Lijkt wel een scène uit een film van Jackie Chan, bro, dat ze zo rug-tegen-rug de slechteriken bevechten.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Sylvesterrr <3
Hmmmmmm, zekerheid?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf overigens wel van 9.000ft uit een vliegtuig te springen en van 100m hoogte te abseilen.Vreemd he?
Bij een tandemsprong is er wel iets van zekerheid ja. Ik hoop dit jaar echter m'n A license te kunnen halen zodat ik solo kan springen.quote:
Kleine stapjes nemenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij een tandemsprong is er wel iets van zekerheid ja. Ik hoop dit jaar echter m'n A license te kunnen halen zodat ik solo kan springen.Dan heb ik geen zekerheid meer hoor.
Nohooo, ik durf niet in attracties etc.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom jij trouwens naar de bungeejump-meet?
zarGon: ucuz kurtuldun...quote:UPDATE: De bungeejump locatie in Scheveningen is tijdelijk gesloten door het faillisement van de Pier van Scheveningen.
Dit is wel vreemd, ja. Maar wellicht omdat je daarbij weet dat je een redmiddel hebt (parachute of touw) en je aan de rand van een afgrond dit natuurlijk niet hebt. Maar toch als je bedenkt wat er mis kan gaan met het springen uit een vliegtuig...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik durf overigens wel van 9.000ft uit een vliegtuig te springen en van 100m hoogte te abseilen.Vreemd he?
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nohooo, ik durf niet in attracties etc.
Moesten jullie serieus thuis eten maken?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
Vroeger moest ik voor verzorging eten koken en er een verslag van maken,, inc, foto's:
[ afbeelding ]
ben ik nietquote:
Dat deden wij ook, maar alosf het niet genoeg was moesten wij het ook thuis doenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moesten jullie serieus thuis eten maken?Wij hebben gewoon klassikaal soep en spaghetti of zoiets moeten maken.
Slaap lekker lief xquote:
Wat een hosselaarquote:
Check 'm reactie uitlokken dan...quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zou ze er zo uitzien? Ik denk iets dikker
Hebben ze het ook geproefd of lustten ze dat niet?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat deden wij ook, maar alosf het niet genoeg was moesten wij het ook thuis doen!
Ik? een hosselaar? Ik kan amper mijn laptop hosselenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat een hosselaar
[..]
Check 'm reactie uitlokken dan...
Nee, joh.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze het ook geproefd of lustten ze dat niet?
sayonara minato, tsumugi no sato yo!quote:
Don to icchou utao funade no utaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 10 maart 2014 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sayonara minato, tsumugi no sato yo!
Ken je deze?quote:
Ofcourse! Ook al speelde ik nooit veel Zelda vond ik de themesong altijd magical.quote:
Volgens mij wel. Laatste Smash Bros. die ik heb gespeeld was wel op de N64. Weet niet of dat dezelfde theme was.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Njanja, ik ga maar eens sla
[..]
Ken je deze?
Oja, uiteraard. San Andreas destijds natuurlijk kapot gespeeld.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
Maar een van mijn meest favo game themesongs blijft toch echt:
ZO VEEL HERINNERINGEN ALS IK DIT LUISTER <3
Je moet Ocarina of Time, Twilight Princess en The Wind Waker echt eens proberen, als je dat nog niet hebt gedaan en daartoe nog steeds de mogelijkheid hebt.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ofcourse! Ook al speelde ik nooit veel Zelda vond ik de themesong altijd magical.
San Andreas is echt mijn overall favo game. Ik speelde dit toen ik echt jong was 9/10 ofzo samen met mijn broer. Was echt ons ding.. zo'n leuke tijden. Ik heb dit spel echt meer dan 10x letterlijk uitgespeeld ook door die leuke herinneringen die ik heb van vroeger.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oja, uiteraard. San Andreas destijds natuurlijk kapot gespeeld.Maar de soundtrack en sfeer (mede mogelijk gemaakt door de geweldige soundtrack) van Vice City trokken mij iets meer.
En nu jouw picquote:Op maandag 10 maart 2014 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Miss Europa 1952 was Turks
Hosselkingquote:
Harry Potter (ik weet niet meer welke) en Vice City waren mijn eerste PS2-spellen die ik samen met de PS2 had gekregen voor Sinterklaas, dus wellicht dat ik vanwege die herinnering Vice City ook meer mag. Ik weet nog dat het echt een winterse dag was, buiten sneeuwde het en ik werd totaal verrast met een PS2.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
San Andreas is echt mijn overall favo game. Ik speelde dit toen ik echt jong was 9/10 ofzo samen met mijn broer. Was echt ons ding.. zo'n leuke tijden. Ik heb dit spel echt meer dan 10x letterlijk uitgespeeld ook door die leuke herinneringen die ik heb van vroeger.![]()
Oja en wat ik toen ik nog jonger helemaal geweldig vond op de PS1
Iyi geceler!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Good night
people hate and fear what they don't understand. Pathetic
Slaaplekker!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Good night
people hate and fear what they don't understand. Pathetic
quote:
Jow, jullie ook schatjes :3quote:Op maandag 10 maart 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Harry Potter (ik weet niet meer welke) en Vice City waren mijn eerste PS2-spellen die ik samen met de PS2 had gekregen voor Sinterklaas, dus wellicht dat ik vanwege die herinnering Vice City ook meer mag. Ik weet nog dat het echt een winterse dag was, buiten sneeuwde het en ik werd totaal verrast met een PS2.
Ik heb de Harry Potter-spellen trouwens tot de Vuurbeker gespeeld. Daarna was het geen open wereld meer, je kon niet meer vrij rondlopen op Zweinstein, maar het werden meer lineaire actiespellen. Dat vond ik niks.
[..]
Iyi geceler!
Ah ik kan me wel herinneren van te voren een andere GTA gespeeld te hebben toen ik jong was.. ik dacht op de PS1. En het was echt nog met lelijke graphics etc.. en je had die grappige pose als je doodging. Volgensmij GTA 1 of 2 not sure. Haha leuk he.. ik herinner me ook nog mijn eerste console etcquote:Op maandag 10 maart 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Harry Potter (ik weet niet meer welke) en Vice City waren mijn eerste PS2-spellen die ik samen met de PS2 had gekregen voor Sinterklaas, dus wellicht dat ik vanwege die herinnering Vice City ook meer mag. Ik weet nog dat het echt een winterse dag was, buiten sneeuwde het en ik werd totaal verrast met een PS2.
Ik heb de Harry Potter-spellen trouwens tot de Vuurbeker gespeeld. Daarna was het geen open wereld meer, je kon niet meer vrij rondlopen op Zweinstein, maar het werden meer lineaire actiespellen. Dat vond ik niks.
[..]
Iyi geceler!
Keriman Halis Ece, de eerste Miss Universe (1932) van Turkije...quote:Op maandag 10 maart 2014 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Miss Europa 1952 was Turks
Lief gezicht, dat zie je niet veel meer bij dergelijke verkiezingen... wat was haar afkomst precies?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Keriman Halis Ece, de eerste Miss Universe (1932) van Turkije...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is pas in 2012 nog overleden.
Ze is mooi Ma sha Allah!quote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zij was toch gekozen omdat ze moslim was ofzoquote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |