Arabisch-Turks dekt de lading meer, meisje.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De keuken van Adana is eeuwen oud, de migratie van de Koerden na Adana is misschien 20 jaar.
Adana is Turks-Arabisch, met hier en daar Armeense invloeden. En dat zal altijd zo blijven.
Ok, als je er zelf in gelooft maakt het voor de rest niks uit en is discussie zinloos.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De keuken van Adana is eeuwen oud, de migratie van de Koerden na Adana is misschien 20 jaar.
Adana is Turks-Arabisch, met hier en daar Armeense invloeden. En dat zal altijd zo blijven.
De 'Koerdische keuken' is een mix van Iraanse, Arabische en Turkse gerechten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adana eten is meer Arabisch dan Koerdisch hoor. Maar dat hebben die Arabieren toch weer van de Koerden.
Mijn beste vriend is Koerdisch, dus ik mag grappen maken over Koerden.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
De mate van hypocrisie bij sommige mensendie TM is normaal politiekcorrect maar doordat hij op bepaalde momenten witte ridder moet uithangen is het natuurlijk wel weer geoorloofd
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen bloed, geen crip, ik ben bloedserieus.
Natuurlijk. Een discussie noem ik pas zinloos wanneer je iets verdedigd waar je niet achter staat.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, als je er zelf in gelooft maakt het voor de rest niks uit en is discussie zinloos.
Chocomousse is wel een goed idee.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Chocolademoes en cystal clear**
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De 'Koerdische keuken' is een mix van Iraanse, Arabische en Turkse gerechten.
Wat klets je, man. Ik heb je zo vaak op je plaats gezet.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
De mate van hypocrisie bij sommige mensendie TM is normaal politiekcorrect maar doordat hij op bepaalde momenten witte ridder moet uithangen is het natuurlijk wel weer geoorloofd
Nee, overigens worden jullie in het algemeen meer gehaat door Arabieren dan door de Turken. Dus Arabische kont likken zou ik niet zo snel doen als ik jou was.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabisch-Turks dekt de lading meer, meisje.
Wat moet ik dan doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij gaat er zo rustig op in. Zijn dat soort reacties normale kost voor je ofzo?
Kijk naar de bereidingswijze, historische documentatie en etymologie van gerechten en je weet genoeg over de oorsprong.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en de Turkse is eigenlijk Grieks.
Snapjequote:Op zondag 9 maart 2014 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een discussie noem ik pas zinloos wanneer je iets verdedigd waar je niet achter staat.
Verdedigd.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een discussie noem ik pas zinloos wanneer je iets verdedigd waar je niet achter staat.
Op mijn plaats gezet?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat klets je, man. Ik heb je zo vaak op je plaats gezet.Dat ik hierin vaak Borte steun is simpelweg vanwege ons gedeelde politieke voorkeur/mening.
Che is iemand die hele bevolkingsgroepen ontkend en hen een Koerdische label op probeert te plakken. Hij is van een soort dat zo ver heen is dat hij mensen als jij en ik voor racisten/nationalisten en wat nog meer uitmaakt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat klets je, man. Ik heb je zo vaak op je plaats gezet.Dat ik hierin vaak Borte steun is simpelweg vanwege ons gedeelde (politieke) voerkeur/mening.
Wie likt hier de konten en ga jij weer een psycho bui krijgen gezien je woorden weer dalen qua niveau?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, overigens worden jullie in het algemeen meer gehaat door Arabieren dan door de Turken. Dus Arabische kont likken zou ik niet zo snel doen als ik jou was.
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat klets je, man. Ik heb je zo vaak op je plaats gezet.Dat ik hierin vaak Borte steun is simpelweg vanwege ons gedeelde politieke voorkeur/mening.
Ja, bijvoorbeeld met je onzin over Mongolen en Turken.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op mijn plaats gezet?
jij bent echt te doorzichtig, doe wat aan je hypocrisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |