SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wist niet dat Crip carnaval vierde.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Het is leuker om geen foto's van elkaar te zien, dan is de meeting veel intenser.
Ja daaaag.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie meeten? Maak foto's van de meet dan kan ik jullie allemaal zien.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Waarom ga je dan zelf nietquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
Ik bijtquote:
Nou... Je stuurde een foto met jezelf en een vriendin van je erop. Ik kan me niet herinneren wat ik precies zei, maar ik zei volgens mij iets van leuk koppie terwijl ik iets zei over het gezicht van je vriendin...quote:
Ouchquote:Op zondag 9 maart 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Je stuurde een foto met jezelf en een vriendin van je erop. Ik kan me niet herinneren wat ik precies zei, maar ik zei volgens mij iets van leuk koppie terwijl ik iets zei over het gezicht van je vriendin...![]()
Wist ik veel dat jij blond bent...Als ik op een foto twee meiden zie waarvan er één blond haar heeft, dan ga ik ervan uit dat de ander de Turkse iis..
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Je stuurde een foto met jezelf en een vriendin van je erop. Ik kan me niet herinneren wat ik precies zei, maar ik zei volgens mij iets van leuk koppie terwijl ik iets zei over het gezicht van je vriendin...![]()
Wist ik veel dat jij blond bent...Als ik op een foto twee meiden zie waarvan er één blond haar heeft, dan ga ik ervan uit dat de ander de Turkse iis..
Wij zijn verlegenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar je wil wel foto's van de boys op de meet zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat was er in het vorige topic ?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Trigger, neem eens een voorbeeld aan het vorige topic.
Op de meet mag je me zien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het over Unlabeled...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de meet mag je me zien.
En sowieso lijk ik heel anders op foto's, echt waar. Vandaar ook dat ik niet zo van foto's houd.
Op de foto's zie je er een stuk schattiger uit dan IRL.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En sowieso lijk ik heel anders op foto's, echt waar. Vandaar ook dat ik niet zo van foto's houd.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]kinderfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever. I love my bitchy look.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de foto's zie je er een stuk schattiger uit dan IRL.
Idem. Ik ga zelfs opzij als men spontaan foto's besluit te maken, zo erg.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, better go natural...quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal later es kijken, of ik iets vind
En dan niet weer aankomen met foto's van een apaçi uit Turkije ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal later es kijken, of ik iets vind
Ik ook. Ik mol hun camera's en telefoons ook mochten ze het toch durven.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idem. Ik ga zelfs opzij als men spontaan foto's besluit te maken, zo erg.
[..]
Ja, better go natural...
een enkeling hier weet hoe ik er echt uit zie hoor, sorry.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan niet weer aankomen met foto's van een apaçi uit Turkije ofzo.
Klopt. Ik heb mijn iPhone uit het water moeten vissen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mol hun camera's en telefoons ook mochten ze het toch durven.
Maybe een keer.quote:
Ik bijt je hoofd eraf en hang het boven mijn bed als een overwinnings- trofeequote:
Ja, dat lees je goed. B)quote:Op zondag 9 maart 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar je wil wel foto's van de boys op de meet zien?
Oké, bro. Ik wilde er alleen op anticiperen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een enkeling hier weet hoe ik er echt uit zie hoor, sorry.
Zo´n waterdichte Sony is dan een aanrader want Borteproofquote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb mijn iPhone uit het water moeten vissen.
Moet ik serieus à la Groenappeltje nu al die topics door gaan nemen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, even serieus, heb in het verleden wel vaker foto's gepost hoor. In het user topic en zelfs hier. Maar dat is al weer een paar jaar geleden.
stuur jou wel persoonlijk pmquote:Op zondag 9 maart 2014 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, bro. Ik wilde er alleen op anticiperen.
Ik zie er nu toch anders uit. Ik verander van gedaante om het jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet ik serieus à la Groenappeltje nu al die topics door gaan nemen?
Deal! Heb niet veel recente foto's op m'n laptop staan. Let me see...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar Unlabeled haar foto. Unlabeled, jouw foto ruilen voor de mijne?
Voor fap-materiaal zekerquote:
Ik moest hier veel te hard om lachen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Deal! Heb niet veel recente foto's op m'n laptop zijn. Let me see...
[..]
Voor fap-materiaal zeker
Elk jaar een bozere blik?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie er nu toch anders uit. Ik verander van gedaante om het jaar.
Als je er comfortabel bij voelt natuurlijk; ik verplicht je uiteraard niets (niet dat je daar naar zou luisteren).quote:
Nee, wil toch geen foto sturen. Jij mag wel een foto van jou sturen though.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Deal! Heb niet veel recente foto's op m'n laptop zijn. Let me see...
komt goedquote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je er comfortabel bij voelt natuurlijk; ik verplicht je uiteraard niets (niet dat je daar naar zou luisteren).
Waarom wel?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
106.000 volgers hebben op Facebook en een Nederlandse-Turkse zijn en... niemand hier heeft het hier regelmatig over haar.
Hmmm![]()
https://www.facebook.com/denizakkoyunnl/about
Sowieso opgevoed op de straat, tuig!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Maybe een keer.
[..]
Ik bijt je hoofd eraf en hang het boven mijn bed als een overwinnings- trofee
[..]
Ja, dat lees je goed. B)
sowieso crip fr life lulz #gangsignquote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso opgevoed op de straat, tuig!
Nee hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Socrates zou het zo gewild hebben?
Geen idee abi
quote:
Echt niet, ik heb hoogtevrees.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Sylvesterrr <3
Echt, nee joquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Waar is de Chanel tas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Zou ze er zo uitzien? Ik denk iets dikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Balen, zoveel dromen gaan nu kapotquote:
Jij kan wel regelenquote:
Ik durf overigens wel van 9.000ft uit een vliegtuig te springen en van 100m hoogte te abseilen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Balen, zoveel dromen gaan nu kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |