quote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Lejenk het volgende:
Goed verhaal, alleen jammer van het "mijn lul" gedeelte
quote:
Lijkt wel of het kom uit de kast jaar is...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel homo's zitten er nu niet op FOK!?Niets tegen homo's, maar man man man, flikker nou eens op man, stelletje homo's!
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel homo's zitten er nu niet op FOK!?Niets tegen homo's, maar man man man, flikker nou eens op man, stelletje homo's!
Dat is waar het hele verhaal om draait.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Lejenk het volgende:
Goed verhaal, alleen jammer van het "mijn lul" gedeelte
haha woordgrapquote:Op zondag 9 maart 2014 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
geloof er niks van zemmelquote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef LordMarshal het volgende:
[..]
Nty dat is niet wat ik prefereer o_O
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
heummeuw spotquote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef LordMarshal het volgende:
Ja, godver. Ik lig vanmiddag heerlijk met mijn vriendje op bed te knuffelen en het wordt steeds spannender en beginnen elkaar te plagen.. ik was ondertussen al vrij nat, dat word ik volgens mij vrij snel, maar goed.. op een gegeven moment verdween mijn hand in zijn broek en zijn hand in mijn broek en ik merkte dat hij ook al best wel nat was (ja, uhh, we hebben elkaar ondertussen al een half uur op lopen geilen) en dat ging goed voor een seconde of 10, alleen daarna moest ik al tegen hem zeggen dat hij beter kon stoppen omdat ik al zo'n beetje tegen mijn hoogtepunt aanzat. Hij stopt, ik ga bij hem door alleen hij boog ietsjes naar voren of naar achteren, ik weet het niet eens meer, maar dat zorgte voor enige wrijving in mijn broek en ja hoor, je raadt het al, ik voelde het al gebeuren.. ik greep zo snel als ik kon naar mijn lul en rende keihard naar de badkamer en pak de eerste de beste handoek die ik kon pakken en daar ging het, keihard.
Klacht: mijn 'uithoudingsvermogen' is TE laag. Mijn lul is te enthousiast maar ik niet zo en ik stoor me er behoorlijk aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |