Probeer dat maar eens 4x achter elkaar met dezelfde auto.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Heb een filmpje gezien moet je eerst je auto naar buiten rijden dan weer naar binnen lopen en een fiets pakken. Let op dat links boven komt te staan dat je auto kapot is.
Dan rij je naar de lsc en verkoop je je auto zodra je buiten staat bel je MMI EN koop je je auto terug en viala je verkoopt je adder voor 730k
Filmpje
Mooiquote:Op zondag 9 maart 2014 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Thanks, was inmiddels gelukt! Punt was denk ik dat ik te laat de Rebel kocht na het bellen van de verzekering
Heb et 2x gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens 4x achter elkaar met dezelfde auto.
Nee zeker niet. Meen me te herinneren dat je op deze manier maar 1 x de volle mep krijgt en daarna weer 140k per keer tenzij je fietsen gebruikt die je al voor 1.10 had.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Heb et 2x gedaan.
Wat gebeurt er dan? Raak je Em dan kwijt ofzo
Paar weken terug was het speelbaar via de juiste DNS maar dat is nu gepatchedquote:
Welke methode?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik verkoop mijn Entity ook voor 600K per keer.
Bij mij ramt hij eerst een keer tegen die camper aan en daarna staat ie opeens buiten.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Heb een filmpje gezien moet je eerst je auto naar buiten rijden dan weer naar binnen lopen en een fiets pakken. Let op dat links boven komt te staan dat je auto kapot is.
Dan rij je naar de lsc en verkoop je je auto zodra je buiten staat bel je MMI EN koop je je auto terug en viala je verkoopt je adder voor 730k
Filmpje
Ja dat komt vast door dat gelul van die vent dat je je camper precies in lijn tegen je garage deur moet zetten.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij mij ramt hij eerst een keer tegen die camper aan en daarna staat ie opeens buiten.En de tracker blijft gewoon op m'n auto staan.
Ah, zal dat eens proberen danquote:Op zondag 9 maart 2014 19:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat komt vast door dat gelul van die vent dat je je camper precies in lijn tegen je garage deur moet zetten.
Gewoon als je aankomt recht vooruit er tegen aan rammen.
En ik zou een stretch gebruiken want die spawned dichterbij(als je eclips tower hebt) en is een stuk sneller want die camper is niet normaal zo langzaam
zolang het huis waar je woont normaal gezien maar een filmpje laat zien dat je met je auto naar buiten rijdt.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, zal dat eens proberen danIk woon iets minder luxe, Del Perro Heights
Normaal krijg ik een filmpje en net tijdens die glitch ook, m'n character probeerde die camper weg te duwen en toen stond ie opeens buiten.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
zolang het huis waar je woont normaal gezien maar een filmpje laat zien dat je met je auto naar buiten rijdt.
Is onderdeel van de glitch. Heb je een huis waarbij je nooit zo'n filmpje ziet dan werkt het niet.
Voor de duidelijkheid, als je de glitch doet hoor je ook geen filmpje te zien.
succes!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Normaal krijg ik een filmpje en net tijdens die glitch ook, m'n character probeerde die camper weg te duwen en toen stond ie opeens buiten.Ga het nu nog eens proberen.
Lukt nog steeds niet nee, hij ramt wederom keihard tegen die camper.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
succes!
Mocht het niet lukken moet je even terug kijken in het volgende deel. Heb daar de stappen gepost die je moet doen voor je dupe met pegasus en ook de stappen die nodig zijn om je auto voor het maximale te verkopen icm met een rebel dus zonder fiets.
Crew killen is een kick, daagquote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Volgens mij heb ik net een FOK!ker telkens kapot geschotener was een vuur gevecht om een supply crate (die nooit is gedropt
) was iets met wout
als je het geld hebt zou ik eclips kopen. Die schijnt toch het beste te werken en dat geld heb je zo terug :pquote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukt nog steeds niet nee, hij ramt wederom keihard tegen die camper.Ik ga even teruglezen!
edit: nope, lukt echt niet.
Compleet blut helaas.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
als je het geld hebt zou ik eclips kopen. Die schijnt toch het beste te werken en dat geld heb je zo terug :p
Wat je nog kan proberen is de pegasus auto die je gebruikt aan de linker of rechter kant tegen de deur te parkeren. Heb ergens eens gelezen dat dat een oplossing was voor mensen waar het niet lukte.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Compleet blut helaas.Dan maar legit blijven
Grotti wat? Carbonara?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat je nog kan proberen is de pegasus auto die je gebruikt aan de linker of rechter kant tegen de deur te parkeren. Heb ergens eens gelezen dat dat een oplossing was voor mensen waar het niet lukte.
En anders idd gewoon legit. Is ook niet erg. Ik glitch ook alleen maar omdat ik het leuk vind dingetjes te doen die eigenlijk niet kunnen.
Ben niet bijzonder rijk en heb ook geen garage vol met speciale auto's. Alleen de 2 grotti's zijn belangrijk voor mij want die rijden heerlijk.
Ik was ook blud maar heb de single player naar multiplayer glitch gedaan met een sandking en die verkocht dan heb je et geld zo voor de 400k appartementquote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Compleet blut helaas.Dan maar legit blijven
en de macaroniquote:
haha vakman!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:18 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik was ook blud maar heb de single player naar multiplayer glitch gedaan met een sandking en die verkocht dan heb je et geld zo voor de 400k appartement
Ik heb je wel 30x online offline zien gaan..quote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
hebben/hadden jullie ook problemen met het downloaden van de 1.11 patch ? bij mij blijft het downloaden bij 25% of 75% hangen en daarna een error
misschien dat internet er dan telkens uit knalde maar telkens als ik keek was het bij 75% of al gestopt met zo'n kut errorquote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb je wel 30x online offline zien gaan..
Ik ben niet ingelogd geweest.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
misschien dat internet er dan telkens uit knalde maar telkens als ik keek was het bij 75% of al gestopt met zo'n kut error
zo kan ik nooit durex zieken natuurlijk
Jeetje wat een compensatiedrang weerquote:Op maandag 10 maart 2014 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben niet ingelogd geweest.
Heb ervoor gekozen om sex te hebben met een real life meisje... je weet wel, zoals jij ze alleen op tv ziet.
Wat een autist ben je ook hequote:Op maandag 10 maart 2014 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb ervoor gekozen om sex te hebben met een real life meisje... je weet wel, zoals jij ze alleen op tv ziet.
Ja lache was dat. Heel wat mensen verloren hun mooie auto's omdat ze dat stukje info net niet hadden mee gekregen van hun bron.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef DutchOven het volgende:
Net maar eens met rebel gedaan en snel naar binnen gereden. En meteen verkocht... Weg entity. Nog eens na gekeken maar moet eerst op Dell drukken dan wachten tot het laad icoontje weg is en dan pas verkopen
Ik testte dat expres met de entity omdat ik het niet erg vond om die kwijt te rakenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lache was dat. Heel wat mensen verloren hun mooie auto's omdat ze dat stukje info net niet hadden mee gekregen van hun bron.
Wel geniaal van posters die bewust dat achterwege lieten. En sommigen ook stug blijven proberen.
die opblaaspoppen worden steeds echter tegenwoordigquote:Op maandag 10 maart 2014 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik potverdikkie bij die plaats waar hij zou droppen gekampeerd 20 minuten, komt dat ding niet opdagen. Gaat daarna ook FritsFlits nog met z'n tank rondrijden daar, gekkenhuis.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Volgens mij heb ik net een FOK!ker telkens kapot geschotener was een vuur gevecht om een supply crate (die nooit is gedropt
) was iets met wout
Ik heb het zojuist ook geprobeerd op de xbox. Het werkt maar niet optimaal. Ik krijg maximaal 128.000 voor de adder, cheeta of monroe die volledig opgevoerd zijn en volledig legaal aangeschaft. Een fiets had ik nog niet dus die moest ik kopen maar telkens na die glitch ben ik m'bn fiets ook weer kwijt dus ik moet telkens een voorraad van 3 fietsen kopen. Toch maak ik dan nog ruim 100.000 in zo'n 5 a 6 minuten maar toch is dit heel vervelend.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Meen me te herinneren dat je op deze manier maar 1 x de volle mep krijgt en daarna weer 140k per keer tenzij je fietsen gebruikt die je al voor 1.10 had.
Zal het straks ook eens proberen. Hoe meer manieren hoe beter.
Klopt had ik ook omdat ik het goedkoopste appartement had. Ik heb nu die duurste gekocht en daar werkt het wel gewoon. Bij mij begon ie ook die camper aan de kant te rammen en met de fiets ging ie op zijn bek zodat ik de fiets dupliceerde. Ook zoietsquote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukt nog steeds niet nee, hij ramt wederom keihard tegen die camper.Ik ga even teruglezen!
edit: nope, lukt echt niet.
Die kunnen de losers hier niet dupen dus geen interesse, denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Daarom ook de rebel gebruiken. Desnoods eerst de waarde van de corquette vermeerderen tot 784kquote:Op maandag 10 maart 2014 12:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist ook geprobeerd op de xbox. Het werkt maar niet optimaal. Ik krijg maximaal 128.000 voor de adder, cheeta of monroe die volledig opgevoerd zijn en volledig legaal aangeschaft. Een fiets had ik nog niet dus die moest ik kopen maar telkens na die glitch ben ik m'bn fiets ook weer kwijt dus ik moet telkens een voorraad van 3 fietsen kopen. Toch maak ik dan nog ruim 100.000 in zo'n 5 a 6 minuten maar toch is dit heel vervelend.
[..]
Klopt had ik ook omdat ik het goedkoopste appartement had. Ik heb nu die duurste gekocht en daar werkt het wel gewoon. Bij mij begon ie ook die camper aan de kant te rammen en met de fiets ging ie op zijn bek zodat ik de fiets dupliceerde. Ook zoiets
Was dat op het terrein van Simeon? Ik wilde een gast daar pakken met m'n tank, maar toen ik daar aan kwam was hij al weg. Die andere lui begonnen alleen irritant te doen, toen heb ik mijn tank ingezetquote:Op maandag 10 maart 2014 11:31 schreef Fom het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik potverdikkie bij die plaats waar hij zou droppen gekampeerd 20 minuten, komt dat ding niet opdagen. Gaat daarna ook FritsFlits nog met z'n tank rondrijden daar, gekkenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |