Hhhh, jij bent slim dus jij weet vast wel wat ik uit de winkel moet halen..quote:Op zondag 9 maart 2014 17:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Ik hoe van u, mijn dag is weer compleet.
Klopt, merk je terug uit hun keuken (eten) vooral.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kut Koerden. Hebben heel Adana al overgenomen
Munafiq gedachten, la hawla wa quwatta illah billah.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil ook grappen maken over Koerden, maar angst dat ik munafiq word genoemd
Fifthy shades of gray (boek), handboeien, glijmiddel en een banaan(ééntje).quote:Op zondag 9 maart 2014 17:01 schreef Crip het volgende:
Waarom wilt niemand me helpen? Wat moet ik uit de winkel halen
Adana eten is meer Arabisch dan Koerdisch hoor. Maar dat hebben die Arabieren toch weer van de Koerden.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klopt, merk je terug uit hun keuken (eten) vooral.
De mate van hypocrisie bij sommige mensenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil ook grappen maken over Koerden, maar angst dat ik munafiq word genoemd
Azcik sabret kiz. Nog even.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Araplara kurban ola. Zij zijn de reden dat het nog niet zo ver heeft kunnen komen.
De keuken van Adana is eeuwen oud, de migratie van de Koerden na Adana is misschien 20 jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klopt, merk je terug uit hun keuken (eten) vooral.
Geen bloed, geen crip, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Munafiq gedachten, la hawla wa quwatta illah billah.
Danke voor deze info broeder.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb weleens voor t trainen gefapt. Nergens last van.
Chocolademoes en cystal clear**quote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, jij bent slim dus jij weet vast wel wat ik uit de winkel moet halen..
Nee joh, dan heb je helemaal geen energiequote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb weleens voor t trainen gefapt. Nergens last van.
Arabisch-Turks dekt de lading meer, meisje.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De keuken van Adana is eeuwen oud, de migratie van de Koerden na Adana is misschien 20 jaar.
Adana is Turks-Arabisch, met hier en daar Armeense invloeden. En dat zal altijd zo blijven.
Ok, als je er zelf in gelooft maakt het voor de rest niks uit en is discussie zinloos.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De keuken van Adana is eeuwen oud, de migratie van de Koerden na Adana is misschien 20 jaar.
Adana is Turks-Arabisch, met hier en daar Armeense invloeden. En dat zal altijd zo blijven.
De 'Koerdische keuken' is een mix van Iraanse, Arabische en Turkse gerechten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adana eten is meer Arabisch dan Koerdisch hoor. Maar dat hebben die Arabieren toch weer van de Koerden.
Mijn beste vriend is Koerdisch, dus ik mag grappen maken over Koerden.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
De mate van hypocrisie bij sommige mensendie TM is normaal politiekcorrect maar doordat hij op bepaalde momenten witte ridder moet uithangen is het natuurlijk wel weer geoorloofd
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen bloed, geen crip, ik ben bloedserieus.
Natuurlijk. Een discussie noem ik pas zinloos wanneer je iets verdedigd waar je niet achter staat.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, als je er zelf in gelooft maakt het voor de rest niks uit en is discussie zinloos.
Chocomousse is wel een goed idee.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Chocolademoes en cystal clear**
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De 'Koerdische keuken' is een mix van Iraanse, Arabische en Turkse gerechten.
Wat klets je, man. Ik heb je zo vaak op je plaats gezet.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
De mate van hypocrisie bij sommige mensendie TM is normaal politiekcorrect maar doordat hij op bepaalde momenten witte ridder moet uithangen is het natuurlijk wel weer geoorloofd
Nee, overigens worden jullie in het algemeen meer gehaat door Arabieren dan door de Turken. Dus Arabische kont likken zou ik niet zo snel doen als ik jou was.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arabisch-Turks dekt de lading meer, meisje.
Wat moet ik dan doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij gaat er zo rustig op in. Zijn dat soort reacties normale kost voor je ofzo?
Kijk naar de bereidingswijze, historische documentatie en etymologie van gerechten en je weet genoeg over de oorsprong.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en de Turkse is eigenlijk Grieks.
Snapjequote:Op zondag 9 maart 2014 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een discussie noem ik pas zinloos wanneer je iets verdedigd waar je niet achter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |