Ik kan niet naar buiten met de laptop. Dan zie ik niks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit al buiten met mijn laptop, ik pak er eentje
Ik moet wel goed zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten met de laptop. Dan zie ik niks.
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel goed zittenGelukkig kan mijn scherm vrij fel
Dat lijkt me echt een hoop werk eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.
Valt op zich wel mee. Ik typ inmiddels redelijk snel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een hoop werk eigenlijk
Ik heb net even heerlijk in het zonnetje zitten werken koffie drinken.quote:
Gewoon van een video?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.quote:
Wind is aardig aanwezig hier dus dat maakt het wat frisjes.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.
Jep.quote:
Lekkers kijken. Vooral lelijke mannen gern blik waardig gunnen natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkers kijken. Vooral lelijke mannen gern blik waardig gunnen natuurlijk
Jouw woorden. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.Mooie mannen keur ik ook geen blik waardig overigens.
Pics van je lelijkheid.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.Mooie mannen keur ik ook geen blik waardig overigens.
Zie je PM.quote:
Gatverdamme.quote:
quote:
Je gevoel voor humor is nog lelijker dan mijn gelaat.quote:
Klopt. Maar ik ben er wel trots op.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is nog lelijker dan mijn gelaat.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wind is aardig aanwezig hier dus dat maakt het wat frisjes.
Patio is briljant en het buurmeisje is de tuin aan het vegenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.
Woah.quote:
Foto!quote:Op zondag 9 maart 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
Patio is briljant en het buurmeisje is de tuin aan het vegen
Is er wat anders te zien dan? Vind het knap dat die plank dat beest kan houdenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Woah.Awesome.
Ik ben de enige die naar dat beest kijkt, fuck me right?
Die zijn niet zo zwaar hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er wat anders te zien dan? Vind het knap dat die plank dat beest kan houden
Dat scheelt wel jaquote:
Dat zou wel heel erg als stalker overkomen, plus dat ze zo'n 10 jaar jonger is dus ik zal dat maar even niet doenquote:
Ze heeft weinig aan iigquote:
Toen ik klein was had ik de kans zo'n grote vleerhond vast te houden, maar toen durfde ik nietquote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Woah.Awesome.
Ik ben de enige die naar dat beest kijkt, fuck me right?
Awwww. Lullig is dat. Ik had ooit de kans te helpen bij een bevalling via keizersnede (hond), maar ik was te bang een fout te maken en een pup te doden.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft weinig aan iig
[..]
Toen ik klein was had ik de kans zo'n grote vleerhond vast te houden, maar toen durfde ik niet
Je had het toch altijd koud?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, het is nu al 26 graden in huis
Dat wordt van de zomer wat
Nouja, lijkt me ook doodeng.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Lullig is dat. Ik had ooit de kans te helpen bij een bevalling via keizersnede (hond), maar ik was te bang een fout te maken en een pup te doden.Gemiste kans.
Ja, precies. Het was gelukkig niet verplicht, dus ik hoefde het niet te doen. Het was ook een stage buiten mijn opleiding, eigenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me ook doodeng.
Maar je moet het toch ergens leren he?
Vergeet niet dat mijn thermostaat een afwijking heeft hequote:Op zondag 9 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had het toch altijd koud?![]()
Lichte gordijnen dicht op de ramen gesloten houden, dat houdt de zon buiten(zonwering aan de buitenkant is nog beter).
Gelukt met het raam?
Good enough for mequote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft weinig aan iig
[..]
Toen ik klein was had ik de kans zo'n grote vleerhond vast te houden, maar toen durfde ik niet
Heerlijk!quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Slaapkamer zit aan de niet-zon kant, heerlijk koelquote:Op zondag 9 maart 2014 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk!
Slapen met alleen een lakentje als deken, ventilator aan
En slank en lang blond haar.quote:
Hier in NL is dat niet nodig, in Brazilie daarentegen is een airco in de slaapkamer toch wel erg fijn in de zomerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaapkamer zit aan de niet-zon kant, heerlijk koel
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |