U verstaan is net zo moeilijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Taal is niet mijn sterkste vak. Cry me a river.
Hehehehequote:Op zondag 9 maart 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je lijkt ook nog echt op deze dude.
Alleen kortere baard...
[ afbeelding ]
zeg mashallahquote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb Che_ volgens mij nog nooit eerder subhanallah horen zeggen in dit topic.
Noragami is uitquote:
Of Turkmenen in Irak die geen Turken maar Koerden zouden zijn. Dat is toch wel het toppunt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld met je onzin over Mongolen en Turken.
Welke hypocrisie?
Enerzijds geloof erbij betrekken als argument en anderzijds anderen publiekelijk betichten van hypocrisie. Kan niet hé.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op mijn plaats gezet?
jij bent echt te doorzichtig, doe wat aan je hypocrisie.
En dan over hypocrisie durven spreken.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Che is iemand die hele bevolkingsgroepen ontkend en hen een Koerdische label op probeert te plakken. Hij is van een soort dat zo ver heen is dat hij mensen als jij en ik voor racisten/nationalisten en wat nog meer uitmaakt.
Wat weet iedereen? Loop geen onzin te verkondigen.quote:
Ik wil graag dat je aangeeft hoe ik hypocriet bezig ben en hoe dit mijn staat van 'goede moslim' kennelijk aantast.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef Che_ het volgende:
Subhanallah, mensen die zich als goede moslims willen opstellen en dan toch zo hard door de mand vallen
O wat een slechte moslim maakt mij datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb Che_ volgens mij nog nooit eerder subhanallah horen zeggen in dit topic.
Ik ben missch 1 van de weinigen die roept wat zij denkt. Anderen denken het en zeggen het niet in je gezicht maar wel tegen anderen. Onthoud dat maar gewoon, okquote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat weet iedereen? Loop geen onzin te verkondigen.
Rustig dame. We zijn alleen maar aan het praten. Niet flippen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
Stil nou, straks flipt Borte weer en gaat ze daarna roepen HAAHAHAAH GRAPJE IK WAS NIET BOOS MAAR WILDE JULLIE GEWOON LATEN DENKEN.
Nope, heb geen implicaties gemaakt broquote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
O wat een slechte moslim maakt mij dat
Moet ik dan net als anderen overdreven profileren dat ik gelovig ben terwijl mijn opvattingen racistisch (anti-islam) zijn?
Moet ik spoileren? Heb zonder subs gezienquote:
Hij is echt geweldig.. maar alleen maar als je echt een southpark fan bent natuurlijk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |