Vroeger was alles beter..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:07 schreef Arcadia het volgende:
Oké omdat iedereen het dan maar doet.
[ afbeelding ]
Aawhquote:Op zondag 9 maart 2014 22:07 schreef Arcadia het volgende:
Oké omdat iedereen het dan maar doet.
[ afbeelding ]
Jij ook. Je bent ook makkelijk te herkennen. Die huge eyes van je.quote:
quote:
Check deze steken. Wat een heksen zijn julliequote:Op zondag 9 maart 2014 22:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
AawhWat waren jullie allemaal lief!
Wou alleen maar laten weten dat ik je aan het stalken was..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Check deze steken. Wat een heksen zijn jullie
Was?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou alleen maar laten weten dat ik je aan het stalken was..
Wederzijdsquote:Op zondag 9 maart 2014 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou alleen maar laten weten dat ik je aan het stalken was..
Ama... Baby's zijn altijd leuker.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Check deze steken. Wat een heksen zijn jullie
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wederzijds.
Al waren er geen echt duidelijke foto's bij jou.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik en mijn neef, zoon van broer van mijn vader...Achterneef dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lijken echt totaal niet op elkaar.
[ Bericht 7% gewijzigd door sylvesterrr op 09-03-2014 22:37:00 ]
Nee, ik weet hoe hij eruit ziet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik je al zijn foto's mailen?
Waarom kijk je zo boos?
Nee, amca çocugu.quote:
Rechts.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe hij eruit ziet.
@TM
Welke ben jij? Linkse?
Ik en mijn neef, zoon van broer van mijn vader...Lieff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lijken echt totaal niet op elkaar.
Ik en mijn neef, zoon van broer van mijn vader...Haha schattig Ma sha Allah, dat laugh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lijken echt totaal niet op elkaar.
[ Bericht 8% gewijzigd door Crip op 09-03-2014 22:32:09 ]
Nee, kuzen is neef/nicht..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huh? *denkt na*
Amca çocuğu is toch kuzen? Kuzen is achterneef voor zover ik weet.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huh? *denkt na*
Amca çocuğu is toch kuzen? Kuzen is achterneef voor zover ik weet.
Serieus?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, kuzen is neef/nicht..
Yeğenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe noem je het kind van je broer/zus dan?
Yigen..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe noem je het kind van je broer/zus dan?
Ja! Grappig.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
@ISMFOF
Kijk hier was ik ook erg licht.
Kuzen noem je de kinderen van je ooms en tantes. Yeğen gebruik je voor de kinderen van je broer of zus.quote:
Hhhhhhh zo schattig die blikquote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
@ISMFOF
Kijk hier was ik ook erg licht.
Aanvulling: achterneven en -nichten kan je ook kuzen noemen, dat doe ik iig wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kuzen noem je de kinderen van je ooms en tantes. Yeğen gebruik je voor de kinderen van je broer of zus.
Ja, dat weet ik. Het ging me meer om de Nederlandse benaming.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kuzen noem je de kinderen van je ooms en tantes. Yeğen gebruik je voor de kinderen van je broer of zus.
Hoe doe jij het in het Nederlands dan? De kinderen van je ooms en tantes, noemde jij ze altijd achterneef/nicht?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het ging me meer om de Nederlandse benaming.
Yeğen is neefje/nichtje, en kuzen achterneef/achternicht. Althans, zo staat dat in mijn hersenen geprogrammeerd.
Kuzen is JOUW (achter)neef/nicht. Yeğen is de kinderen van je broers of zussen. Dus mensen die jou dayı/amca noemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het ging me meer om de Nederlandse benaming.
Yeğen is neefje/nichtje, en kuzen achterneef/achternicht. Althans, zo staat dat in mijn hersenen geprogrammeerd.
Bomberman blastquote:
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kuzen is JOUW (achter)neef/nicht. Yeğen is de kinderen van je broers of zussen. Dus mensen die jou dayı/amca noemen.
Exact.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe doe jij het in het Nederlands dan? De kinderen van je ooms en tantes, noemde jij ze altijd achterneef/nicht?
Hebben niets met elkaar te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Kuzen = cousin = achterneef/achternicht
Yeğen = nephew/niece = neef/nicht
Dat is hoe ik het heb geleerd.
quote:
Of enişte/yenge..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Net als dayı/amca en teyze/hala..
Ik heb geen Iphonequote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier is een leuke grap, vraag siri 'who let the dogs out'
Ja, dat verschil mis ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het Nederlands heeft niet eens een equivalent van 'kardeş'. Wat dat betreft is het armoedig, zelfs vergeleken met het Engels.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom heeft het Nederlands geen ander woord voor de zoon/dochter van je oom/tante?
Weer wat geleerd op deze warme zondagavond. Thanks!
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier is een leuke grap, vraag siri 'who let the dogs out'
Bij elti, görümce, blabla ben je mij ook verloren, hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
görümce is toch de zus van mijn man? En elti de vrouw van de broer van mijn man? Die hou ik nooit uit elkaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij elti, görümce, blabla ben je mij ook verloren, hoor.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Unusual voor een Turk.Zijn je beide ouders Turks?
Mag ik vertellen wat mijn eerste reactie van me was toen ik voor het eerst een foto van je zag?quote:
Donkey Kong was echt mijnnnnnnnnnnnnnnn thinggggggg.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bomberman blast![]()
Tetris![]()
Space invaders![]()
Bart Simpson![]()
Paperboy![]()
Pokemon![]()
Blues Brothers![]()
Donkey Kong![]()
Dankjewel
Als ik niet wist dat ze Turks was, zou mijn eerste reactie niet zijn 'o, die zou wel eens een Turk kunnen zijn'. Op die fiets.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo unusual is het toch ook weer niet?
Voor de schattigheid van baby's. Ik bedoel er niks mee.quote:
I don't know man. Ik voel me niet Turks, maar ook niet Nederlands. Maar dat hebben we allemaal geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Awh. Geen wonder dat je zo snel assimileert hier.![]()
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Unusual voor een Turk.Zijn je beide ouders Turks?
Ben nu iets donkerder uiteraard...quote:
Je reactie kwam bij mij over als 'nooit zo'n Turk gezien, misschien is een van haar ouders niet Turks'quote:Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat ze Turks was, zou mijn eerste reactie niet zijn 'o, die zou wel eens een Turk kunnen zijn'. Op die fiets.
Vertel...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag ik vertellen wat mijn eerste reactie van me was toen ik voor het eerst een foto van je zag?
Ik voel me op en top Turks. Maar niet thuis in beide landen. Geen idee hoe jij het hebt.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I don't know man. Ik voel me niet Turks, maar ook niet Nederlands. Maar dat hebben we allemaal geloof ik.
Een van die laatste werelden kon ik niet verder.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Donkey Kong was echt mijnnnnnnnnnnnnnnn thinggggggg.
Atypisch dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je reactie kwam bij mij over als 'nooit zo'n Turk gezien, misschien is een van haar ouders niet Turks'
Aangezien je wel wist dat ze Turks was en zij daar nog een kind is, vandaar.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat ze Turks was, zou mijn eerste reactie niet zijn 'o, die zou wel eens een Turk kunnen zijn'. Op die fiets.
[..]
Voor de schattigheid van baby's. Ik bedoel er niks mee.
Valla...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Haha ik ga stuk. TM iyi ki bir reactie yazdi.
Ik denk dat je gelijk hebt, maar een neef (ook blond) van mij voelde zich 100% Nederlands en kon nauwelijks Turks, maar naarmate hij ouder werd werd hij nationalistischer en heeft nu een enorme tattoo van Ataturk's handtekening op zijn arm. Bir bloed he...quote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voel me op en top Turks. Maar niet thuis in beide landen. Geen idee hoe jij het hebt.
Bedoelde meer dat ik denk dat je minder vaak achterlijke reacties krijgt puur op basis van je uiterlijk, wat je misschien iets meer doet thuisvoelen hier..
Ik was meer van Mario. Maar volgens mij heb ik die dikke Game Boy nooit gehad. Kwam daarna de Color?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een van die laatste werelden kon ik niet verder.
Nooit uitgespeeld. Toch wel een van de betere spellen op de Gameboy destijds. Altijd dat geluidje wanneer je donkey kong bereikte bij een boss stage..
Tuh, tudidoo, tudidoo.
Hmm krijg de tijd niet goed, bij 7:07 hoor je dat dus.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wist niet dat Crip carnaval vierde.
Hier in mijn omgeving heb ik er ook een paar. Eentje is heel blond maar ziet er alsnog niet Nederlands uit (meer Balkan/Oost-Europa) en de andere zouden zo voor Nederlanders kunnen doorgaan. Ik merk dat ze veel minder stomme reacties van Nederlanders krijgen en in het algemeen veel makkelijker geaccepteerd zijn. Het is dat ze toevallig allemaal uber nationalisten zijn, anders hadden ze zo in het Nederlands zijn kunnen opgaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar een neef (ook blond) van mij voelde zich 100% Nederlands en kon nauwelijks Turks, maar naarmate hij ouder werd werd hij nationalistischer en heeft nu een enorme Ataturk handtekening op zijn arm. Bir bloed he...
wiens pic is dat?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, in een oud topic deze nog gevonden...
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ja, je had eerst de Gameboy (oud, dik grijs ding), daarna kwam de slim versie, de pocket. Daarna kwam de color. En toen had je daarna de Gameboy Advance, daarna kwam de Gameboy Advance SP uit met achtergrondverlichting. Toen was er de Nintendo DS, de slim versie was de Nintendo DS lite. Daarna kwam een iets verbeterde versie uit met ingebouwde eshop versie, die de Nintendo DSi heet. Daarna was daarvan een grotere versie uitgekomen met als doelgroep de iets ouderen, de Nintendo DSi XL. Toen kwam de Nintendo 3DS en daarna verscheen de Nintendo 3DS XL.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik was meer van Mario. Maar volgens mij heb ik die dikke Game Boy nooit gehad. Kwam daarna de Color?
Redbull op dit uurquote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Crip het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, astaghfirullah er spoot gewoon redbull uit mijn neus Arcadia.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()