Waarom wel?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
106.000 volgers hebben op Facebook en een Nederlandse-Turkse zijn en... niemand hier heeft het hier regelmatig over haar.
Hmmm![]()
https://www.facebook.com/denizakkoyunnl/about
Sowieso opgevoed op de straat, tuig!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Maybe een keer.
[..]
Ik bijt je hoofd eraf en hang het boven mijn bed als een overwinnings- trofee
[..]
Ja, dat lees je goed. B)
sowieso crip fr life lulz #gangsignquote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sowieso opgevoed op de straat, tuig!
Nee hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Socrates zou het zo gewild hebben?
Geen idee abi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet, ik heb hoogtevrees.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Sylvesterrr <3
Echt, nee joquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Waar is de Chanel tas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Zou ze er zo uitzien? Ik denk iets dikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Balen, zoveel dromen gaan nu kapotquote:
Jij kan wel regelenquote:
Ik durf overigens wel van 9.000ft uit een vliegtuig te springen en van 100m hoogte te abseilen.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Balen, zoveel dromen gaan nu kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |