Lijkt wel een scène uit een film van Jackie Chan, bro, dat ze zo rug-tegen-rug de slechteriken bevechten.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Sylvesterrr <3
Hmmmmmm, zekerheid?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf overigens wel van 9.000ft uit een vliegtuig te springen en van 100m hoogte te abseilen.Vreemd he?
Bij een tandemsprong is er wel iets van zekerheid ja. Ik hoop dit jaar echter m'n A license te kunnen halen zodat ik solo kan springen.quote:
Kleine stapjes nemenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een tandemsprong is er wel iets van zekerheid ja. Ik hoop dit jaar echter m'n A license te kunnen halen zodat ik solo kan springen.Dan heb ik geen zekerheid meer hoor.
Nohooo, ik durf niet in attracties etc.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom jij trouwens naar de bungeejump-meet?
zarGon: ucuz kurtuldun...quote:UPDATE: De bungeejump locatie in Scheveningen is tijdelijk gesloten door het faillisement van de Pier van Scheveningen.
Dit is wel vreemd, ja. Maar wellicht omdat je daarbij weet dat je een redmiddel hebt (parachute of touw) en je aan de rand van een afgrond dit natuurlijk niet hebt. Maar toch als je bedenkt wat er mis kan gaan met het springen uit een vliegtuig...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf overigens wel van 9.000ft uit een vliegtuig te springen en van 100m hoogte te abseilen.Vreemd he?
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nohooo, ik durf niet in attracties etc.
Moesten jullie serieus thuis eten maken?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
Vroeger moest ik voor verzorging eten koken en er een verslag van maken,, inc, foto's:
[ afbeelding ]
ben ik nietquote:
Dat deden wij ook, maar alosf het niet genoeg was moesten wij het ook thuis doenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moesten jullie serieus thuis eten maken?Wij hebben gewoon klassikaal soep en spaghetti of zoiets moeten maken.
Slaap lekker lief xquote:
Wat een hosselaarquote:
Check 'm reactie uitlokken dan...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zou ze er zo uitzien? Ik denk iets dikker
Hebben ze het ook geproefd of lustten ze dat niet?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat deden wij ook, maar alosf het niet genoeg was moesten wij het ook thuis doen!
Ik? een hosselaar? Ik kan amper mijn laptop hosselenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat een hosselaar
[..]
Check 'm reactie uitlokken dan...
Nee, joh.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze het ook geproefd of lustten ze dat niet?
sayonara minato, tsumugi no sato yo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |