U verstaan is net zo moeilijkquote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Taal is niet mijn sterkste vak. Cry me a river.
Hehehehequote:Op zondag 9 maart 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je lijkt ook nog echt op deze dude.
Alleen kortere baard...
[ afbeelding ]
zeg mashallahquote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb Che_ volgens mij nog nooit eerder subhanallah horen zeggen in dit topic.
Noragami is uitquote:
Of Turkmenen in Irak die geen Turken maar Koerden zouden zijn. Dat is toch wel het toppunt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld met je onzin over Mongolen en Turken.
Welke hypocrisie?
Enerzijds geloof erbij betrekken als argument en anderzijds anderen publiekelijk betichten van hypocrisie. Kan niet hé.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op mijn plaats gezet?
jij bent echt te doorzichtig, doe wat aan je hypocrisie.
En dan over hypocrisie durven spreken.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Che is iemand die hele bevolkingsgroepen ontkend en hen een Koerdische label op probeert te plakken. Hij is van een soort dat zo ver heen is dat hij mensen als jij en ik voor racisten/nationalisten en wat nog meer uitmaakt.
Wat weet iedereen? Loop geen onzin te verkondigen.quote:
Ik wil graag dat je aangeeft hoe ik hypocriet bezig ben en hoe dit mijn staat van 'goede moslim' kennelijk aantast.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:12 schreef Che_ het volgende:
Subhanallah, mensen die zich als goede moslims willen opstellen en dan toch zo hard door de mand vallen
O wat een slechte moslim maakt mij datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb Che_ volgens mij nog nooit eerder subhanallah horen zeggen in dit topic.
Ik ben missch 1 van de weinigen die roept wat zij denkt. Anderen denken het en zeggen het niet in je gezicht maar wel tegen anderen. Onthoud dat maar gewoon, okquote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat weet iedereen? Loop geen onzin te verkondigen.
Rustig dame. We zijn alleen maar aan het praten. Niet flippen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
Stil nou, straks flipt Borte weer en gaat ze daarna roepen HAAHAHAAH GRAPJE IK WAS NIET BOOS MAAR WILDE JULLIE GEWOON LATEN DENKEN.
Nope, heb geen implicaties gemaakt broquote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
O wat een slechte moslim maakt mij dat
Moet ik dan net als anderen overdreven profileren dat ik gelovig ben terwijl mijn opvattingen racistisch (anti-islam) zijn?
Moet ik spoileren? Heb zonder subs gezienquote:
Hij is echt geweldig.. maar alleen maar als je echt een southpark fan bent natuurlijk..quote:
Dat weet ik, ik ben alleen bang dat jij weer gaat flippen en complot theorietjes gaat bedenken.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Rustig dame. We zijn alleen maar aan het praten. Niet flippen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, heb geen implicaties gemaakt bro, maar het was best grappig. Meestal troll je wel en nu haal je geloof erbij als een argument en zeg je in dezelfde zin subhanallah. Moest oprecht lachen
Nee.. dadelijk ga ik je nog in rl life bomben.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet ik spoileren? Heb zonder subs gezien
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij autisten moeten toch wat op deze moooie dag.
Niet eerste x dat ik mashallah of subhanallah zeg. Maar ja, het is jouw niet opgevallen dus wat opvallend.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, heb geen implicaties gemaakt bro, maar het was best grappig. Meestal troll je wel en nu haal je geloof erbij als een argument en zeg je in dezelfde zin subhanallah. Moest oprecht lachen
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. dadelijk ga ik je nog in rl life bomben.
Ik neem aan dat je het over mij hebt? Geef even aan waar ik ooit enig racisme hebt geuit.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
O wat een slechte moslim maakt mij dat
Moet ik dan net als anderen overdreven profileren dat ik gelovig ben terwijl mijn opvattingen racistisch (anti-islam) zijn?
Ook nog hardopquote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb je aan het lachen gemaakt. JEJ.
[..]. Haha/..
En hoe mooi is je dag so far?
mashallah inderdaad nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet eerste x dat ik mashallah of subhanallah zeg. Maar ja, het is jouw niet opgevallen dus wat opvallend.
Want andersquote:Op zondag 9 maart 2014 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Waarom val je mij nu aan Stimo? Ik heb nergens hierboven jou beledigd of naar jou gerefereerd? Waarom kun je een simpele regel niet intact houden? Jij beledigt mij niet en ik jou niet. Als je het niet wilt uitpraten prima, maar ga dan geen steken maken richting mij. Laatste keer dat ik dat zeg.
Wat eet jij vnv?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zo alles is gezegd. Volgend onderwerp mensen.
Je bent de belangrijkste vergeten.. die bij deze discussie wel nodig isquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zo alles is gezegd. Volgend onderwerp mensen.
Mashallah, salam aleykum etc. of is dat niet goed genoeg? Zoals ik zei, ik hoef niet overdreven te profileren om aanzien te krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
mashallah inderdaad niet, subhanallah hoor ik nooit zo vaak in deze topicreeks van niemand eigenlijk. Misschien dat het daarom zo hard opviel. Ik pakte de sherlock functie erbij om het op te zoeken, maar hij doet het niet goed.
Wel oke. Boodschapen gedaan, gepoetst en in de tuin gelegen. Wou gaan koken maar kan mijn spullen niet vinden. Daarom maar wat besteld.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb je aan het lachen gemaakt. JEJ.
[..]. Haha/..
En hoe mooi is je dag so far?
Is niet goedquote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, heb al twee dagen geen avondeten gehad.Misschien weer niets.
Nee we blijven wel mainstream woorden gebruiken he.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent de belangrijkste vergeten.. die bij deze discussie wel nodig is![]()
![]()
TAQILLAH
Lekker productief.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel oke. Boodschapen gedaan, gepoetst en in de tuin gelegen. Wou gaan koken maar kan mijn spullen niet vinden. Daarom maar wat besteld.
Eerdere DM's? Profileren om aanzien te krijgen - verwijs je nu naar mij broeder? Snappen wat ik probeer te doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mashallah, salam aleykum etc. of is dat niet goed genoeg? Zoals ik zei, ik hoef niet overdreven te profileren om aanzien te krijgen.
Maar arcadia, ik snap wel wat je probeert te doen. Je eerdere dm's vertelden mij genoegI aint mad tho. Tranquilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |