abonnement Unibet Coolblue
pi_137483428
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ok, jammer. ;( Gaat op relatief korte termijn het spel verneuken tot een speeltuin van 12-jarige sukkels.
Alsof dat al niet het geval is.
pi_137483569
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je mag het goed praten voor jezelf hoor.

Gelukkig zal Rockstar inderdaad hard zijn best gaan doen, jammer dat compleet bannen geen optie zal zijn.
Nou dat mocht dan wel eens tijd worden dat ze flink hun best gaan doen. We zijn inmiddels 11 updates verder en er kan nog vanalles gedaan worden. En als ze dan iets fixen dan fixen ze het zo dat ergens anders de deur weer wijd openstaat.

Maar goed het blijft spijtig dat jij het spel voor jezelf verneukt vindt door acties van anderen die totaal geen invloed hebben op jouw spelplezier.
Ich hock in meinem Bonker
pi_137483733
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je mag het goed praten voor jezelf hoor.

Gelukkig zal Rockstar inderdaad hard zijn best gaan doen, jammer dat compleet bannen geen optie zal zijn.
In hoeverre is dat anders dan cash cards waarbij spelers ook miljoenen kunnen verkrijgen zonder er iets voor te doen? Gewoon een level playing field creëren met glitches, niks mis mee.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:35:21 #279
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137483739
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:25 schreef Hattusa het volgende:

[..]

Alsof dat al niet het geval is.
Op dit moment 9 van de 10 keer, inderdaad.

Als geld waardeloos wordt geldt dat indirect voor alles. En ja dat verpest het plezier van in principe iedereen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:36:57 #280
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137483784
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:35 schreef Hattusa het volgende:

[..]

In hoeverre is dat anders dan cash cards waarbij spelers ook miljoenen kunnen verkrijgen zonder er iets voor te doen? Gewoon een level playing field creëren met glitches, niks mis mee.
Omdat je dan een drempel hebt. Je gaat niet onbeperkt kaarten kopen van je eigen geld. Voor een paar ton moet je al een paar euro betalen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_137484465
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Omdat je dan een drempel hebt. Je gaat niet onbeperkt kaarten kopen van je eigen geld. Voor een paar ton moet je al een paar euro betalen.
Mensen doen dat wel degelijk. Mensen kopen miljoenen virtueel geld waarmee ze ravage kunnen aanrichten in tegenstelling tot mensen die 'volgens het boekje' spelen. Het eindresultaat is hetzelfde, spelers verkrijgen miljoenen zonder er moeite voor te doen. Rockstar kan zich beter focussen op singe player, want ze hebben geen kaas gegeten van multiplayer.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:02:21 #282
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137484565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef Hattusa het volgende:

[..]

Mensen doen dat wel degelijk. Mensen kopen miljoenen virtueel geld waarmee ze ravage kunnen aanrichten in tegenstelling tot mensen die 'volgens het boekje' spelen. Het eindresultaat is hetzelfde, spelers verkrijgen miljoenen zonder er moeite voor te doen. Rockstar kan zich beter focussen op singe player, want ze hebben geen kaas gegeten van multiplayer.
Dat neemt nog steeds de drempel niet weg. Het geld zou zijn waarde niet zo razendsnel verliezen. Het is nu gewoon verziekt. Grootste verwijt wat je Rockstar kunt maken is dat het blijkbaar zo simpel was en is om te cheaten. De echte losers doen het namelijk toch wel.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:23:49 #283
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_137485213
Voor mijn gevoel zat red dead redemption ook beter dicht online dan gta,mja daar ging het ook niet echt om geld
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:30:42 #284
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_137485475
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
Voor mijn gevoel zat red dead redemption ook beter dicht online dan gta,mja daar ging het ook niet echt om geld
RDR is minder complex online dan GTA vermoed ik, al heeft RDR weer andere bugs. Vliegen paarden of spawnen in de lucht. Daarbij is die glitch om in god modus te raken nooit gemaakt volgens mij.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:58:25 #285
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137486294
Sowieso vreemd om de verantwoording compleet bij Rockstar te leggen. Het is niet verplicht omdat het mogelijk is ofzo.

Evens zoals aankomend weekend met extra geld, goodies etc. zijn minder leuk als 'iedereen' alles al heeft.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_137489164
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef Seikcid het volgende:
Sowieso vreemd om de verantwoording compleet bij Rockstar te leggen. Het is niet verplicht omdat het mogelijk is ofzo.

Evens zoals aankomend weekend met extra geld, goodies etc. zijn minder leuk als 'iedereen' alles al heeft.
Nogmaals, de meeste die het doen -inclusief moi- hadden alles al voordat ze met glitches aan de gang gingen. Lvl zul je toch echt zelf moeten doen sinds de DNS methode niet meer werkt, daarmee verdien je genoeg geld voor de extra 'goodies'. Als je dan alles hebt en zijn glitches veel interessanter dan 100x hetzelfde rondje racen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:24:49 #287
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137489276
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:20 schreef Painore het volgende:

[..]

Nogmaals, de meeste die het doen -inclusief moi- hadden alles al voordat ze met glitches aan de gang gingen. Lvl zul je toch echt zelf moeten doen sinds de DNS methode niet meer werkt, daarmee verdien je genoeg geld voor de extra 'goodies'. Als je dan alles hebt en zijn glitches veel interessanter dan 100x hetzelfde rondje racen.
Je kunt niet alles hebben als er constant nieuwe dingen toe worden gevoegd. Nogmaals, je kunt het goedpraten voor jezelf maar dat veranderd niets aan de feiten.

Klooien doe je maar in de single player waar niemand last heeft van je kinderachtige gedrag. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_137489891
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je kunt niet alles hebben als er constant nieuwe dingen toe worden gevoegd. Nogmaals, je kunt het goedpraten voor jezelf maar dat veranderd niets aan de feiten.

Klooien doe je maar in de single player waar niemand last heeft van je kinderachtige gedrag. :)
Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe jij er last van heb als ik in een nieuwe auto rij?

En constant nieuwe dingen toegevoegd? Je hebt het spel zeker pas een week..
pi_137507078
Die quick GPS is veranderd. Tenminste, home is vervangen door een adres. Kunnen we binnenkort meerdere huizen kopen? :)
pi_137521317
Gewoon omdat het kan, kinderachtig is en geld totaal niet belangrijk is.

Verkoop een rebel voor 660k(upgraded) 600k gewoon
Juich niet te vroeg want dit kost je wel een investering van 1 miljoen maar who cares?

-Zorg dat je garage vol is incl de rebel(of welke auto je dan ook in waarde wil vermeerderen, corquette geupgrade gaat voor 780k)
-Ga in die wagen zitten
-Koop een adder op je foon en wacht bij het menu waar het spel vraagt welke auto te vervangen....hij is immers vol
-Ga op rebel staan en als he spel vraagt weet je het zeker? druk tegelijk op X en gas.

Als het is gelukt zie je de animatie dat je naar buiten rij. Zie je die animatie niet dan heb je een dupe gedaan maar dat is onwaarschijnlijk omdat die dupe methode behoorlijk lastig was.

-Er zijn mensen die zeggen dat je dan weer terug je garage in moet rijden, dat kan maar is niet nodig.
Doe je dat wel dan zal de rebel verdwijnen zodra je uitstapt en even later weer verschijnen na het bericht dat je adder aan je garage is geleverd.

-of rij dus gelijk naar LSC zonder op wat voor bericht dan ook te wachten en check je verkoop prijs.

Op zich niet echt een bijzondere glitch. Wel leuk om op deze manier je garage vol te zetten met allerlei auto's die meer of ongeveer evenveel opleveren als een adder.
Je kan ze ook gebruiken voor de pegasus glitch en dus steeds die hoge prijs krijgen en je hoeft niet steeds in je adder tussen je garage en LSC te blazen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blaadjes op 08-03-2014 19:45:09 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_137522474
Ow ja wie interesse heeft in online met SP character in GOD mode en onzichtbaar(alledrie tegelijk) laat maar weten dan post ik het wel of pm omdat niet iedereen dit kan waarderen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_137522521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja wie interesse heeft in online met SP character in GOD mode en onzichtbaar(alledrie tegelijk) laat maar weten dan post ik het wel of pm omdat niet iedereen dit kan waarderen.
Pleur op met je hacks
pi_137522712
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja wie interesse heeft in online met SP character in GOD mode en onzichtbaar(alledrie tegelijk) laat maar weten dan post ik het wel of pm omdat niet iedereen dit kan waarderen.
Yes please! Ik mis de tijd dat ik onzichtbaar was :'(
pi_137522928
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Pleur op met je hacks
Wie heeft het hier over hacks?
Ich hock in meinem Bonker
pi_137540146
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je kunt niet alles hebben als er constant nieuwe dingen toe worden gevoegd. Nogmaals, je kunt het goedpraten voor jezelf maar dat veranderd niets aan de feiten.

Klooien doe je maar in de single player waar niemand last heeft van je kinderachtige gedrag. :)
Alsjeblieft ga gewoon weg...
  zondag 9 maart 2014 @ 12:50:46 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137541230
Ik zal vandaag ook even inloggen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:15:19 #297
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_137543448
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:11 schreef Painore het volgende:

[..]

Met 'oude' auto's krijg ik het niet voor elkaar. Nieuwe granturismo en gloednieuwe adder werkte wel perfect, zit nu weer op 10 miljoen :)
Turismo gekocht, maar krijg rond de $108.000 er voor. Bij mij werkt het dus niet.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_137543945
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:15 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Turismo gekocht, maar krijg rond de $108.000 er voor. Bij mij werkt het dus niet.
Je koopt de rebel op het verkeerde moment(koop hem gelijk na je de verzekering hebt gebeld)
Of je bent niet snel genoeg met LSC binnengaan nadat je je mechanic hebt gebeld.

Dus voorwielen in LSC, mechanic bellen, klik op rebel en geef gelijk daarna gas en dan gelijk op sell klikken zodat je de prijs ziet. Even wachten tot het gouden rondje rechts onder(van het opslaan) weg is en dan daadwerkelijk verkopen.

Het maakt niet uit of je ps3 of xbox hebt of welke versie van de console. Het werkt bij iedereen. ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_137544063
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je koopt de rebel op het verkeerde moment(koop hem gelijk na je de verzekering hebt gebeld)
Of je bent niet snel genoeg met LSC binnengaan nadat je je mechanic hebt gebeld.

Dus voorwielen in LSC, mechanic bellen, klik op rebel en geef gelijk daarna gas en dan gelijk op sell klikken zodat je de prijs ziet. Even wachten tot het gouden rondje rechts onder(van het opslaan) weg is en dan daadwerkelijk verkopen.

Het maakt niet uit of je ps3 of xbox hebt of welke versie van de console. Het werkt bij iedereen. ;)
Heb een filmpje gezien moet je eerst je auto naar buiten rijden dan weer naar binnen lopen en een fiets pakken. Let op dat links boven komt te staan dat je auto kapot is.

Dan rij je naar de lsc en verkoop je je auto zodra je buiten staat bel je MMI EN koop je je auto terug en viala je verkoopt je adder voor 730k

Filmpje
  zondag 9 maart 2014 @ 14:43:25 #300
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_137544197
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je koopt de rebel op het verkeerde moment(koop hem gelijk na je de verzekering hebt gebeld)
Of je bent niet snel genoeg met LSC binnengaan nadat je je mechanic hebt gebeld.

Dus voorwielen in LSC, mechanic bellen, klik op rebel en geef gelijk daarna gas en dan gelijk op sell klikken zodat je de prijs ziet. Even wachten tot het gouden rondje rechts onder(van het opslaan) weg is en dan daadwerkelijk verkopen.

Het maakt niet uit of je ps3 of xbox hebt of welke versie van de console. Het werkt bij iedereen. ;)
Thanks, was inmiddels gelukt! Punt was denk ik dat ik te laat de Rebel kocht na het bellen van de verzekering :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')