SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
Me too man. Dat zou echt kkvet zijn, eerlijk. Allemaal roided up monsters vechtend voor ons vermaak.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pcies, daar ben ik serieus voor
Daarom eet ik ook zalm naast paardenbiefstuk. Wil groot worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef fathank het volgende:
Badr Hari is ook natty. Gewoon veel zalm gegeten.
Ben dan ook wel een beetje jelly op m'n maatje.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:
buiten alles om
ik vind dat klokov 1 van de mooiste fysieken heeft srs
pcies, gewoon weer terug naar de tijd van het colosseum en freak fightsquote:Op zondag 9 maart 2014 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Me too man. Dat zou echt kkvet zijn, eerlijk. Allemaal roided up monsters vechtend voor ons vermaak.
Snel, bel de krant!quote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eerste keer dat ik meemaak dat een liedje op Spotify staat maar niet op YouTube.
u wot
zijn fysiek toen hij net een tijdje aan het gearen was is wel natty haalbaar imoquote:
ja voornamelijk door xtc groot geworden volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2014 18:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zijn fysiek toen hij net een tijdje aan het gearen was is wel natty haalbaar imo
aan t einde sloeg hij beetje door volgens mij.. toen blies hij ook op lmao
klokovs fysiek is ook wel natty haalbaar imo(misschien niet zijn prime), met wat hoger bf denk ik en goede botstructuur.. denk ik
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja voornamelijk door xtc groot geworden volgens mij
Asians worden sowieso nooit echt groot.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:01 schreef seto het volgende:
maken jullie nu een grapje? van xtc word je toch neit groter??
ghb wel, srsquote:Op zondag 9 maart 2014 19:01 schreef seto het volgende:
maken jullie nu een grapje? van xtc word je toch neit groter??
vind het wel lachen, eerst zegt je moeder dat je moet afvallen, vervolgens komt ze allemaal eten brengenquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Asians worden sowieso nooit echt groot.
Haha, ja, bij ons in de cultuur word je echt volgepropt met eten lol. Eten is mega belangrijk. Weissman kan bevestigen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vind het wel lachen, eerst zegt je moeder dat je moet afvallen, vervolgens komt ze allemaal eten brengen
True, true.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ja, bij ons in de cultuur word je echt volgepropt met eten lol. Eten is mega belangrijk. Weissman kan bevestigen.
https://www.youtube.com/user/SquattinCassanova?feature=watchquote:Op zondag 9 maart 2014 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Asians worden sowieso nooit echt groot.
Hahaha lol. Je bent wel goed bezig volgens mij man. Kalkoen/pasta in de morgen alles.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
True, true.
Het heeft echt even geduurd voor dat m'n tante enzo er aan gewend waren dat ik altijd m'n eigen voer meenam
Nee joh, dat is allemaal voor de lolz. Ik train niet eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha lol. Je bent wel goed bezig volgens mij man. Kalkoen/pasta in de morgen alles.
lmao hij kwam altijd op de misc met zijn kansloze pua filmpjes, werd altijd uitgekotst daar.. ben blij dat ie opgerot isquote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/SquattinCassanova?feature=watch
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao hij kwam altijd op de misc met zijn kansloze pua filmpjes, werd altijd uitgekotst daar.. ben blij dat ie opgerot is
Hoe dan??quote:Op zondag 9 maart 2014 18:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dow het dan met dumbbells. Ook goed voor je borsten.
Er is ook zo'n gast op YouTube met in-field footage, Canadees volgens mij, maar hij is echt fucking baas lol. Eén aflevering was ook in Rio met carnaval volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/SquattinCassanova?feature=watch
haha faggotquote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, dat is allemaal voor de lolz. Ik train niet eens.
Wel een goeie baard. Dat maakt het dan wel weer goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, dat is allemaal voor de lolz. Ik train niet eens.
Ken je deze?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze gast is het. Legit grappig en niet zo PUA-achtig, wat beter is.
http://www.youtube.com/channel/UC6BLvNM83VFg0Vgh_aCfOGw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |