Hij zou gewoon misklikken omdat hij zich niet kan voorstellen waarom een mooie dame hem toevoegt.quote:
Nee, is te laat nu.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, nu moet je je Face weer activeren.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
jan, can, jaan, canim.
U y don't know?
tozz ga maar slapen dan, klinkerbotsinjaanquote:Op zondag 9 maart 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja nu weet ik wel maar maja maja onwetendheid xoxoxox
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto is mn afro klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WACHTquote:Op zondag 9 maart 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
tozz ga maar slapen dan, klinkerbotsinjaan
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
Kleine Crip.
Echt een duivellook... alsof ik alles op mijn pad ging opeten.AwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze foto is mn afro klein.![]()
Ik had je foto in dat fototopic gezien. Mooie meid ben je.![]()
Hhhhhh, ik ben heel eerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Check deze dame gewoon toegeven andermans foto's te beglurenCrip de creep.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
Kleine Crip.
Echt een duivellook... alsof ik alles op mijn pad ging opeten.Ik wil in je wangetjes bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger was alles beter..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:07 schreef Arcadia het volgende:
Oké omdat iedereen het dan maar doet.
[ afbeelding ]
Aawhquote:Op zondag 9 maart 2014 22:07 schreef Arcadia het volgende:
Oké omdat iedereen het dan maar doet.
[ afbeelding ]
Jij ook. Je bent ook makkelijk te herkennen. Die huge eyes van je.quote:
quote:
Check deze steken. Wat een heksen zijn julliequote:Op zondag 9 maart 2014 22:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
AawhWat waren jullie allemaal lief!
Wou alleen maar laten weten dat ik je aan het stalken was..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Check deze steken. Wat een heksen zijn jullie
Was?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou alleen maar laten weten dat ik je aan het stalken was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |