SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Rez's schuldquote:Op maandag 10 maart 2014 00:33 schreef Flippiee het volgende:
Weer een homotopic. Dit is echt de homo sc geworden.
Joee, zeker.quote:
Goede leven is goed dus. Mooie berichten.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee, zeker.Prachtig weertje vandaag, AZ gisteren met 4-0 gewonnen, gisteren nog op het strand geweest
wat wil ik nog meer?
. ik kan nog wel wat dingem bedenken maar hey
![]()
En daarrr?
Ook jouw leven klinkt goedquote:Op maandag 10 maart 2014 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede leven is goed dus. Mooie berichten.
Hier prima, net vrij, biertje. Zo nog douchen en eten maken en dan nog batsen. Morgen drukke dag en dan flink aan het bier omdat vrij
Nee moet nog twee weken werken en dan een hele week vrijquote:Op maandag 10 maart 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook jouw leven klinkt goed
Vrij als in vakantie?
Nou nou nouquote:Op maandag 10 maart 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Al is het ook niet eerlijk om andere met mijzelf te vergelijken.
Time flieeeesquote:Op maandag 10 maart 2014 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee moet nog twee weken werken en dan een hele week vrijDaarna 3 weken en dan heb ik al zomervakantie
_!
Als alles mee zit ben ik net verhuist. Beetje bier drinken en halverwege de zomervakantie ben ik het zat denk ik. Dan ga ik maar gewoon weer werken. Toch geen flikker te doen en kan het extra geld goed gebruiken.,quote:Op maandag 10 maart 2014 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Time flieeees.
Al plannen voor de zomervakantie?
Al had ik een relatie dan zou dat mij niet remmen, maar zelfs dat heb ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer neem je een relatie met hem? Of ben je al bezet?
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al had ik een relatie dan zou dat mij niet remmen maar zelfs dat heb ik niet.
Spoedig. Het uit de kast komen is toch een lastig proces woonachtig in de Biblebelt genaamd Haaglanden
Mm verstandige jongeman ben je ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als alles mee zit ben ik net verhuist. Beetje bier drinken en halverwege de zomervakantie ben ik het zat denk ik. Dan ga ik maar gewoon weer werken. Toch geen flikker te doen en kan het extra geld goed gebruiken.,
Nee eigenlijk niet.Op mijn relatiestatus na dan.quote:
Zijn geaardheid bleef wel tot het einde spannend en eenmaal duidelijk eindigde het zeker niet in een anti-climax.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Om een of andrr debiel reden vond ik dit topic grappig.:
KLB / Mijn uithoudingsvermogen
Nou grgr
Ik vermoedde het halverwege al. Al vond ik stiekem het ook wel 'naar' om 'mijn piemel' te lezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geaardheid bleef wel tot het einde spannend en eenmaal duidelijk eindigde het zeker niet in een anti-climax.
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde het halverwege al. Al vond ik stiekem het ook wel 'naar' om 'mijn piemel' te lezen.![]()
Anti-climax vond ik wel dat hij naar de badkamer rende en dat hij het mondje van zijn vriend niet even vol spoot. Maar dit gaat wellicht te ver.
Ben je op zoek naar een wederhelft?quote:Op maandag 10 maart 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.Op mijn relatiestatus na dan.
Geen onzin bezigen op FOK! is soms zo lastig.
Wordt wel eens tijd. Al ben ik verre van actief bezig ermee. Dus tja...quote:Op maandag 10 maart 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een wederhelft?
Ik heb daar ook wel moeite mee, zeker in klbquote:Op maandag 10 maart 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al maakte dit slot het verhaal wel een keer zowaar geloofwaardig. Dat heb ik niet vaak op FOK!.
Maar het had nog wel iets spannender gekund ja. De broek bleef aan bij mij.
Snow biedt zich aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een wederhelft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |