Ok. Fijn voor jequote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
Ok, ik kwam vandaag 'door omstandigheden' (bonbons vergeten) 20 minuten te laat, dus dat was niet zo netjes van me. Ik dacht: 'nu heb ik het verneukt' maar gelukkig vielen de rozen en bonbons in de smaak. Het gedicht dat ik voor haar geschreven heb, heb ik na mijn eerste glaasje fris voorgelezen. 5 minuten later stond ik buiten.
Al met al dus een geslaagde date, al zweette ik als een otter in mijn gehuurde pak.
Jij hebt Buuf gedate?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
Ok, ik kwam vandaag 'door omstandigheden' (bonbons vergeten) 20 minuten te laat, dus dat was niet zo netjes van me. Ik dacht: 'nu heb ik het verneukt' maar gelukkig vielen de rozen en bonbons in de smaak. Het gedicht dat ik voor haar geschreven heb, heb ik na mijn eerste glaasje fris voorgelezen. 5 minuten later stond ik buiten.
Al met al dus een geslaagde date, al zweette ik als een otter in mijn gehuurde pak.
Hij stond met 5 minuten buiten, dus denk het nietquote:
Rook naar sarcasme.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij stond met 5 minuten buiten, dus denk het niet
nou ja, dat is al een stuk langer dan sommige andere fokkersquote:Op zondag 9 maart 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij stond met 5 minuten buiten, dus denk het niet
Zelfs mijn onsuccesvolle dates duren langerquote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou ja, dat is al een stuk langer dan sommige andere fokkers
Daar moest je vast ook meer moeite doen om erop te komenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs mijn onsuccesvolle dates duren langer
heh?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar moest je vast ook meer moeite doen om erop te komen
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar moest je vast ook meer moeite doen om erop te komen
Mweh, saaie troll. Volgende keer iets beter je best doen.quote:
Misschien helpen de bonbons en alles toch niet zo goed als hij denktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, saaie troll. Volgende keer iets beter je best doen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
Ja, dat is dus allemaal een gebbetje, hihaho.quote:
Oeh! Vertel, vertel!quote:Op maandag 10 maart 2014 08:18 schreef rival het volgende:
Goedemorgen.
@ TT, dat kom ik stiekem wel een beetje, maar dat ga ik dit weekend weer goed maken
Was zaterdagnacht naar de nachtvoorstelling geweest van 300... En bij thuiskomst zagen we dat de UFC al de downloaden was dus zijn we dat ook nog gaan kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 09:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oeh, werd je wakker gehouden door iets of iemand?
Mooizoquote:Op maandag 10 maart 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Date was leukEn hij is ook leuk
Wat is UFC?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Was zaterdagnacht naar de nachtvoorstelling geweest van 300... En bij thuiskomst zagen we dat de UFC al de downloaden was dus zijn we dat ook nog gaan kijken
Als ik had gekund, wel. Maar ik moet gewoon weer het hele weekend werkenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik had gekund, wel. Maar ik moet gewoon weer het hele weekend werken
Het is middag?quote:
feliquote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel
Net contract aangeboden gekregen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel
Nicequote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel
Gefeliciteerd! Klasse.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel
Woohooquote:Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig wel
Gebeurd wel vaker, zeker bij jongere mensen zoals hij, die hebben vaak niet door wat er aan de hand is.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Reinout Oerlemans heeft een hartaanval gehad
Maar is zelf nog even naar het ziekenhuis gereden![]()
ja nee tuurlijk
Hij voelde zich niet goed... wist hij veel wat ie hadquote:Op maandag 10 maart 2014 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Reinout Oerlemans heeft een hartaanval gehad
Maar is zelf nog even naar het ziekenhuis gereden![]()
ja nee tuurlijk
Oeh dat klinkt lekkerrrquote:Op maandag 10 maart 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
Citroen meringue taartjes zijn fucking goed gelukt.
quote:
Ja datquote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een nadeel van de zon ontdekt![]()
Moet mn ramen weer lappen
Dat ziet er goed uitquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook serieus één van de lekkerste dingen die ik ooit gemaakt heb. De lemoncurd is echt heerlijk.De bodem lekker krokant en de meringue fluffy. Perfect gewoon.
[ afbeelding ]
Daar zijn websites voorquote:Op maandag 10 maart 2014 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat
En de wagen wassen, damn die is stoffig
Weet jij toevallig hoe je van bruto naar netto kunt berekenen, ongeveer dan?
Is dat salaris - 33% belasting + (1/12 algemene heffingskorting) ?
Oh, even googlen danquote:Op maandag 10 maart 2014 15:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zijn websites voorEn de auto was vrijdag/zaterdag nog gewassen
Wanneer is de meet?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook serieus één van de lekkerste dingen die ik ooit gemaakt heb. De lemoncurd is echt heerlijk.De bodem lekker krokant en de meringue fluffy. Perfect gewoon.
[ afbeelding ]
Deze gaan naar twi zijn werk, volgende week maak ik nog een lading voor de bakwedstrijd. En daarna ben ik het ook wel weer zat, wat een hoop werk.quote:
Awwww.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze gaan naar twi zijn werk, volgende week maak ik nog een lading voor de bakwedstrijd. En daarna ben ik het ook wel weer zat, wat een hoop werk.
Hmm ziet er damn lekker uitquote:Op maandag 10 maart 2014 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtmlquote:
J had z'n mond moeten houdenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtml
Dat topic.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee... ik wil heul geen sneeuwquote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehequote:Op maandag 10 maart 2014 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
J had z'n mond moeten houden
Heb net mn slippers aangetrokken![]()
geen sneeuw dus?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehe
Het bericht is van vorig jaar![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehe
Jammer.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehe
mooi, ik haat sneeuw en ik wil natuurlijk alle jurkjes die ik op vakantie gekocht heb dragenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wordt wel kouder maar volgens mij niet![]()
Ik ben geen weervrouw natuurlijk
Kwam ook op mijn facebook voorbij maar dat ie van vorig jaar was had ik niet doorquote:Op maandag 10 maart 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehe
Zoveel hoef je niet te dragen komend weekendquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, ik haat sneeuw en ik wil natuurlijk alle jurkjes die ik op vakantie gekocht heb dragen
Dat denk jijquote:Op maandag 10 maart 2014 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zoveel hoef je niet te dragen komend weekend
Ok, laat de sneeuw maar weg dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, ik haat sneeuw en ik wil natuurlijk alle jurkjes die ik op vakantie gekocht heb dragen
Dank u opaquote:
Uiteraard. En dat mag ook wel weer eens vind ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En anders mn tuinbroeken natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard. En dat mag ook wel weer eens vind ik.
Jurkjes
Pittig kort kapsel en klaar ben jequote:Op maandag 10 maart 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En anders mn tuinbroeken natuurlijk
Vest, hemdje, joggingbroek en sloffenquote:
quote:
nee, voor mij nooit meer een pittig kort kapsel.. ik hou van mn lange harenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel en klaar ben je
Die knop staat helemaal onderaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
grrr.. 200000000 quote alerts en ik kom niet bij het alles sluiten en verwijderen
ik weet het, maar elke keer als ik denk dat ik bij die knop ben, vind fok.nl van niet en dan verschuift de balk weer en lijken er 40959589 quote alerts bij te komen.. zit normaal op mn ipad.. nu een keer op de craptop en irritant is het.quote:
+1quote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, voor mij nooit meer een pittig kort kapsel.. ik hou van mn lange haren
Waarbij je de sloffen het meest aan zal hebbenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vest, hemdje, joggingbroek en sloffen
Had je dat? foto?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat doet de FP bij mij, daar kom ik dus niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het, maar elke keer als ik denk dat ik bij die knop ben, vind fok.nl van niet en dan verschuift de balk weer en lijken er 40959589 quote alerts bij te komen.. zit normaal op mn ipad.. nu een keer op de craptop en irritant is het.
die foto's staan op mn harde schijf waar ik niet in komquote:
ik heb er al zo'n 500 handmatig weggeklikt.. krijg er een muisarm van manquote:Op maandag 10 maart 2014 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet de FP bij mij, daar kom ik dus niet meer
Geen magnetron met ontdooi stand?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
grmbl.. vergeten gehakt uit de vriezer te halen
is het weer kei laat voor k kan gaan koken.
jawel, maar dan wordt het al half gebakkenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen magnetron met ontdooi stand?
Dat schiet niet opquote:Op maandag 10 maart 2014 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel, maar dan wordt het al half gebakken
nee, dus we wachten tot het bakbaar isquote:
Ik kan daar slecht tegen. Dan verzin ik wel wat anders om te etenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dus we wachten tot het bakbaar is
ik heb eigenlijk alles in de vriezer.. maar ik had zin in macaroni met courgette, tomaat en champignon.. dus ik twijfel of ik naar de winkel loop voor een nieuw pakje gehakt..quote:Op maandag 10 maart 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan daar slecht tegen. Dan verzin ik wel wat anders om te eten
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alles in de vriezer.. maar ik had zin in macaroni met courgette, tomaat en champignon.. dus ik twijfel of ik naar de winkel loop voor een nieuw pakje gehakt..
Is het nog niet gelukt? en als je bij apparaatbeheer gaat kijken wat zie je dan? of zeg ik nu rare dingen?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die foto's staan op mn harde schijf waar ik niet in kom
Soms krijg je ineens een tijdelijke ban omdat ze teveel requests van je krijgen oidquote:Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er al zo'n 500 handmatig weggeklikt.. krijg er een muisarm van man
Ik vergeet ook zovaak iets uit de vriezer te halen, dus dan bestel ik maar watquote:Op maandag 10 maart 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan daar slecht tegen. Dan verzin ik wel wat anders om te eten
ik kan niks op deze laptop. ik geef m 3 dagen voor ik m over het balkon gooi.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Is het nog niet gelukt? en als je bij apparaatbeheer gaat kijken wat zie je dan? of zeg ik nu rare dingen?(anders kijk ik later wel ff)
Heilig als ik ben heb ik nog nooit een ban gehadquote:Op maandag 10 maart 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Soms krijg je ineens een tijdelijke ban omdat ze teveel requests van je krijgen oid
Straks bankhangenquote:
Die komt dus automatisch als je teveel van die dingen kliktquote:Op maandag 10 maart 2014 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heilig als ik ben heb ik nog nooit een ban gehad
Donderdag dus, komt net goedquote:Op maandag 10 maart 2014 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan niks op deze laptop. ik geef m 3 dagen voor ik m over het balkon gooi.
maar ik denk het niet. Ik moet eens leren om mn vriezer leeg te eten..quote:
bij mij niet, want ik heb tettenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Die komt dus automatisch als je teveel van die dingen klikt
Super zit hier op 5 minuutjes Loop afstandquote:Op maandag 10 maart 2014 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet ook zovaak iets uit de vriezer te halen, dus dan bestel ik maar wat
ik woon naast de supermarktquote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Super zit hier op 5 minuutjes Loop afstand
Daarbij ben ik echt zo'n hamster en heb ik altijd van alles in huis om te combineren en klaar te maken
En yay voor hardlopen
Ik denk dat ik het in 8 minuten loop naar de super.... Heb ik toch al gauw 3 keer gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Super zit hier op 5 minuutjes Loop afstand
Daarbij ben ik echt zo'n hamster en heb ik altijd van alles in huis om te combineren en klaar te maken
En yay voor hardlopen
ik moet ook bankhangen met iemand.quote:
op nde plek van de dm, maar heb al een jaar niet meer gewoon gefokt, alleen 'mobiel' , dus dan hoopt het zich opquote:Op maandag 10 maart 2014 17:24 schreef muhahaha het volgende:
Hoe krijgen jullie die quote alerts dan? Ik krijg ze rechtsonder op de dm plek echter niet in mijn dm box... kan ze heel eenvoudig weghalen.
geld is meer het probleem. geen idee wanneer mn uitkering komt en ik ben het gewend om op wekelijkse basis uitbetaald te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk #firstworldproblems.
niet als je je wachtwoord niet weet en te lui bent om het op te zoekenquote:
Ik zeg maar niksquote:Op maandag 10 maart 2014 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet ook bankhangen met iemand.![]()
2 iemanden zelfs.. zware taak kan ik niet alleen
waarschijnlijk een potje kaarten.. lang geledenquote:
Lastig jaquote:Op maandag 10 maart 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geld is meer het probleem. geen idee wanneer mn uitkering komt en ik ben het gewend om op wekelijkse basis uitbetaald te krijgen
Aaah op die manierquote:Op maandag 10 maart 2014 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op nde plek van de dm, maar heb al een jaar niet meer gewoon gefokt, alleen 'mobiel' , dus dan hoopt het zich op
smakelijkquote:Op maandag 10 maart 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig ja![]()
Nou ik ga iig ff eten....
Lange harenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je veel meer meequote:
Sowieso ziet dat er ook gewoon beter uit bij vrouwenquote:
ligt eraan.. sommige dames kunnen er beter een tondeuse overheen trekkenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso ziet dat er ook gewoon beter uit bij vrouwen
Die kom ik gelukkig zelden tegen. En als ik ze tegen kom probeer ik ze in ieder geval niet te versieren.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan.. sommige dames kunnen er beter een tondeuse overheen trekken
zou je eens moeten doen, een flinke slinger over zo'n spinnenweb verbergt het tenminstequote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef yats het volgende:
[..]
Die kom ik gelukkig zelden tegen. En als ik ze tegen kom probeer ik ze in ieder geval niet te versieren.
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou je eens moeten doen, een flinke slinger over zo'n spinnenweb verbergt het tenminste
Niet altijd. Soms is het van dat uitgeleefde hanghaar dat het iemand heel slonzig maakt.quote:
Welk dipje? Dipsaus?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat!
Ik vraag mijn af waar mijn dipje blijft.
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk dipje? Dipsaus?
Mooie dag vandaag; lekker weer, veel mooie vrouwen tijdens de wandeling, contract aangeboden gekregen, en iedereen vond m'n wagen vet![]()
Zo zou je het kunnen noemen inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]Je bent weer een paar cm gegroeid dus?
de mijne is zojuist binnen.ex- Collega die niet eens goed kon werken heeft een vast contract gekregen van 25 uurquote:Op maandag 10 maart 2014 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat!
Ik vraag mijn af waar mijn dipje blijft.
![]()
Dat is soms ook onbegrijpelijkquote:Op maandag 10 maart 2014 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne is zojuist binnen.ex- Collega die niet eens goed kon werken heeft een vast contract gekregen van 25 uur
Mijn inkakmomentje vd dag. Kan na de lunch zijn of eind vd middag of na het avondeten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk dipje? Dipsaus?
Mooie dag vandaag; lekker weer, veel mooie vrouwen tijdens de wandeling, contract aangeboden gekregen, en iedereen vond m'n wagen vet![]()
Stommmmmquote:Op maandag 10 maart 2014 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mijne is zojuist binnen.ex- Collega die niet eens goed kon werken heeft een vast contract gekregen van 25 uur
ja, en mij hebben ze eruit gegooid omdat ik een fase B contract had en ze geen vaste contracten meer uitgaven. Teringlijers.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is soms ook onbegrijpelijken zo oneerlijk.
Gewoon niet, da's beter tochquote:Op maandag 10 maart 2014 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn inkakmomentje vd dag. Kan na de lunch zijn of eind vd middag of na het avondeten.
Niet gehad vandaag
Wat nou als er heel veel mensen je wagen nou niet mooi vonden wat dan?
Tgaat er toch om wat jij b er van vindt?
Verder prima dag... decolleté gekleurd en blidjes op de wangen
Wat een huftersquote:Op maandag 10 maart 2014 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en mij hebben ze eruit gegooid omdat ik een fase B contract had en ze geen vaste contracten meer uitgaven. Teringlijers.
dus nu eens even kijken op welke manieren ik het bedrijf kan naaien.quote:
Life's unfair sometimesquote:Op maandag 10 maart 2014 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en mij hebben ze eruit gegooid omdat ik een fase B contract had en ze geen vaste contracten meer uitgaven. Teringlijers.
Hopelijk vind je snel iets anders waar je wel mag blijven.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte, je bereikt er waarschijnlijk alleen niks meequote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus nu eens even kijken op welke manieren ik het bedrijf kan naaien.
Ja kan niet even een gesprek aangaan en zeggen wat je er van vindt?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus nu eens even kijken op welke manieren ik het bedrijf kan naaien.
Oh, maar dat weet ik wel.. Ik had te veel invloed op de werknemers en ik kwam voor mezelf en mijn collega's op wanneer ons onrecht aangedaan werd.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk vind je snel iets anders waar je wel mag blijven.
Dit soort dingen heb je helaas overal. En wat de werkelijke reden is dat jij geen contract hebt gekregen en zij wel zul je nooit te weten komen
Sterker nog je maakt het jezelf daardoor alleen maar lastiger om een andere baan te vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte, je bereikt er waarschijnlijk alleen niks mee
aangezien communicatie hun zwakste punt is, nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kan niet even een gesprek aangaan en zeggen wat je er van vindt?
Bedrijf terugnaaien is zo kinderachtig
aangezien communicatie hun zwakste punt was, nee.. een gesprek lost niks op.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kan niet even een gesprek aangaan en zeggen wat je er van vindt?
Bedrijf terugnaaien is zo kinderachtig
veel bedrijven boeit referenties geen neuk meer tegenwoordigquote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterker nog je maakt het jezelf daardoor alleen maar lastiger om een andere baan te vinden.
Oh ja dat soort mensen moet je niet hebbenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, maar dat weet ik wel.. Ik had te veel invloed op de werknemers en ik kwam voor mezelf en mijn collega's op wanneer ons onrecht aangedaan werd.
Mwoa, dat zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterker nog je maakt het jezelf daardoor alleen maar lastiger om een andere baan te vinden.
Volgens mij zijn bedrijven tegenwoordig sws karig met het uitdelen van vaste contracten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk vind je snel iets anders waar je wel mag blijven.
Dit soort dingen heb je helaas overal. En wat de werkelijke reden is dat jij geen contract hebt gekregen en zij wel zul je nooit te weten komen
door een anonieme melding te doen bij de VWA en de Arbodienst? Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn energie beter gebruikenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangezien communicatie hun zwakste punt is, nee.
Dan hadden ze
[..]
aangezien communicatie hun zwakste punt was, nee.. een gesprek lost niks op.
en als zij kinderachtig doen, kan ik dat beter, ik heb tenslotte nu ik werkeloos ben alle tijd naast mijn sollicitaties
Er zijn genoeg andere manieren. Of die allemaal legaal zijn dat doet er niet toe.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel bedrijven boeit referenties geen neuk meer tegenwoordig
mensen die mij naaien, naai ik terug. Boontje komt om zn loontje. Ik ben niet iemand die over zich heen laat lopen. Dat heb ik vroeger wel laten gebeuren, tegenwoordig sta ik anders in het leven.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou mijn energie beter gebruiken
Maar goed ieder zijn ding
Klopt. Mijn vriend zou eerst ook voor onbepaalde tijd krijgen maar nu toch weer voor een jaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bedrijven tegenwoordig sws karig met het uitdelen van vaste contracten.
Ja, of sowieso contracten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bedrijven tegenwoordig sws karig met het uitdelen van vaste contracten.
Bijvoorbeeld of uitzendbureau'squote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
door een anonieme melding te doen bij de VWA en de Arbodienst? Nee, dat denk ik niet.
Lijkt me een goede eigenschap. Helaas denken werkgevers daar vaak anders over (zelf ook ervaring mee helaas)quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, maar dat weet ik wel.. Ik had te veel invloed op de werknemers en ik kwam voor mezelf en mijn collega's op wanneer ons onrecht aangedaan werd.
Cormet leeft op het randje van eerlijk. Aan de andere kant zijn ze enorm oneerlijk. Een lunch als Bio aangeven op de prijslijst en dus ook zulke prijzen rekenen, terwijl er geen bio-product bij komt kijken. En dat is pas 1 van de dingen waar ik ze mee kan naaienquote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een goede eigenschap. Helaas denken werkgevers daar vaak anders over (zelf ook ervaring mee helaas)
En hoe ga je dat doen dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cormet leeft op het randje van eerlijk. Aan de andere kant zijn ze enorm oneerlijk. Een lunch als Bio aangeven op de prijslijst en dus ook zulke prijzen rekenen, terwijl er geen bio-product bij komt kijken. En dat is pas 1 van de dingen waar ik ze mee kan naaien
dat ben ik nog even aan het uitzoekenquote:
Ach, ik weet ook dat de thuiszorg in Zuid-Limburg de boel financieel aardig oplicht. Maar zonder concreet bewijs kan ik daar ook niets mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cormet leeft op het randje van eerlijk. Aan de andere kant zijn ze enorm oneerlijk. Een lunch als Bio aangeven op de prijslijst en dus ook zulke prijzen rekenen, terwijl er geen bio-product bij komt kijken. En dat is pas 1 van de dingen waar ik ze mee kan naaien
Zomerjas en een trui eronderquote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
Ja gvd, wat voor jas moet ik morgen aan.!!1
Hangt er vanaf wat je gaat doen enzo??quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
Ja gvd, wat voor jas moet ik morgen aan.!!1
ze hoeven alleen even een kijkje in de koelkast te nemenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook dat de thuiszorg in Zuid-Limburg de boel financieel aardig oplicht. Maar zonder concreet bewijs kan ik daar ook niets mee.
Dat is misschien verwerpelijk, maar niet illegaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat als de han dat weet, dat ze nog wel een keer na gaan denken over het verlengen van het cateringscontract. Net als dat er 500 krentenbollen aangevraagd worden, en er maar 350 neergezet worden, terwijl die 500 betaald worden. En als ze dan tekort komen, rekenen ze ook nog een meerprijs voor de 'extra krentenbollen'quote:Op maandag 10 maart 2014 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is misschien verwerpelijk, maar niet illegaal.
Ik zou eerst goed in je contract kijken of je daar over mag praten.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat als de han dat weet, dat ze nog wel een keer na gaan denken over het verlengen van het cateringscontract. Net als dat er 500 krentenbollen aangevraagd worden, en er maar 350 neergezet worden, terwijl die 500 betaald worden. En als ze dan tekort komen, rekenen ze ook nog een meerprijs voor de 'extra krentenbollen'
dat is gewoon ronduit diefstal
ik heb geen zwijg-deel gezien in het uitzendcontract.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou eerst goed in je contract kijken of je daar over mag praten.
Dat soort dingen doen wel meer bedrijven. Aannemers hebben daar ook het handje van.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat als de han dat weet, dat ze nog wel een keer na gaan denken over het verlengen van het cateringscontract. Net als dat er 500 krentenbollen aangevraagd worden, en er maar 350 neergezet worden, terwijl die 500 betaald worden. En als ze dan tekort komen, rekenen ze ook nog een meerprijs voor de 'extra krentenbollen'
dat is gewoon ronduit diefstal
Dan zal het wel prima zijn. Meld het zo hoog mogelijk bij diegene wie over de faciliteiten gaat, lager personeel zal het waarschijnlijk aan hun reet roesten.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen zwijg-deel gezien in het uitzendcontract.
dank u voor de tipquote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zal het wel prima zijn. Meld het zo hoog mogelijk bij diegene wie over de faciliteiten gaat, lager personeel zal het waarschijnlijk aan hun reet roesten.
Daarmee doel ik trouwens op directie niveau.quote:
dat snapte ik, managers heb je niks aanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarmee doel ik trouwens op directie niveau.
NP.
Viinniee?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Ben te lui om te koken, wie komt het voor me doen?
ik moet al voor mezelf koken.. wachten op het ontdooien van het gehakt. Dat waarschijnlijk net ontdooit is als mn vrienden voor de deur staanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
zet het zachtjes op het vuur en trek het gehakt uit elkaar voor zover het kan, dat doe ik soms. Kost wat werk maar scheelt veel tijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet al voor mezelf koken.. wachten op het ontdooien van het gehakt. Dat waarschijnlijk net ontdooit is als mn vrienden voor de deur staan
ja, dat doe ik wanneer het ongeveer 1/2 ontdooit is.. was vanmorgen vergeten om het uit de vriezer te leggen,,, was te druk met uwv en de boel van de vakantie op te ruimenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zet het zachtjes op het vuur en trek het gehakt uit elkaar voor zover het kan, dat doe ik soms. Kost wat werk maar scheelt veel tijd.
zo irritant is datquote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat doe ik wanneer het ongeveer 1/2 ontdooit is.. was vanmorgen vergeten om het uit de vriezer te leggen,,, was te druk met uwv en de boel van de vakantie op te ruimen
Wat ga je opwarmen?quote:
Sorry heb al gekookt. Ga ik niet nog een kwer doen vandaagquote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Lekkerquote:
Hehe, ik heb een steak in de pan gegooid en gooi die tussen wat boterhammen met wat sla erbij. Simpel maar lekkerquote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat doe ik wanneer het ongeveer 1/2 ontdooit is.. was vanmorgen vergeten om het uit de vriezer te leggen,,, was te druk met uwv en de boel van de vakantie op te ruimen
Steakquote:Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een steak in de pan gegooid en gooi die tussen wat boterhammen met wat sla erbij. Simpel maar lekker
het zou me daarbij alleen om de jus en het brood gaanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ik heb een steak in de pan gegooid en gooi die tussen wat boterhammen met wat sla erbij. Simpel maar lekker
Dan mis je het lekkerstequote:Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het zou me daarbij alleen om de jus en het brood gaan
ik ben helemaal gelukkig daarmee.. vind biefstuk wel lekker, maar voor die jus met brood kan je me snachts wakker makenquote:
Wtfquote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben helemaal gelukkig daarmee.. vind biefstuk wel lekker, maar voor die jus met brood kan je me snachts wakker maken
zo lekkerquote:
Ik zit even te denken waar je mij wakker voor zou mogen maken, maar ik kan het zo niet bedenkenquote:
Mij voor goede sexquote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit even te denken waar je mij wakker voor zou mogen maken, maar ik kan het zo niet bedenken
voor een hoop eten mag je me wakker maken, zolang dat maar midden in de nacht is, zodat ik nog stoned ben, anders eet ik niet, want ontbijtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit even te denken waar je mij wakker voor zou mogen maken, maar ik kan het zo niet bedenken
Whehehehe.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor een hoop eten mag je me wakker maken, zolang dat maar midden in de nacht is, zodat ik nog stoned ben, anders eet ik niet, want ontbijt
Ze mag er best een hapje van nemenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat, maar we hadden het over eten
dat ik een uur aan het kauwen ben en het niet doorgeslikt krijg is het grootste probleem,.,. dus ik ontbijt ergens eind van de middag of midden in de nachtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag jongedame*kijkt schijnheilig om zich heen*
Oh dat werkt niet nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ik een uur aan het kauwen ben en het niet doorgeslikt krijg is het grootste probleem,.,. dus ik ontbijt ergens eind van de middag of midden in de nacht
dat zou je beter niet hardop kunnen zeggenquote:
pap krijg ik ook niet weg, al lang geprobeerd.. cola is geen probleem.quote:
Gelukkig kom jij er ook niet in de buurt, evenals mijn (ex)buurvrouwquote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou je beter niet hardop kunnen zeggen![]()
ik zou dat bijvoorbeeld letterlijk nemen en mijn tanden erin zetten
wees niet bang, ik blijf ver uit de buurt van jouw wormpjequote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij er ook niet in de buurt, evenals mijn (ex)buurvrouw
Lekker ontbijtje op cola-basisquote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pap krijg ik ook niet weg, al lang geprobeerd.. cola is geen probleem.
Da's nooit verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Mij mag je wakker maken met warme croissantjjes vers fruit goede koffie/cappuccino en een half zacht gekookt eitje.
Het zit die arme jongen ook niet mee ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wees niet bang, ik blijf ver uit de buurt van jouw wormpje
Maar colaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker ontbijtje op cola-basis
[..]
Da's nooit verkeerd
Minus de koffie en ei
ik denk dat dit een van de weinige dingen is waar Peu en ik het over eens zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het zit die arme jongen ook niet mee ook.
er is maar 1 colaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang het geen goedkope Aldi meuk is
en das niet die vieze pepsi die jij met je verhuizing hadquote:
Dat haalt m'n pa altijdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en das niet die vieze pepsi die jij met je verhuizing had
Jullie kennen elkaar?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat dit een van de weinige dingen is waar Peu en ik het over eens zijn
cola en koffiequote:
Hoiquote:
Hoe is het?quote:
Hey Roy, 'sup?quote:
Goed, en met jou?quote:
Mooi zo.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja hier gaat het best lekker eigenlijk
Klote, maar dat komt wel weer goed.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo.
Je was weer bezig iets te promoten op facebook. Wat is dat toch allemaal?
[..]
Klote, maar dat komt wel weer goed.
Dank je, maar ik heb liever iets met alcohol nu.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed Fera * tijnbrein hier een glas roosvice
Ik promoot meerdere dingen, telecom en een nieuw social media netwerk waar ook wat mee te verdienen is.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo.
Je was weer bezig iets te promoten op facebook. Wat is dat toch allemaal?
[..]
Klote, maar dat komt wel weer goed.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 10 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb liever iets met alcohol nu.
* Vinniiee schuift gehele voorraad drank richting Feraquote:Op maandag 10 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen bar meerquote:Op maandag 10 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe verdien jij daar geld mee dan? Ik moet daar nog even een beeld van krijgen denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik promoot meerdere dingen, telecom en een nieuw social media netwerk waar ook wat mee te verdienen is.
Wil je me dood hebben?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee schuift gehele voorraad drank richting Fera
Open een nieuwe. Ik kom er wel werken als serveerster.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe verdien jij daar geld mee dan? Ik moet daar nog even een beeld van krijgen denk ik.
[..]
Wil je me dronken hebben?
Ik stuur je wel even een berichtje op facebookquote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe verdien jij daar geld mee dan? Ik moet daar nog even een beeld van krijgen denk ik.
[..]
Wil je me dood hebben?
[..]
Open een nieuwe. Ik kom er wel werken als serveerster.
* Vinniiee schuift alles weer terug muv 1 fles.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wil je me dood hebben?
[..]
Open een nieuwe. Ik kom er wel werken als serveerster.
Oké.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een berichtje op facebook
Welke laat je staan?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee schuift alles weer terug muv 1 fles.
Delenquote:
Nice.quote:
Nog even en je wordt gothic.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo, je roes een beetje uitgeslapen?quote:
Ben ik al geweest.quote:
Nog een kater gehad?quote:
Jijquote:
Srs?quote:
Het is een best dure stijl om te onderhouden.quote:
Ja. Alleen m'n haar wel altijd blond gehad. Maar zwart omlijnde ogen, wijde broeken met schedels en kettingen, polsbandjes, kanten handschoentjes, heel veel ringen. Een halsband met spikes en alles in het zwart/rood ongeveer. Wil mezelf niet echt gothic noemen, maar ik werd zo wel genoemd, dus tsja ...quote:
Ja die kleding is niet goedkoop. Of je moet het zelf makenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een best dure stijl om te onderhouden.
Was gewoon om 9 uur uit bedquote:Op maandag 10 maart 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, je roes een beetje uitgeslapen?
Nee, gewoon vanmorgen veel gedronken en een paracetamolletje.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik al geweest.
[..]
Nog een kater gehad?
Oke ik doe het niet graagquote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Alleen m'n haar wel altijd blond gehad. Maar zwart omlijnde ogen, wijde broeken met schedels en kettingen, polsbandjes, kanten handschoentjes, heel veel ringen. Een halsband met spikes en alles in het zwart/rood ongeveer. Wil mezelf niet echt gothic noemen, maar ik werd zo wel genoemd, dus tsja ...
Dat kan ik dus niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die kleding is niet goedkoop. Of je moet het zelf maken
Goed bezig. Ik had ook iets teveel op. Beetje de Baileys onderschat. Ik heb echt ongelooflijk veel geluld.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gewoon om 9 uur uit bed
Wel gezien dat ik dingen heb gepost die ik me niet herinner.
[..]
Nee, gewoon vanmorgen veel gedronken en een paracetamolletje.
Volgens mij heb ik er geen pics van. Ik ben nooit zo van de foto's geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik doe het niet graagmaar pics. Ik ben wel nieuwsgierig hoe je er toen uitzag.
Jammer, ik heb een paar keer een hanenkam gehad maar daar zijn ook bijna geen foto's van.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er geen pics van. Ik ben nooit zo van de foto's geweest.
Whehehe. Maar geen last van gehad?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik had ook iets teveel op. Beetje de Baileys onderschat. Ik heb echt ongelooflijk veel geluld.
Ook met een schreeuwerige kleur erin?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, ik heb een paar keer een hanenkam gehad maar daar zijn ook bijna geen foto's van.![]()
Ik ben ook niet van de foto's
Ach in je puberteit mag dat.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Alleen m'n haar wel altijd blond gehad. Maar zwart omlijnde ogen, wijde broeken met schedels en kettingen, polsbandjes, kanten handschoentjes, heel veel ringen. Een halsband met spikes en alles in het zwart/rood ongeveer. Wil mezelf niet echt gothic noemen, maar ik werd zo wel genoemd, dus tsja ...
Beetje een suf gevoel 's ochtends. Maar dat was al snel weer over. Heb wel gerookt vandaag.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Maar geen last van gehad?
Ik heb de hele dag liggen lezen over de Russische staatsinrichting, oblasten, autonome regio's en alles. Daarna een tukje gedaan en gelezen over Light Sabers en Jedi's.
De leef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |