoef ik niet, die is van steen. Het ging over haar vriendinnetjes.
Echt niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is zo, maar dan op het gebied van voetbalclubs.
quote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef d4v1d het volgende:
Over 6 uur sta ik alweer met rolcontainers in mn handen
Mijn probleem op dit moment is dat ik niet in slaap kan vallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat nou is van steen
Ik ben kkgevoelig g wat is je probleem
En je zingt Ajax liedjes mee, op mannetjes en vrouwtjes vallen is tot daar aan toe maar dan ook nog op meerdere clubs gaat wel erg ver hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik ben voor AZEn mijn tweede clubliefde is Feyenoord. Daar kan ik helemaal niks aan doen.
oh fuck ik moet morgen - vandaag- naar school.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef d4v1d het volgende:
Over 6 uur sta ik alweer met rolcontainers in mn handen
quote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met je 1.70wat wil je doen
Hem duwen met je bierbuik???
Ik win bij voorbaat. Het siert Typisch dat hij zijn plek kentquote:Op maandag 10 maart 2014 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
En Snow haar hart hoef ik niet, die is van steen. Het ging over haar vriendinnetjes.
Misschien maar even goed opletten bij de Nederlands lessen straks op de havo, met name begrijpend lezen zou fijn zijn. Het ging over curvefever.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met je 1.70wat wil je doen
Hem duwen met je bierbuik???
Op wat voor vrouwen val je, lr?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik win bij voorbaat. Het siert Typisch dat hij zijn plek kent
Mijn mind is made up. Potverdorie het is AZ. En mijn pa heeft een lieve poging gedaan voor Feyenoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn probleem op dit moment is dat ik niet in slaap kan vallen.
Wat is jouw probleem?
[..]
En je zingt Ajax liedjes mee, op mannetjes en vrouwtjes vallen is tot daar aan toe maar dan ook nog op meerdere clubs gaat wel erg ver hoor.
Make up your mind woman!
Ik klap jou egt kapot mabg doe is e fff nor maal :s stomme kkrlak tfoequote:Op maandag 10 maart 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien maar even goed opletten bij de Nederlands lessen straks op de havo, met name begrijpend lezen zou fijn zijn. Het ging over curvefever.
Ghehehequote:Op maandag 10 maart 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh fuck ik moet morgen - vandaag- naar school.Thanks voor dr herinnering :")
sgoedquote:Op maandag 10 maart 2014 02:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik klap jou egt kapot mabg doe is e fff nor maal :s stomme kkrlak tfoe
Ik wilde hier op reageren, maar ik kan niks bedenken.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik win bij voorbaat. Het siert Typisch dat hij zijn plek kent
quote:Op maandag 10 maart 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik verlaat jullie voor nachtrust. Kusje voor snow, welterusten jongelui
Hmm. Lastige vraag toch altijd. Om te beginnen toch wel iemand die mij, en alles niet altijd bloedserieus neemt. Anders word ik binnen no-time gek.quote:
Succes met opstaan morgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik verlaat jullie voor nachtrust. Kusje voor snow, welterusten jongelui
Bedankt. Al was dit in Curve fever niet anders geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde hier op reageren, maar ik kan niks bedenken.
Ik geef mij gewonnen.
Gestorven aan aids.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:51 schreef d4v1d het volgende:
Leeft Hork nog? Al een tijdje niet meer gezien.
Zeker wel, maar druk.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:51 schreef d4v1d het volgende:
Leeft Hork nog? Al een tijdje niet meer gezien.
quote:
Zuur.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom kan ik geen Office downloaden via MSDN?
Goedemorgenquote:
Eensquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 11:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo lastig he al die verschillende PokémonIk weet nooit welke ik in mijn team moet gooien, en welke weg kan. En zelfde met aanvallen, welke wil ik, en welke kan weg.
Struggles.
Ik heb vandaag rangeerdienstquote:Op maandag 10 maart 2014 11:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is zo heerlijk weer, word er vrolijk van
Heb ik eindelijk een Snorlax, ruil ik 'm weer in.quote:
Zo dat klinkt ook echt heerlijk zeg. Zoiets laten ze mensen niet zomaar als zomerbaantje doen zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vandaag rangeerdienstLekker de hele dag buiten lopen, zonder jas
Zonnebrilletje op, beetje treintjes heen en weer rijden op de opstelsporen![]()
En nog geld krijgen ook
Jongeuh Snorlax is baasquote:Op maandag 10 maart 2014 11:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een Snorlax, ruil ik 'm weer in.
Wejoooquote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vandaag rangeerdienstLekker de hele dag buiten lopen, zonder jas
Zonnebrilletje op, beetje treintjes heen en weer rijden op de opstelsporen![]()
En nog geld krijgen ook
Klopt, nu heb ik een Lucario.quote:
Welkon pokemon speelt gij?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt, nu heb ik een Lucario.
En de rest van m'n team wil ik niet kwijt
Die heb ik ookquote:
Bulba!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ookwelke first gen starter heb je gekozen?
Netjesquote:
Nice, ik heb charmanderquote:
WAT?! En die is legit?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice, ik heb charmanderen heb een blastoise gekregen van Bitterlemon
![]()
![]()
![]()
![]()
Bitterlemonquote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WAT?! En die is legit?
Ik wil ze alle 3
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal wel een bulba voor je klonen.
Er is alleen maar een consoleversie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wacht nog altijd op een consoleversie van Pokémon
Ja ik bedoel op de Wii U, niet op de gameboy.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er is alleen maar een consoleversie.
Ah. Ja, dat is nog even afwachten.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja ik bedoel op de Wii U, niet op de gameboy.
Een full 3d avontuur.
De Wii U verkoopt van geen meter, dus nu met Nintendo wel met iets gaan vlammen. Dus ik heb hoop, een beetje, niet echtquote:
Natuurlijk, gewoon geruild.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WAT?! En die is legit?
Ik wil ze alle 3
quote:
Wanneer trouwen?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Natuurlijk, gewoon geruild.
[..]
Trouwen in D3 ja?quote:
Amaquote:
Ja hoor prima! Heerlijk weer enzulksquote:
Ja ook goedquote:Op maandag 10 maart 2014 12:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor prima! Heerlijk weer enzulks
Daar?
Ja zit op schoolquote:Op maandag 10 maart 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook goedLekker aan 't genieten van de frisse lucht enz
Ik heb nog niet alles gelezenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:26 schreef Monopoly het volgende:
Dat anus topic was anders van uitmuntende kwaliteit
Een wijs manquote:Ik zal koken nooit begrijpen. Je stopt er zoveel tijd en moeite en geld in, dan eet je het op, en dan is het weg.
Op de vraag welke pizzaketen zijn favoriet is:quote:
quote:Nou ik zou zeggen dat ze allemaal behoorlijk slecht zijn, maar ik kom er wel vaak. Pizza is net als seks – zelfs als het slecht is, is het goed.
Dat klopt ook gewoonquote:Op maandag 10 maart 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op de vraag welke pizzaketen zijn favoriet is:
[..]
wierookquote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier meer wierook liefhebbers?
Doet mij aan kleine metalbandjes denken om hun eigen en de zweetlucht van het publiek te verbergen.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee, m'n ma heeft ze van India gebrachtquote:Op maandag 10 maart 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu mijn raam weer open kan heb ik ook weer wierook aanWelke is je favoriet? Ik heb sinds een jaartje deze:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 10 maart 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideeIk koop ze normaal bij de toko
Ik heb het hoofdzakelijk omdat ik het lekker vind ruiken maar het is ook wel een klein beetje om de nare luchtjes uit mijn kamer te verdrijvenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet mij aan kleine metalbandjes denken om hun eigen en de zweetlucht van het publiek te verbergen.
Zonder raam open is het niet te doen om wierook aan te zetten *vind ik*. Ik stik dan in die rook hahaquote:
Ik doe t ook in de woonkamerquote:Op maandag 10 maart 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder raam open is het niet te doen om wierook aan te zetten *vind ik*. Ik stik dan in die rook haha
Dan heb je meer ruimte enz. Ik heb hier verder geen ventilatie als ik mijn raam dicht hebquote:
Flauwquote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
27% wat? Aluminium? Chocola? Zoutzuur? Fairydust?
Liefhebber is wat ver gezocht, maar ik heb het soms wel es aanstaan. Zeker als de buurjongen weer es wat heeft laten verbranden in ovenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
27% wattquote:Op maandag 10 maart 2014 12:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
27% wat? Aluminium? Chocola? Zoutzuur? Fairydust?
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het hoofdzakelijk omdat ik het lekker vind ruiken maar het is ook wel een klein beetje om de nare luchtjes uit mijn kamer te verdrijven
Daarom Nag Champaquote:Op maandag 10 maart 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Kan ook best sfeerverhogend zijn overigens. Al ben ik toch niet echt een fan van die weeïge lucht van de meeste soorten.
Wat?quote:
quote:
LOST maar dan irlquote:Op maandag 10 maart 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Echt zo raar. Zit nu ook even het journaal te kijken. Hoe the fuck kan een enorm vliegtuig gewoon weg zijn? Zonder enige spoor
Watt wat?quote:
Ja hequote:Op maandag 10 maart 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Best wel interessant dit..
Net dus speciaal het journaal er voor gekekenquote:
* SgtPorkbeans steelt een handjequote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Goedzooi het volgende:
NOM NOM NOM Lekker een bak Jelly Beans mix van 550 gram opeten in me eentje.[ afbeelding ]
Energyquote:Op maandag 10 maart 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Blikje energy in de vriezer gehad. Is nu ijskoud
Lekker warm, plakkerig.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aaaaah, ik wil niet in een lokaal zitten
picsquote:Op maandag 10 maart 2014 13:34 schreef Flippiee het volgende:
Oh kak het is een lemmi g. Alle kutjes op een rij.
Zou je bijna zin in krijgen met dit weer, chicks die in rokjes lopen en mannen die er goed uitzienquote:
Never ever everrrquote:
Geen 'bijna' hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je bijna zin in krijgen met dit weer, chicks die in rokjes lopen en mannen die er goed uitzien
Rok tot over je knieën kopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Rokjes staan mij niet heel goed. Te harige bovenbenen.
Panty gwoon ja tog. Al neemt dat de charme van een zacht briesje tussen de benen wel ietwat weg.quote:
Jij en fatsoenlijk?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeee
[..]
Ik probeerde nog enigszins fatsoenlijk over te komen.
kusquote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo nu en dan beetje mijn best doen toch.
beidequote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik waterijsjes kopen. Peer of aardbei?
Waarom ook niet inderdaad. Al zal mijn mama daar minder blij mee zijn. Dan is de vriezer nog voller.quote:
Peerquote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet als je ze allebei op eetquote:Op maandag 10 maart 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ook niet inderdaad. Al zal mijn mama daar minder blij mee zijn. Dan is de vriezer nog voller.
Je woont aan de andere kant van het land. Dan is het ijs allang gesmoltenquote:
16 ijsjes dat gaat mij veel te verquote:
Ohquote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
Je woont aan de andere kant van het land. Dan is het ijs allang gesmolten
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Girls kijkenZo'n leuke serie. Ook misschien wel iets voor Krul
Wordt er ook in gezongen?quote:A comedy about the experiences of a group of girls in their early 20s.
Klinkt veelbelovend. Wat wil je nou nog meer dan een groep vrouwen die over hun relatievragen en problemen zingen in een serie.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toevallig net welMaar normaal niet
Er wordt nauwelijk in gezongen hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend. Wat wil je nou nog meer dan een groep vrouwen die over hun relatievragen en problemen zingen in een serie.
Ik heb beeldmateriaal kunnen verkrijgen. Ik zit al helemaal in de juiste sfeer..quote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijk in gezongen hoor
Hahaha ja dat was van een afleveringquote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb beeldmateriaal kunnen verkrijgen. Ik zit al helemaal in de juiste sfeer..
dat zou wel extreem zijn jaquote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je woont aan de andere kant van het land. Dan is het ijs allang gesmolten
[..]
16 ijsjes dat gaat mij veel te ver
Voor liedjes heb je Marnie wel nodig ja. Helemaal gek.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ja dat was van een aflevering
Gewoon lange zwarte kousen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Panty gwoon ja tog. Al neemt dat de charme van een zacht briesje tussen de benen wel ietwat weg.
Peer graag.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mummy roleplay gedaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
nu weet ik weer waarom relaties zo ingewikkeld zijn en soms kut kunnen zijn
What's wrong FL?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
Rechterhand opengehaald?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb Decibel nog op mijn lijstje staan, maar helaas weinig vriendjes en vriendinnetjes die dat ook willlenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Aah tering over 2 weken kaarten bestellen voor Fantasy Island. 12 uur stampen
Ik Dominatorquote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Decibel nog op mijn lijstje staan, maar helaas weinig vriendjes en vriendinnetjes die dat ook willlen
Verrassenderwijs vind ik dit soort nummers af en toe nog best leuk om te luisteren. Zolang er maar genoeg afwisseling inzit.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassenderwijs vind ik dit soort nummers af en toe nog best leuk om te luisteren. Zolang er maar genoeg afwisseling inzit.
Wel toffe locatie.quote:
Defqon Australië kon je altijd gratis in komen als Nederlander, weet niet of dat nog zo isquote:Op maandag 10 maart 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel toffe locatie.Defqon op Almere strand was ook
Defqon in Australië wil ik ook nog wel mee maken
Ik houd het bij je eerste geposte nummer.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Dance With The Wolves - Randy & Radium Remix, a song by Angerfist on Spotify.
Godver dit nummer is fijn zeg
Beginnen we gelijk weer op deze toon?quote:
Dat magquote:Op maandag 10 maart 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik houd het bij je eerste geposte nummer.
Sproetenbellsquote:Op maandag 10 maart 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Dit weer.Onder de zonnebank geweest, bijna neger
Ik ook allebei.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat sproetjes (oh en spruitjes ook)
Oh ik wist niet dat jij er wasquote:Op maandag 10 maart 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het bij je eerste geposte nummer.
[..]
Beginnen we gelijk weer op deze toon?Altijd maar provoceren.
Die blijft ook altijd relaxed, al helemaal met dit weer.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Young Folks, a song by Peter Bjorn And John on Spotify.
Jeetje. Zoveel intersubfora vrienschappen. Ik word er helemaal verlegen vanquote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jij er was
Hoi LR hihi.
Dit weiger ik te erkennen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Young Folks, a song by Peter Bjorn And John on Spotify.
Hij heeft wel vies haar. Ik zou hem niet doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon Qmusic luisteren met hits uit de jaren '90.
En de clips van destijds waren ook niet zo erg.Al die smooth geoliede sixpack boys
Ooraidsquote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon Qmusic luisteren met hits uit de jaren '90.
En de clips van destijds waren ook niet zo erg.Al die smooth geoliede sixpack boys
Hij had nu vast een pelle kapsel gehad.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel vies haar. Ik zou hem niet doen.
Spice girls dan?quote:
Pelle-kapselquote:Op maandag 10 maart 2014 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij had nu vast een pelle kapsel gehad.
Schrijf ze aan. Ze zoeken nog altijd naar de nieuwe Posh-spice.quote:
Ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Schrijf ze aan. Ze zoeken nog altijd naar de nieuwe Posh-spice.
Gadverdamme.quote:
Nou moet ik wel zeggen dat ik het vroeger (en nog steeds eigenlijk..) niet lekker vind als mn oma, moeder of schoonmoeder het maakt. Maar als ik het maak wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gadverdamme.Gelukkig wel tartaar als vlees.
Dat ja, gadverdamme.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Maringo het volgende:
Sowieso vooroorlogse groentebereidingstechnieken.![]()
Helemaal dood koken dat je het met een lepel als 1 prak kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |