Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
1 Adult Education 2 I Can't Go for That (No Can Do) 3 Sara Smile 4 Rich Girl 5 Out of Touch
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
U dacht even teveel aan Bram Tchaikovsky denk ik , heer Butler
[ Bericht 0% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 14-03-2014 15:42:44 ]
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Dat gaat hem niet worden. Te lang geleden om bewust de hitjes te hebben meegemaakt en geen artiesten waar ik me later in verdiept heb. Van de genoemde titels kan ik alleen bij Maneater direct bedenken hoe het nummer klinkt.
2 Try 3 Powerless (Say What You Want) 4 Say It Right 5 All Good Things (Come To An End)