Ok. Fijn voor jequote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
Ok, ik kwam vandaag 'door omstandigheden' (bonbons vergeten) 20 minuten te laat, dus dat was niet zo netjes van me. Ik dacht: 'nu heb ik het verneukt' maar gelukkig vielen de rozen en bonbons in de smaak. Het gedicht dat ik voor haar geschreven heb, heb ik na mijn eerste glaasje fris voorgelezen. 5 minuten later stond ik buiten.
Al met al dus een geslaagde date, al zweette ik als een otter in mijn gehuurde pak.
Jij hebt Buuf gedate?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
Ok, ik kwam vandaag 'door omstandigheden' (bonbons vergeten) 20 minuten te laat, dus dat was niet zo netjes van me. Ik dacht: 'nu heb ik het verneukt' maar gelukkig vielen de rozen en bonbons in de smaak. Het gedicht dat ik voor haar geschreven heb, heb ik na mijn eerste glaasje fris voorgelezen. 5 minuten later stond ik buiten.
Al met al dus een geslaagde date, al zweette ik als een otter in mijn gehuurde pak.
Hij stond met 5 minuten buiten, dus denk het nietquote:
Rook naar sarcasme.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij stond met 5 minuten buiten, dus denk het niet
nou ja, dat is al een stuk langer dan sommige andere fokkersquote:Op zondag 9 maart 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij stond met 5 minuten buiten, dus denk het niet
Zelfs mijn onsuccesvolle dates duren langerquote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou ja, dat is al een stuk langer dan sommige andere fokkers
Daar moest je vast ook meer moeite doen om erop te komenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs mijn onsuccesvolle dates duren langer
heh?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar moest je vast ook meer moeite doen om erop te komen
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar moest je vast ook meer moeite doen om erop te komen
Mweh, saaie troll. Volgende keer iets beter je best doen.quote:
Misschien helpen de bonbons en alles toch niet zo goed als hij denktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, saaie troll. Volgende keer iets beter je best doen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
Ja, dat is dus allemaal een gebbetje, hihaho.quote:
Oeh! Vertel, vertel!quote:Op maandag 10 maart 2014 08:18 schreef rival het volgende:
Goedemorgen.
@ TT, dat kom ik stiekem wel een beetje, maar dat ga ik dit weekend weer goed maken
Was zaterdagnacht naar de nachtvoorstelling geweest van 300... En bij thuiskomst zagen we dat de UFC al de downloaden was dus zijn we dat ook nog gaan kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 09:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oeh, werd je wakker gehouden door iets of iemand?
Mooizoquote:Op maandag 10 maart 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Date was leukEn hij is ook leuk
Wat is UFC?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Was zaterdagnacht naar de nachtvoorstelling geweest van 300... En bij thuiskomst zagen we dat de UFC al de downloaden was dus zijn we dat ook nog gaan kijken
Als ik had gekund, wel. Maar ik moet gewoon weer het hele weekend werkenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik had gekund, wel. Maar ik moet gewoon weer het hele weekend werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |