quote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, niet quoten...HAHA TE LAATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op zondag 9 maart 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whatever floats your boat, Kece Kurdan.
Jonge Arcadia zag er anders best normaal uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:54 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil zelfs geen kinderfoto plaatsen hier, want ik weet wat voor ratten er op dit forum zitten
Betekent Koerdisch meisje in het Koerdisch.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
Nederlands of ik TR je, hoe lief je ook bent
Waar heb jij die foto's gezienquote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jonge Arcadia zag er anders best normaal uit.
Op je facebook.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waar heb jij die foto's gezien![]()
Allemaal creeps hier
Maar goed dat ze dat niet in Konya hebben gedaan. Dat hadden ze namelijk niet kunnen navertellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De man zei tegen zijn vrouw "Oh, maar zij mogen wel hand in hand lopen?!". Dus ik meteen "ja, is dat een probleem dan?"
Zijn gezicht.
Blijkbaar had hij zijn vrouw midden op straat een dikke tongzoen geven, en onze Adanalılar waren daar niet blij mee.
Later kwam hij nog naar onze tafel om een praatje te maken. Hij woonde sinds 3 maanden in Adana. Darısı başıma.
Als jij op mijn blog/pagina reageert zie ik je foto gewoon hoor. Ik weet niet of je dat weet. hhhhhquote:
Juwana weet ik wel. betekent mooi.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Betekent Koerdisch meisje in het Koerdisch.![]()
![]()
![]()
Ik was bang om afgewezen te wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij voegde mij toch ook niet toe.
So hurt x2
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, niet quoten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten can.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juwana weet ik wel. betekent mooi.
Liedje luister ik morgen, ga nu bijna slapen.
En dan ga jij erop klikken om te kijken hoe ik eruit zie?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij op mijn blog/pagina reageert zie ik je foto gewoon hoor. Ik weet niet of je dat weet. hhhhh
Ja, ik dus ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik was bang om afgewezen te worden, ik had jou wel geaccepteerd.
Ja natuurlijk doe ik dat wat denk jijquote:Op zondag 9 maart 2014 22:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan ga jij erop klikken om te kijken hoe ik eruit zie?
Fitna!
Die Arcadia heeft gewoon al mijn foto's bekeken. Hoe weet ie anders dat hoe ik eruitzag met geverfd haar?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij voegde mij toch ook niet toe.
So hurt x2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto is mn afro klein.![]()
Dankjewel habiba.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trusten can.![]()
(CAN IS INTERNATIONAAL IN HET MIDDENOOSTEN JA)
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Die oogjes, niets veranderd. Lieffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto is mn afro klein.
jan, can, jaan, canim.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjewel habiba.
Weet njet wat can is tho.
Hij zou gewoon misklikken omdat hij zich niet kan voorstellen waarom een mooie dame hem toevoegt.quote:
Nee, is te laat nu.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, nu moet je je Face weer activeren.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
jan, can, jaan, canim.
U y don't know?
tozz ga maar slapen dan, klinkerbotsinjaanquote:Op zondag 9 maart 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja nu weet ik wel maar maja maja onwetendheid xoxoxox
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto is mn afro klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WACHTquote:Op zondag 9 maart 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
tozz ga maar slapen dan, klinkerbotsinjaan
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
Kleine Crip.
Echt een duivellook... alsof ik alles op mijn pad ging opeten.AwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto is mn afro klein.![]()
Ik had je foto in dat fototopic gezien. Mooie meid ben je.![]()
Hhhhhh, ik ben heel eerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Check deze dame gewoon toegeven andermans foto's te beglurenCrip de creep.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
Kleine Crip.
Echt een duivellook... alsof ik alles op mijn pad ging opeten.Ik wil in je wangetjes bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |