Die post had ik toevallig gister nog gelezenquote:
Is dat ANWB boek een goed boek? Of zijn die van vekabeat beter?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets. ANWB boek doorgelezen voor de regels, en toen oefenexamens online gaan doen. Er zat ook een CDrom bij dat ANWB-boek, maar die zou ik persoonlijk niemand aanraden.
Ik vond zelf die van Verjo wel goed. Die van Vekabest had niet echt een goede structuur, maar bevatte hier en daar wel wat dingen die ik nog niet wist.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dat ANWB boek een goed boek? Of zijn die van vekabeat beter?
Ik heb die van Vekabest omdat ik die van iemand kon lenen. 39 van de 40 vragen goed met een verouderd boek (begin 2012)quote:Op woensdag 9 april 2014 11:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dat ANWB boek een goed boek? Of zijn die van vekabeat beter?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb vandaag een spoedaanvraag gedaan en ze zei dat mijn rijbewijs vrijdag na 11.00uur klaar zou liggen. Zou het kunnen zijn dat het morgen al klaar ligt?
Ik zou langs gaan. Bellen zeggen ze waarschijnlijk dat ze hem niet hebben omdat ze geen zin hebben om te zoeken. Maar als je voor hun neus staat moeten ze wel kijken of hij er al ligt.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:22 schreef Nystiq het volgende:
Zal ik bellen om te vragen? Of is het beter om langs te gaan.
Is goed thnx. Ik ga nu ff slapen, had nachtdienst.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou langs gaan. Bellen zeggen ze waarschijnlijk dat ze hem niet hebben omdat ze geen zin hebben om te zoeken. Maar als je voor hun neus staat moeten ze wel kijken of hij er al ligt.
Netjes netjes!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
Jaaaaa m'n vriendinnetje heeft zojuist ook dr theorie in 1X gehaald. Netjes, ik ben trots
28e April....quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Haal jij 'm ook maar es!
Wanneer is je volgende poging?
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik hang een model auto aan mijn vlaggenstok.
Dat heeft mijn moeder gedaan toen ik mijn rijbewijs had gehaaldquote:Op donderdag 10 april 2014 20:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik hang een model auto aan mijn vlaggenstok.
praktijkexamen? hoeveelste keer was dit dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef alors het volgende:
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
tweede keerquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
praktijkexamen? hoeveelste keer was dit dan?
shit man, balen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef alors het volgende:
Weer niet gehaald, rit ging nagenoeg perfect, maar ik 'keek niet bewust genoeg' volgens de examinator, ik ben echt met stomheid geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |