Ik kan niet naar buiten met de laptop. Dan zie ik niks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit al buiten met mijn laptop, ik pak er eentje
Ik moet wel goed zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten met de laptop. Dan zie ik niks.
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel goed zittenGelukkig kan mijn scherm vrij fel
Dat lijkt me echt een hoop werk eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.
Valt op zich wel mee. Ik typ inmiddels redelijk snel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een hoop werk eigenlijk
Ik heb net even heerlijk in het zonnetje zitten werken koffie drinken.quote:
Gewoon van een video?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.quote:
Wind is aardig aanwezig hier dus dat maakt het wat frisjes.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.
Jep.quote:
Lekkers kijken. Vooral lelijke mannen gern blik waardig gunnen natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkers kijken. Vooral lelijke mannen gern blik waardig gunnen natuurlijk
Jouw woorden. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.Mooie mannen keur ik ook geen blik waardig overigens.
Pics van je lelijkheid.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.Mooie mannen keur ik ook geen blik waardig overigens.
Zie je PM.quote:
Gatverdamme.quote:
quote:
Je gevoel voor humor is nog lelijker dan mijn gelaat.quote:
Klopt. Maar ik ben er wel trots op.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is nog lelijker dan mijn gelaat.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wind is aardig aanwezig hier dus dat maakt het wat frisjes.
Patio is briljant en het buurmeisje is de tuin aan het vegenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.
Woah.quote:
Foto!quote:Op zondag 9 maart 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
Patio is briljant en het buurmeisje is de tuin aan het vegen
Is er wat anders te zien dan? Vind het knap dat die plank dat beest kan houdenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Woah.Awesome.
Ik ben de enige die naar dat beest kijkt, fuck me right?
Die zijn niet zo zwaar hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er wat anders te zien dan? Vind het knap dat die plank dat beest kan houden
Dat scheelt wel jaquote:
Dat zou wel heel erg als stalker overkomen, plus dat ze zo'n 10 jaar jonger is dus ik zal dat maar even niet doenquote:
Ze heeft weinig aan iigquote:
Toen ik klein was had ik de kans zo'n grote vleerhond vast te houden, maar toen durfde ik nietquote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Woah.Awesome.
Awwww. Lullig is dat. Ik had ooit de kans te helpen bij een bevalling via keizersnede (hond), maar ik was te bang een fout te maken en een pup te doden.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft weinig aan iig
[..]
Toen ik klein was had ik de kans zo'n grote vleerhond vast te houden, maar toen durfde ik niet
Je had het toch altijd koud?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, het is nu al 26 graden in huis
Dat wordt van de zomer wat
Nouja, lijkt me ook doodeng.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Lullig is dat. Ik had ooit de kans te helpen bij een bevalling via keizersnede (hond), maar ik was te bang een fout te maken en een pup te doden.Gemiste kans.
Ja, precies. Het was gelukkig niet verplicht, dus ik hoefde het niet te doen. Het was ook een stage buiten mijn opleiding, eigenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me ook doodeng.
Maar je moet het toch ergens leren he?
Vergeet niet dat mijn thermostaat een afwijking heeft hequote:Op zondag 9 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had het toch altijd koud?![]()
Lichte gordijnen dicht op de ramen gesloten houden, dat houdt de zon buiten(zonwering aan de buitenkant is nog beter).
Gelukt met het raam?
Good enough for mequote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft weinig aan iig
[..]
Toen ik klein was had ik de kans zo'n grote vleerhond vast te houden, maar toen durfde ik niet
Heerlijk!quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Slaapkamer zit aan de niet-zon kant, heerlijk koelquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk!
Slapen met alleen een lakentje als deken, ventilator aan
En slank en lang blond haar.quote:
Hier in NL is dat niet nodig, in Brazilie daarentegen is een airco in de slaapkamer toch wel erg fijn in de zomerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaapkamer zit aan de niet-zon kant, heerlijk koel
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe, dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier in NL is dat niet nodig, in Brazilie daarentegen is een airco in de slaapkamer toch wel erg fijn in de zomer
In Brazilie ligt het er ook aan waar je woont, noord, zuid, binnenland, of kust.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier in NL is dat niet nodig, in Brazilie daarentegen is een airco in de slaapkamer toch wel erg fijn in de zomer
Goed ideequote:Op zondag 9 maart 2014 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde een ijsje gaan halen, maar daar stond een rij van 50m
Nee, om naar de ijssalon te gaan, die zit hier om de hoek en ga wel rond etenstijdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om in die rij van 50m te gaan staan? Niet echt
Straks heeft ze een keilelijk gezicht.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En slank en lang blond haar.
Weet niet hoe oud ze is. Dus zou geven mits legaal.
Dat is wel een goed idee jaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, om naar de ijssalon te gaan, die zit hier om de hoek en ga wel rond etenstijd
Nah, in de zomer geld een airco voor alle regios. Noorden is het erg vochtig, in het midden gewoon heet, in het binnenland heet en droog en het zuiden is het ook gewoon 35 graden overdags.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Brazilie ligt het er ook aan waar je woont, noord, zuid, binnenland, of kust.
Aan de middellandse zee wil je dat ook al wel trouwens
Gewoon een zak erover, klaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, daar hoef je niet naar te kijken.
Of doggystyle.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat knipsert zo. Gewoon naar haar buik kijken.
Denk dat ik wel goed zit, ik eerstquote:Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En slank en lang blond haar.
Weet niet hoe oud ze is. Dus zou geven mits legaal.
Vind ik nooit zo boeiend uitzicht.quote:
Hmm.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik wel goed zit, ik eerst
Het zit wel heel strategisch verstopt achter d'r haar.quote:
Welk beest?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Woah.Awesome.
Laat maar hangen danquote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
Ik zou zeggen: wie d'r het eerst kan hosselen wint.
Ik vind het maar een rare manier van dat knappe meisje benoemenquote:
Exact.quote:
Tsss, nu al opgeven? Wat ben jij voor een man.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat maar hangen dan
[..]
Ik vind het maar een rare manier van dat knappe meisje benoemen
Eentje die pittig kansloos is bij een dame mat zo'n figuurquote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsss, nu al opgeven? Wat ben jij voor een man.
Feer, ik ga aan Victory Road beginnen in Redquote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zit wel heel strategisch verstopt achter d'r haar.
TWIquote:
Wat wint die?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
Ik zou zeggen: wie d'r het eerst kan hosselen wint.
Nonsens VA. Het is mij ook ooit geluktquote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eentje die pittig kansloos is bij een dame mat zo'n figuur
Maar ik ben jou nietquote:Op zondag 9 maart 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TWI
[..]
Wat wint die?
[..]
Nonsens VA. Het is mij ook ooit gelukt
Bullshit. Ik heb een vriendje met hetzelfde figuur gehad.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eentje die pittig kansloos is bij een dame mat zo'n figuur
Geen vuurpokémon.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik ga aan Victory Road beginnen in Red
Laatste 2 gyms zonder problemen gedaan. Geen HP verloren
Maar mijn team is matig.
Heb nu Freekje de Raticate, Simon de Graveler, George de Gyarados, Egel de Vileplume, Maartje de Beedrill en V de Blastoise.
Heb ook nog een Lapras, Ekans, Oddish, Tentacool, Hitmonlee, Golbat en Muk in de pc.
Die krijgt de chick, grapjas.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TWI
[..]
Wat wint die?
[..]
Nonsens VA. Het is mij ook ooit gelukt
Alsof je lelijker bent dan ik. Kom op.quote:
Nee, mijn Flareon ging doodquote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een vriendje met hetzelfde figuur gehad.
[..]
Geen vuurpokémon.Eerste Elite heeft namelijk ijspokémon, geloof ik.
Ik kan mezelf vrij slecht inschattenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je lelijker bent dan ik. Kom op.
[..]
Nee, mijn Flareon ging dood
Verder Muk ipv Ponyta gevangen.
Speel je Red of FireRed? Want in FireRed heb je dubbele types, dus dan gaat een vuurpokémon niets uithalen, zo te zien. Allemaal water/ijs.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je lelijker bent dan ik. Kom op.
[..]
Nee, mijn Flareon ging dood
Verder Muk ipv Ponyta gevangen.
Red.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Speel je Red of FireRed? Want in FireRed heb je dubbele types, dus dan gaat een vuurpokémon niets uithalen, zo te zien. Allemaal water/ijs.
Ik weet dus niet of Dewgong en Cloyster in Red nu water of ice zijn. Want anders zou ik misschien ook een electric pokémon vangen (Vileplume kan eventueel ook wel handig zijn, maar die is gevoelig voor ice en voor Slowbro, die psychic aanvallen kan). Een psychic is een goede aanrader voor zowel de fighting als ghost types.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Red.
Dus ik ben het bokje
Jammer dat mijn Nidoking dood is
Maar ik ga wel Fireblast leren aan Raticate ofzo.
Kan alleen nog een pokemon vangen op Victory Road. Maar daar zit niks boeiends.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of Dewgong en Cloyster in Red nu water of ice zijn. Want anders zou ik misschien ook een electric pokémon vangen (Vileplume kan eventueel ook wel handig zijn, maar die is gevoelig voor ice en voor Slowbro, die psychic aanvallen kan). Een psychic is een goede aanrader voor zowel de fighting als ghost types.
Kan je dan ook niet terug naar een gebied om daar iets te vangen?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen nog een pokemon vangen op Victory Road. Maar daar zit niks boeiends.
Doe Nuzlocke, remember?
Ik heb Beedrill voor de Ghost trainer iig. Blastoise is voor de drakentrainer, want die heeft ijsaanval.
Gyarados voor de fighting trainer. En de rest moet het maar opknappen tegen de icetrainer ben ik bang.
Nee, ben overal al geweest.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan je dan ook niet terug naar een gebied om daar iets te vangen?
Op zich is een spelletje best oke.quote:
Is je ex toevallig ook een FOK!ker?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich is een spelletje best oke.
Maar mijn zoon is het hele weekend niet buiten geweest dankzij zijn verslavende vader
Ga 'm hosselen zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom een oud klasgenootje tegen op facebook ergens. Iemand is heet geworden.
Nee niet dat ik weet.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is je ex toevallig ook een FOK!ker?
Zonde zeg, het was zulk prachtig weer
Delen die fotoquote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
lasgenootje tegen op facebook ergens. Iemand is heet g
Ze is 10 jaar jonger dan jou, maat.quote:
Maar nu ben je VoornaamAchternaam.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dikke kans dat ze me niet mag
Ik was niet zo populair op de middelbare
Toen ook al. Ik zit hier nu bijna 4 jaarquote:
Doe toch niet zo onzeker man. Jij bent keileuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dikke kans dat ze me niet mag
Ik was niet zo populair op de middelbare
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is 10 jaar jonger dan jou, maat.
Thanksquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe toch niet zo onzeker man. Jij bent keileuk.
Snel nog naar buiten, de zon is er nog!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet.
Ja echt dikke zonde
Wat heeft dat te maken met het al dan niet doorsturen van een foto?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is 10 jaar jonger dan jou, maat.
Des te meer reden om te laten zien hoe awesome je bent geworden.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks
Maar eh, ik was toen wel een stuk autistischerIk was niet echt een vriend, maar meer iemand om een stoel te vullen op feestjes
Hij wil d'r gewoon niet delen met viespeuken, snap dat dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het al dan niet doorsturen van een foto?
Ik ken Kaneel inmiddels goed genoeg dat hij er op zou springen. Of hij vindt haar lelijk omdat ie zo kieskeurig isquote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het al dan niet doorsturen van een foto?
En een beetje dikker.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Des te meer reden om te laten zien hoe awesome je bent geworden.
Die hebben ze ook op de Oscars.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks
Maar eh, ik was toen wel een stuk autistischerIk was niet echt een vriend, maar meer iemand om een stoel te vullen op feestjes
Ik ben geen viespeuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wil d'r gewoon niet delen met viespeuken, snap dat dan.
Wat?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken Kaneel inmiddels goed genoeg dat hij er op zou springen. Of hij vindt haar lelijk omdat ie zo kieskeurig is
Als je jezelf dik vindt, doe er dan iets aan. Van zeuren val je (helaas) niet af. Anders had ik nu ook al een killerbody gehad.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken Kaneel inmiddels goed genoeg dat hij er op zou springen. Of hij vindt haar lelijk omdat ie zo kieskeurig is
[..]
En een beetje dikker.
Okay, ik stop
I know, het is lastigquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je jezelf dik vindt, doe er dan iets aan. Van zeuren val je (helaas) niet af. Anders had ik nu ook al een killerbody gehad.
Breek me de bek niet open. Zeker als je niet van sport houdt.quote:
Haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je jezelf dik vindt, doe er dan iets aan. Van zeuren val je (helaas) niet af. Anders had ik nu ook al een killerbody gehad.
De zon is al achter de huizenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel nog naar buiten, de zon is er nog!
Haha dikzakquote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.! Was ik ook ripped geweest, ja.
Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Belangrijkste is voeding daarin.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Zeker als je niet van sport houdt.
Al bijna net zo gespierd als zyzz?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Weer even liften en mijn oats eten.
Jij hebt toch een prima figuur?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen mijn rechterarm, jwt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al bijna net zo gespierd als zyzz?
Stuur even wat per postduif, ik heb honger en nog geen idee wat ik ga etenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De zon is al achter de huizen
En we gaan eten
Gelukkig is het de hele week nog mooi
Ik ook. Maar ondanks een goed schema nu val ik nog niet snel af. Heb er toch echt wat sport bij nodig. Ook niet erg, want ik wil wel wat strakker worden. Niet zo'n skinny-fat idee.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Belangrijkste is voeding daarin.
Maar ik hou dan weer wel van lekker eten. Jammer.
Klotsdijen.quote:
Mijn halve lichaam bestaat uit dij.quote:
Gvd, Feer.quote:
quote:
Was dat echt zo grappig?quote:
Ik zie alleen maar ekstersquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuur even wat per postduif,k ik heb honger en nog geen idee wat ik ga eten
Holy mother of thighs ...quote:
Ik heb nog nooit iets teruggekregen. Hoezo bijbetalen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
Vroeger was belastingaangifte leuk, nu moet ik ineens bijbetalen.
Fera's oma, kan niet anders.quote:
Zal wel met het samenwonen te maken hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets teruggekregen. Hoezo bijbetalen?
Geen idee, blijkbaar moet ik ruim 200 euro gaan betalen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets teruggekregen. Hoezo bijbetalen?
Vorig jaar wel veel gewerkt?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar moet ik ruim 200 euro gaan betalen.
Het hele jaar een bijbaan gehad, dus dat kan nooit zo extreem veel geweest zijn. Het was iets van 8000 euro.quote:
Studiegeld dat je niet af kunt trekken?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het hele jaar een bijbaan gehad, dus dat kan nooit zo extreem veel geweest zijn. Het was iets van 8000 euro.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studiegeld dat je niet af kunt trekken?
Hoe krijgt die een broek aan?quote:
Niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe krijgt die een broek aan?
2 Gaten in een tent maken denk ikquote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar wil ik een educatief doch vermakelijk filmpje over zien.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar wil ik een educatief doch vermakelijk filmpje over zien.
bluf dat je die ziet zonder over je nek te gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Plaatje ook goed?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Eitje. Ik ga niet zo snel over m'n nek.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bluf dat je die ziet zonder over je nek te gaan
Het is bizar hoeveel mensen geld laten liggen bij het doen van hun belastingaangiftequote:
Eeuwige roemquote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Eitje. Ik ga niet zo snel over m'n nek.Wat krijg ik ervoor?
Die kop.quote:
Heb je two girls one cup destijds zonder kotsen kunnen bekijken?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Eitje. Ik ga niet zo snel over m'n nek.Wat krijg ik ervoor?
Heb ik al.quote:
En daar ging mijn eetlustquote:
Ik heb 'm niet afgekeken. Wel One Guy One Cup.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je two girls one cup destijds zonder kotsen kunnen bekijken?
Die ken ik niet, wat deed hij dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet afgekeken. Wel One Guy One Cup.Dat was grappig. Hoewel ik later hoorde dat die vent eraan is overleden.
One Jar was het toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet afgekeken. Wel One Guy One Cup.Dat was grappig. Hoewel ik later hoorde dat die vent eraan is overleden.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wat deed hij dan?
O ja, jar.quote:
Owja diequote:Op zondag 9 maart 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
O ja, jar.
Een glazen pot in zijn anus inbrengen, maar die brak toen en dat begon hevig te bloeden.
Ik hoop dat iemand em dan hier voor opgegeven heeft: http://www.darwinawards.com/quote:Op zondag 9 maart 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
O ja, jar.
Een glazen pot in zijn anus inbrengen, maar die brak toen en dat begon hevig te bloeden.
Oh ja!quote:Op zondag 9 maart 2014 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
O ja, jar.
Zou het niet gek vinden nee. Maar het is jaren geleden, dus geen idee ...quote:Op zondag 9 maart 2014 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand em dan hier voor opgegeven heeft: http://www.darwinawards.com/
Ik mis msn.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja!Die kreeg ik eens via msn gestuurd.
Kon nog steeds opgegeven worden, de prijs wordt alleen postuum uitgereikt.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou het niet gek vinden nee. Maar het is jaren geleden, dus geen idee ...
[..]
Ik mis msn.
Ik ook.quote:
Alleen als jij naakt gaatquote:Op zondag 9 maart 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Zullen we weer eens gaan tinychatten met z'n allen?
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Zullen we weer eens gaan tinychatten met z'n allen?
Ben Curvefever aan het spelen gaat niet samen.quote:
Is het? Geen idee.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen onder bepaalde omstandigheden toch?
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://tinychat.com/feraisvoordehelftdij
Jeequote:Op zondag 9 maart 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Oh, met studiekosten ingevuld hoef ik nog maar 50 euro te betalen. Nouja, dat is in ieder geval beter.
Nog zorgkosten gehad?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Oh, met studiekosten ingevuld hoef ik nog maar 50 euro te betalen. Nouja, dat is in ieder geval beter.
Moet je ff zoeken, is wel goed te vindenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, alleen de pil. Maar die kan ik niet aftrekken denk ik.
Ja, heb ik gedaan. Alle medicijnen als ze door een dokter zijn voorgeschreven. Ze zijn op mijn 11de wel voorgeschreven, maar ik weet niet of dat nog telt. Nouja, ik ga morgen nog wel eens opzoeken hoeveel ik daar nu eigenlijk voor betaal. Volgens mij heb ik daar één keer twee tientjes voor betaald.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ff zoeken, is wel goed te vinden
Ik heb nergens last van. Addblocker?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef PeuRac het volgende:
Wat is dat tinychat rukpop-ups, overal reclame, pagina gebruikt bizar veel werkgeheugen
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://tinychat.com/feraisvoordehelftdij
Ja heb ik, maar ik zit mn laptop al redelijk te belasten met wat processen en tinychat vraagt ook heel erg veel tegelijk.quote:
En dan op een New Kids manier gaan juichenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
Zit hier een josti zonder helm door de straat te racen en net voor het kruispunt laat ie zn achterwiel slippen
Ik zit te wachten totdat ik een knal hoor
Whehehe jaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan op een New Kids manier gaan juichen
quote:
Daar was het lekker weer voor jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk gefietst en al enzuks
met cappuccinootje in de zon gezeten
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Nice! Als ik halverwege een programma op "record" druk bij mn KPN box, dan begint die gewoon vanaf het begin op te nemen
En hoe was het?????!?!!?!?!?!!?!??!?!?!?!?!!?quote:
Nieuwsgierig much?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hoe was het?????!?!!?!?!?!!?!??!?!?!?!?!!?
Leukquote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh leukquote:
Meer details graag.quote:
Hoe was jouw date eigenlijk dinsdag?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof. Leuke vrouw, veel gelachen, dachten over veel dingen hetzelfde, maar op de constructie die zij wil zit ik eigenlijk niet te wachten.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was jouw date eigenlijk dinsdag?
En tgnd![]()
constructie?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof. Leuke vrouw, veel gelachen, dachten over veel dingen hetzelfde, maar op de constructie die zij wil zit ik eigenlijk niet te wachten.
Oh das wel jammerquote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof. Leuke vrouw, veel gelachen, dachten over veel dingen hetzelfde, maar op de constructie die zij wil zit ik eigenlijk niet te wachten.
Het was mooi weer vandaag. Hij was te laat. Hij is leuk.quote:
Oh wauwquote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was mooi weer vandaag. Hij was te laat. Hij is leuk.
Zie je wel de zon maakt alles leukerquote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was mooi weer vandaag. Hij was te laat. Hij is leuk.
Misschien is er helemaal niet geneuktquote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Grietje-tit het volgende:
@GIrlnextdoor":
In ieder geval geen voortijdige ejaculatie. Dat scheelt.![]()
Dat is een positief puntje, vind ik.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Grietje-tit het volgende:
@GIrlnextdoor":
In ieder geval geen voortijdige ejaculatie. Dat scheelt.![]()
Dat is een positief puntje, vind ik.
Dat vraag je toch niet aan een damequote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef Grietje-tit het volgende:
Is er geneukt?
Dat willen we weten.
Is de broek uitgegaan?
Doen ze toch ook niet?quote:
Alle hoeken van de kamer laten zien jeweettoch!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef Grietje-tit het volgende:
Is er geneukt?
Dat willen we weten.
Is de broek uitgegaan?
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alle hoeken van de kamer laten zien jeweettoch!
Inb4 Lola met haar mooie stripje over hoeken in kamers
Autisten humor FTWquote:
Hij was laat? Schande.quote:
quote:
Thank god, no!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was laat? Schande.![]()
Nog bossen rozen en gedichten gekregen?
*proest*quote:Op zondag 9 maart 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was laat? Schande.![]()
Nog bossen rozen en gedichten gekregen?
Goedzo.quote:
wie ben jij eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 22:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Wat dan wel.
Ga me niet vertellen dat je bent begroet met droge rimpelige kus op de wang.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Goedzo.
Wat hebben jullie gedaan eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Goedzo.
quote:
quote:
Phase 10 en rummikub gespeeld, gegeten, geknuffeld, gepraat, gerolleboltquote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Goedzo.
Vanaf minuut één?quote:
Geen idee, maar hij is vast langer dan een uur gebleven...quote:
Tweede date is een go of een no go?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Phase 10 en rummikub gespeeld, gegeten, geknuffeld, gepraat, gerollebolt
En op tinder loop ik alleen tegen preutse meisjes aanquote:Op zondag 9 maart 2014 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Phase 10 en rummikub gespeeld, gegeten, geknuffeld, gepraat, gerollebolt
Gewoon die piemel in d'r gezicht duwen, Tinder is een neuk app, dus dan moet die kut ook gewoon gevuld wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En op tinder loop ik alleen tegen preutse meisjes aan
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En op tinder loop ik alleen tegen preutse meisjes aan
Dan doe ik iets goed foutquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon die piemel in d'r gezicht duwen, Tinder is een neuk app, dus dan moet die kut ook gewoon gevuld worden
Ze willen dat ik bij hun paard kom kijken, want verder hebben ze geen tijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Willen ze zelfs geen rummikub spelen?
Ik vermoed niet dat hij met 50 plussers op Tinder zitquote:Op zondag 9 maart 2014 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Willen ze zelfs geen rummikub spelen?
Nou ja, niet dat ik elke dag er eentje neuk van Tinder, maar onmogelijk is het niet.quote:
Ik vermoed dat buurmeisje dat ook niet zit.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat hij met 50 plussers op Tinder zit
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze willen dat ik bij hun paard kom kijken, want verder hebben ze geen tijd.
Dus dat.
18-22quote:
Mjuh. Tinder is toch een kutappquote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
18-22
Naja, heb een keer bijna afgesproken, maar dat verhaal had ik al verteld
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh. Tinder is toch een kutapp
Als ik net zoveel bitcoins had als pandapunten was het feest. Je mot watquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Als ik net zoveel bitcoins had als pandapunten was het feest. Je mot wat
Awww, wat leuk voor je.quote:
Ik heb niet eens pandapuntenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Als ik net zoveel bitcoins had als pandapunten was het feest. Je mot wat
Trustequote:
Hey, nog geneukt?quote:
Kom je wat te kort dat je het iedereen vraagt?quote:
laat maarquote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je wat te kort dat je het iedereen vraagt?
Uiteraard.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |