Veel mensen gaan wel eens naar Duitsland, en dan is het wel zo fijn als je met gemak bergpassen kan berijden. En dan betaal je een vermogen voor je auto terwijl er maar zo'n grote motor in zit. Vind ik belachelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Anderzijds.... op de A2 mag je op veel stukken maar 100 rijdenen zo zijn er nog genoeg "snel"wegen in NL waar de max 100km/u is....
Dus je kan wel leuk een bak hebben met 180pk die met gemak de 200 km/u haalt... maar dat zal je (in Nederland iig) er toch never nooit mee rijden. Dus what's the point??
Weer iemand met een aanname, ik heb nooit gezegd neem 180pk. Zeg alleen dat 53 wel erg weinig is..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Anderzijds.... op de A2 mag je op veel stukken maar 100 rijdenen zo zijn er nog genoeg "snel"wegen in NL waar de max 100km/u is....
Dus je kan wel leuk een bak hebben met 180pk die met gemak de 200 km/u haalt... maar dat zal je (in Nederland iig) er toch never nooit mee rijden. Dus what's the point??
Dat valt ook wel mee. Met flink trappen en continue boven de 150 rijden deed ik nog steeds 1:15 a 1:16. Ja, constant 90 a 100 met de vrachtwagens mee rijden was 1:19 a 1:20.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:56 schreef exelletor het volgende:
Je kan prima met een 1.1 meekomen, maar je zal hem veel vaker boven de 3000 toeren moeten jagen wat hem weer niet zo zuinig rijdt. Zou hem nooit als snelwegauto nemen, maar als stadsgebakje is die prima.
En vervolgens verklaar je mij voor gek als ik zeg dat zo'n hok per pk minder kg's hoeft mee te sjouwen dan een doorsnee 14% hok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weer iemand met een aanname, ik heb nooit gezegd neem 180pk. Zeg alleen dat 53 wel erg weinig is..
Ik heb 70pk ofzo en merk alleen bij het optrekken / invoegen bij de snelweg dat ik mijn ruimte nodig heb. Maar goed, wat wil je met een auto uit '99.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom mensen hier er vanuit gaan dat een auto voor mij minimaal 200/300 pk moet hebben, dat heb ik nooit gezegd. Ik persoonlijk zou nooit onder de 90 willen (heb zelf 154) maar 53 is gewoon echt belachelijk weinig.
Het was maar een voorbeeld JOH, geen aannamequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weer iemand met een aanname, ik heb nooit gezegd neem 180pk. Zeg alleen dat 53 wel erg weinig is..
Dat maakt die bluemotions wel ideale lesauto's jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:49 schreef BazZz2 het volgende:
(bij deze auto gaat ie ook weer meteen automatisch aan zodra ik de koppeling weer intrapte)
klopt had ik nml ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat maakt die bluemotions wel ideale lesauto's ja
Ja mensen doen rare dingen als ze lesauto's zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toeteren naar een lesauto, godverdomme![]()
ongelooflijk sneu dat soort mensen
Wat fijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:49 schreef BazZz2 het volgende:
vanmiddag eerste rijles bij nieuwe rijschool gehad, wat een verschil! echt stuk-ken beter. m'n instructeur is een praatgraag en hij houd ook wel van een grapje. bij een spoorwegovergang moesten we wachten. toen we weer mochten was ik iets te snel en de motor sloeg af (bij deze auto gaat ie ook weer meteen automatisch aan zodra ik de koppeling weer intrapte) en er was wat getoeter achter me (zeikers!). hij zegt: "normaal zou ik ze neerschieten, maar er staat nu ook politie". we hebben erg gelachen. Rijden ging goed, ik keek goed, stopte netjes, alleen nog even wennen aan het kleinere autootje met een iets sneller reagerende koppeling, maar een iets minder snel reagerend gaspedaal (van Audi A3 met dikke dieselmotor naar volkswagen golf 1.2). ik kan me nu tenminste weer verheugen op de volgende les.
Dat had ik ook in mijn Golfjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat maakt die bluemotions wel ideale lesauto's ja
Gewoon gaan. Nu op tijd naar bed gaan en dan morgen goed douchen, bak thee/bouillon pakken en ff die rijles doen en verder geen neuk uitvoeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben iemand die normaliter echt nooit ziek is. Niet weinig, gewoon nooit. Doet mijn lichaam niet aan.
Maar nu dus wel; beginnende koorts en vreselijk irritante keelpijn. En morgenochtend heb ik rijles
Is het heel stom als ik nu zeg dat ik het toch niet wil afzeggen? Of ga ik brokken maken met mijn koortsige kop?
Wat Amoeba zegt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben iemand die normaliter echt nooit ziek is. Niet weinig, gewoon nooit. Doet mijn lichaam niet aan.
Maar nu dus wel; beginnende koorts en vreselijk irritante keelpijn. En morgenochtend heb ik rijles
Is het heel stom als ik nu zeg dat ik het toch niet wil afzeggen? Of ga ik brokken maken met mijn koortsige kop?
Dat kan maar een bepaalde tijd. Modje vragen of wachten tot het nieuwe topic...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik de OP niet kan veranderen? Iemand vroeg of ik 'm bij geslaagden wilde zetten, maar kan 'm niet veranderen..
Ik dacht dat je 't altijd kon veranderenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan maar een bepaalde tijd. Modje vragen of wachten tot het nieuwe topic...
Zonder abo 48 uur, met abo tot max 240 uur (pimp)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't altijd kon veranderen
Er moet eigenlijk weer een wikipagina komen voor rijlestopic zodat je jezelf erbij kan zettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't altijd kon veranderen
Ik wil nog wel eens meer afstand houden en dergelijke, zeker bij verkeerslichten op een heuveltje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:01 schreef alors het volgende:
Of mensen die denken dat ze supervoorzichtig moeten zijn omdat je vast rare capriolen gaat uithalen
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zat wel tijdje terug achter een lesauto, ik reed naar huis van werk....en de lesauto bleef maar precies mijn route rijden, en dat waren allemaal straten waar ik er steeds niet (veilig) langs kon.
Lesautootje reed ook echt de hele tijd 30 waar 50 gewoon mag en kán, en ging vervolgens echt willekeurig een paar keer op de rem staan terwijl er geen stoplichten, voetgangers/fietsers of andere logische dingen waren waarvoor je zou kunnen remmen. Ik moet toegeven dat ik wel een paar krachttermen heb gebruikt terwijl ik daar noodgedwongen achter reed
Constant zeiken op een persoon is ook niet goed. Soms moet je pas evalueren op het moment dat 't ook kan en niet meteen gaan zeiken, anders komt er een domino aan foutjes.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja wel raar dat die instructeur/strice er niets van zegt
Nee klopt, maar ik had liever dat de instructeur het gelijk tegen mij zei als ik iets fout deed, omdat ik de ''situatie'' dan nog vers in het geheugen had zittenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Constant zeiken op een persoon is ook niet goed. Soms moet je pas evalueren op het moment dat 't ook kan en niet meteen gaan zeiken, anders komt er een domino aan foutjes.
Je zegt het goed, JIJ had het liever.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik had liever dat de instructeur het gelijk tegen mij zei als ik iets fout deed, omdat ik de ''situatie'' dan nog vers in het geheugen had zitten
Hehquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zegt het goed, JIJ had het liever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |